یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به حال و روز گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت. 

گلشیفته فراهانی در گفتگو با این مجله افزود: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است. بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست.

او اضافه کرد: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت.

ظاهرا او از این میزان بازدید بسیار خوشحال است و به نمایش گذاشتن بدن بدون لباسش را «زندگی کردن» می داند!


 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:47 ] [ منتظر ] [ ]

 

شعارنیست ..واقعا حجاب زیباست...

خودتان قضاوت کنید!!!!!!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:38 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)
خبرگزاري فلسطيني "معا نوشت: أحمد الطيبي نماينده عرب كنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گفت: شهرك نشينان، يگاني از سگ ها را براي حمله به هر فلسطيني كه فرياد "الله اكبر" سر دهد، آموزش مي دهند.

الطيبي با بيان اين كه نواري ويدئويي از آموزش سگ ها توسط شهرك نشينان صهیونیست در اختيار دارد، به گسترش اقدامات نژادپرستانه و ظالمانۀ اشغالگران بر ضد فلسطيني ها اشاره كرد و گفت: اقدامات اسرائيل دراين زمينه، مغاير با قوانين بين المللي است و در سايه سكوت جوامع عربي و بين المللي صورت مي گيرد.
الطيبي مدتي پيش، از آموزش يگاني از سگ ها از سوي نظاميان ارتش رژيم اشغالگر اسرائيل پرده برداشت؛ اما اين بار وضعيت تغيير كرده و اين سگ ها خارج از محیط های نظامی، در داخل شهرك هاي صهيونيست نشين و توسط شهرك نشينان آموزش داده مي شوند و همه فلسطيني ها با خطر حملۀ اين سگ ها روبرو هستند.
نماينده عرب كنست اسرائيل با اشاره به اختلاف نظر اعضاي كنست درباره موضوع آموزش سگ ها گفت: برخي از اعضاي كنست با دیدن نوار ويدئويي كه ارائه شد، خجالت زده شدند، اما برخي ديگر اين اقدام را ستودند و آن را روشي جديد براي مبارزه با "تروريسم فلسطيني ها" دانستند. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:37 ] [ منتظر ] [ ]

ورود اندیشه‌های غربی به ایران به عصر پهلوی باز می‌گردد، این تمایلات، از طریق کسانی که به تازگی از غرب بازگشته بودند و همین طور با ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین، مانند سینما و تلویزیون وارد ایران شد.

 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:32 ] [ منتظر ] [ ]

خیر

 این نماد برای اولین بار در قرن 7 میلادی وارد یهودیت شده است و در دیگر تمدنها نیز استفاده از آن مرسوم بوده است از جمله هندیان و ایرانیان. به عنوان مثال ما در نوشته های ابو علی سینا استفاده از این نماد را میبینیم یا در مسجد جامع یزد. لیکن امروز صهیونیستها آ نرا نماد یهودیت نموده اند در حالی که اصلی ترین نماد یهود منورا یا شمعدان هفت شاخه یهود است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:12 ] [ منتظر ] [ ]

همانطور که در سوال قبل پاسخ داده شد علاه بر بحث نماد گرایی ذکر شده که این ساختمان و منطقه را (مکه) بنای شیطان معرفی می کند.

حقیقتا ساخت سازه ای به این بزرگی و شکل معنویت خانه خدا را تحت شعاع قرار داده است. و بنا بر تصریح حاجیانی که از آن دیدن کرده اند ابهت خانه خدا را زیر سوال برده است و عجیب اینکه سازمانهای جهانی که دادشان در جریان ساخت برج جهان نما دراصفهان در آمد اکنون سکوت اختیار نموده اند.

در ابتدا گفته شد که این ساختمان 72 طبقه به نیت 72 شیطان تسخیر شده توسط سلیمان ساخته شده است تا قدرت شیاطین را در مقابل نما الله (کعبه) به رخ بکشاند.

رجوع کنید: http://old.mouood.org/content/view/10806/3/

اما ظاهرا جدیدا اعلام شده است که این ساختمان بیش از 80 طبقه است که البته فرقی نمی کند چراکه مهم شکل و وجود این بنا در جوار خانه خداست.

برخی پژوهشگران نیز معتقدند به لحاظ جذب انرژی شیطانی این ساختمان کارکرد خواهد داشت تا پر انرژی ترین نقطه زمین یعنی کعبه به تسخیر شیطان در آید.

این تفکر در ساخت فیلم "ترنس فورمرز" نیز توسط صهیونیست ها نشان داده شده است که در آن موجودات فضایی به دنبال  به دست آوردن   "cube of light "   یا کعبه انرژی هستند.

  cube of light


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:10 ] [ منتظر ] [ ]

محمد ابن عبدالوهاب در سال 1115 هجری در شهر عیینیه از توابع نجد عربستان به دنیا آمد، پدر بزرگ محمد بن عبدالوهاب، یک یهودی به نام «سلیمان قرقوزی» بود که از خانواده یهودیان معروف «دونمه» به شمار می رفت که پس از اظهار مسلمانی، از ترکیه به دمشق و از آنجا به حجاز مهاجرت کرده بود.

تاریخ آل سعود- ناصرالسعید- ص33


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:7 ] [ منتظر ] [ ]

 درابتدا بايد مقداري از خصوصيات ذي القرنين گفته شود تا شباهت هاي امام زمان با وي مشخص گردد :

1-او بر تمام زمين ( مسکوني ) حکومت کرد :

إِنَّا مَكَّنَّا لَهُ فِي الْأَرْضِ وَآَتَيْنَاهُ مِنْ كُلِّ شَيْءٍ سَبَبًا

سوره كهف : آيه 84 .

ما در زمين به او امکاناتي داديم و از هر چيزي بدو وسيله اي بخشيديم .

طبق روايات حضرت مهدي نيز حاکم تمام زمين خواهد شد :

فروي أن جميع ملوك الدنيا كلها أربعة : مؤمنان وكافران ، فالمؤمنان سليمان بن داود وإسكندر (ذي القرنين) ، والكافران نمروذ وبختنصر ، وسيملكها من هذه الأمة خامس لقوله تعالى : " ليظهره على الدين كله "  [ التوبة : 33 ] وهو المهدي

تفسير قرطبي ج 11 ص 47

روايت شده است که مالکان تمام جهان ( مسکوني) چهار نفر بوده اند ؛ دو نفر با ايمان و دو نفر کافر ؛ آن دو با ايمان سليمان بن داوود و اسکندر ( ذوالقرنين ) بودند و آن دو کافر نمرود و بختنصر ؛ و از اين امت نيز شخص پنجمي مالک تمام زمين خواهد شد ؛ زيرا خداوند فرموده است :" تا اين ( دين ) را بر ساير دين ها برتري بخشد " و او مهدي است .

سخاوي نيز از علماي بنام اهل سنت در کتاب خويش از کعب الاحبار نقل مي کند که گفت :

إني لأجد المهدي مكتوبا في أسفار الأنبياء ما في حكمه ظلم ولا عيب . يملك الدنيا كما ملك ذو القرنين ، وسليمان بن داود عليهما السلام . .

القناعة فيما يحسن الإحاطة به من أشراط الساعة ص 56 چاپ مكتبة القرآن قاهرة

من مهدي را مي بينم که نام او در کتاب هاي پيامبران آمده است و در حکومت او هيچ گونه ظلم و عيبي نيست ؛ دنيا را مالک مي شود همانگونه که ذوالقرنين و سليمان بن داوود عليهما السلام مالک شدند .

2-به او از اسباب غيبي داده شده بود :

همان آيه اشاره شده در عنوان قبل ( آيه 84 سوره کهف) بر اين مطلب دلالت دارد  ؛ در مورد امام زمان نيز اسباب غيبي ياري کننده حضرت خواهد بود .

3-او به همه جاي زمين گذر نمود :

عن أمير المؤمنين علي بن أبي طالب ( عليه السلام ) في قصة المهدي قال : ويتوجه إلى الآفاق فلا تبقى مدينة وطأها ذو القرنين إلا دخلها وأصلحها

الزام الناصب ج 2 ص 261 .

از امير مومنان علي بن ابي طالب (عليه السلام) در ماجراي مهدي روايت است که فرمودند : و به همه سو روي مي کند ؛ پس هيچ شهري در زمين که ذوالقرنين به آن وارد  شده باشد باقي نمي ماند مگر اينکه مهدي در آن وارد شده و آن را درست مي نمايد .

4-او در ابتدا غيبتي طولاني  نمود و سپس در ميان مردم آشکار شد :

يا أحمد بن إسحاق مثله في هذه الأمة مثل الخضر عليه السلام ، ومثله مثل ذي القرنين ، والله ليغيبن غيبة لا ينجو فيها من الهلكة إلا من ثبته الله عز وجل على القول بإمامته ووفقه [ فيها ] للدعاء بتعجيل فرجه .

معجم احاديث الامام المهدي ج 4 ص 267

اي احمد بن اسحاق ماجراي او در اين امت مانند ماجراي خضر عليه السلام است و ماجراي او مانند ماجراي ذي القرنين است ؛ قسم به خدا غيبتي مي نمايد که در آن از هلاکت نجات نمي يابد ، مگر کسي که خداوند او را بر اعتقاد به امامت او نگه داشته باشد ؛ و او را بر دعاي براي جلو انداختن فرجش در آن زمان ، موفق گردانيده باشد .

او داراي عمري طولاني بود :

وأنبأنا أبو الفضائل وأبو تراب قالا نا أبو بكر أنا أبو الحسن أنا عثمان وأحمد قالا أنا الحسن أنا إسماعيل قال وأنا إسحاق عن عبد الله بن زياد بن سمعان قال بلغني عن بعض مؤمني أهل الكتاب أن ذا القرنين عاش ثلاثة آلاف سنة

تاريخ مدينة دمشق ج 17 ص 361

به ما از عده اي از مومنين اهل کتاب خبر رسيده است که ذي القرنين سه هزار سال عمر کرد

وفي التوراة أن ذا القرنين عاش ثلاثة آلاف سنة والمسلمون يقولون ألفا وخمسمائة .

تذكرة الخواص سبط ابن الجوزي ص 364 به نقل از آداب عصر الغيبة شيخ حسين کوراني ص 25

در تورات چنين آمده است که ذوالقرنين 3000 سال عمر کرد و مسلمانان آن را 1500 سال مي دانند .

در همه اين موارد حضرت حجت اباصالح المهدي عج الله تعالي فرجه با ذوالقرنين شباهت دارد .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:54 ] [ منتظر ] [ ]

سوّمین اجلاس سراسری مدیران مهدیّه‌های کلّ کشور، با عنوان «مهدویّت و بیداری اسلامی» با حضور آیت‌الله مظاهری افتتاح شد. 
 به گزارش بازتاب آیت‌الله مظاهری با ارائۀ تحلیلی جامع از برخی آیات و روایات بر ضرورت وقوع انقلاب تدریجی به دست شیعیان تأکید کرده و افزودند:
تا وقتی شیعیان با انقلاب تدریجی زمینۀ ظهور را فراهم نکنند، انقلاب دفعی به وقوع نخواهد پیوست و براساس اشارۀ قرآن کریم در آیۀ «وعد» و آیۀ بعد از آن، انقلاب تدریجی با پرهیز از شرک به خداوند، برپا داشتن و اقامۀ نماز به جهت گسترش روح عبودیّت و بندگی در جامعه، ادای زکات به معنای رسیدگی به همنوعان و نیز متابعت از رسول خدا«صلی‌الله‌علیه وآله وسلّم» و اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» پدید خواهد آمد. 
 معظّم‌له تأکید کردند: قاعدۀ لطف پروردگار متعال اقتضا می‌کند، هر زمانی که شیعیان با انقلاب تدریجی، آمادۀ قیام و ظهور حضرت مهدی«اروحنافداه» شوند، همان زمان انقلاب دفعی رخ دهد و ظهور و فرج آن حضرت به وقوع بپیوندد.
 آیت‌الله مظاهری ضمن تبیین لوازم تحقّق انقلاب تدریجی، خاطرنشان کردند: کسانی که می‌خواهند زمینه‌ساز تشکیل حکومت عادلانه و عاری از فقر، ظلم، تبعیض، فساد و فحشاء باشند باید خود عادل باشند و ظلم، فساد، تبعیض و به طور کلّی گناه در بین آنان نباشد.
ایشان در این زمینه افزودند: دوری از شرک در آیۀ شریفۀ «وعد»، به معنای دستیابی به ابعاد چهارگانۀ توحید یعنی توحید ذاتی، توحید صفاتی، توحید عبادی و توحید افعالی و پرهیز از متابعت از شیطان به معنای اجتناب از گناه است.
  آیت‌الله مظاهری با بیان اینکه حکومت جهانی حضرت ولیّ‌عصر، با معجزه و خرق عادت اداره نخواهد شد، خاطرنشان ساختند: 
حضرت بقیةالله‌الأعظم«اروحنافداه» پس از تشکیل حکومت جهانی، به اجرای دقیق احکام و قوانین قرآن کریم خواهند پرداخت و از این جهت، حکومت ایشان، حکومتی سالم و عاری از هرگونه ظلم و فساد و تبعیض خواهد بود.

ایشان در این رابطه افزودند: هر جامعه‌ای که افراد آن از گناه اجتناب ورزند و نماز را برپا دارند و با عمل به قانون مواسات، به همنوعان خود و نیازمندان رسیدگی کنند و از اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» نیز تبعیّت کامل داشته باشند، بدون توسّل به معجزه، جامعه‌ای بهشتی و منهای مفاسد اخلاقی، اداری و اقتصادی خواهد شد و این، همان معنای انقلاب تدریجی است.
ضرت آیت‌الله العظمی مظاهری با تأکید بر اینکه عمل براساس موازین شرعی و اسلامی و متابعت عملی از سیرۀ اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» مکمّل اعتقاد و شعار است، تصریح کردند: ایمان و تشیّع با اعتقاد قلبی، شعار زبانی و عمل، محقّق می‌شود و همۀ اقشار جامعه و به ویژه اعضای مهدیّه‌ها لازم است علاوه بر تقویّت بنیۀ اعتقادی و تعظیم شعائر، به پیروی از سیرۀ عملی اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» و عمل به احکام و موازین اسلامی اهمیّت دهند.

آیت‌الله مظاهری در خاتمۀ بیانات خود، با ابراز نگرانی از شیوع ادّعاهای خرافی و کاذبی که امروزه در موضوع مهدویّت می‌شود و نیز رواج عرفان‌های کاذب و نوظهور، تأکید کردند: یکی از وظایف مهمّ مهدیّه‌ها، ترویج تعالیم اصیل قرآن و عترت و مقابلۀ جدّی با رشد و ترویج عرفان‌های کاذب و مدّعیان دروغین مهدویّت است. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 16 دی 1391برچسب:, ] [ 12:33 ] [ منتظر ] [ ]

مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی با اشاره به ثبت دامنه facebook.ir توسط یک شخص ایرانی در ۴ سال گذشته، اعلام کرد: هنوز مسئولان شبکه اجتماعی فیس بوک متقاضی دریافت این دامنه هستند

علیرضا صالح، با بیان اینکه طبق مقررات ثبت دامنهir برای عموم امکانپذیراست، اظهار داشت: اگر دامنه ثبت شده مغایر با قوانین و مقررات دولت ایران و مذهب نباشد، هر کسی می تواند این دامنه را ثبت کند.وی گفت:شرکت facebook.com به عنوان کسی که دارنده این برند است از فردی که facebook.ir را ثبت کرده شکایت کرده ومدعی شده این فرد با ثبت این دامنه از نام فیس بوک سوء استفاده می کند و این در حالیست که سازمان مالکیت معنوی (WIPO) در این خصوص رای به نفع فیس بوک داده و اعلام کرده که این فرد ایرانی باید دامنه را به فیس بوک برگرداند.

صالح ادامه داد: برهمین اساس شخص دارنده facebook.ir به مراجع قضایی داخل کشور شکایت کرد و دادگاه های قضایی داخل کشور مسئول رسیدگی به این پرونده شده است، اما از آن زمان تا کنون نتیجه دادرسی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه فیس بوک همچنان درصدد است که از این دامنه استفاده کند، گفت: بر اساس قانون درخصوص استقاده از دامنه حق افراد داخل کشور به خارجی ها ارجحیت دارد و اگر دادگاه ترجیح دهد دامنه facebook.ir برای شخص باقی بماند ، هیچ کس حتی مراجع قضایی بین المللی نمی تواند مانع از این اقدام شود.
به گزارش موبنا وی خاطر نشان کرد: دامنه ir در داخل کشور ایران است و مطابق قوانین ایران عملیاتی شده است و این در حالیست که آخرین دفعه ای که فیس بوک از مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی در خصوص پرونده facebook.ir سوال کرده است به دو ماه گذشته مربوط می شود.
 

باورکنید چیزی جزانحراف شمارو نمیخوان..به خدا...گولشونو نخورین


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 16 دی 1391برچسب:, ] [ 12:29 ] [ منتظر ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 159660
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-