یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

دوران پس از ظهور حضرت مهدی (عج) بدون شک، والاترین و شکوفاترین و ارج مندترین، فصل تاریخ انسانیت است. آن دوران، دورانی است که وعده های خداوند درباره ی خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان و وارثت صالحان، عملی می گردد و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه ی شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود.

دوران پس از ظهور حضرت مهدی (عج) بدون شک، والاترین و شکوفاترین و ارج مندترین، فصل تاریخ انسانیت است. آن دوران، دورانی است که وعده های خداوند درباره ی خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان و وارثت صالحان، عملی می گردد و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه ی شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود. در احادیث مختلف، گوشه هایی از عظمت آن دوران به تصویر کشیده شده است. ما، با استفاده از این احادیث، برخی از کارهایی را که امام زمان (عج) برای ایجاد جامعه ای متکامل و ایده ال، انجام می دهند، اشاره می کنیم: 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:7 ] [ منتظر ] [ ]

مگر خلقت هستی برای خدا در یک لحظه امكان نداشته كه در 6 روز آفریده است؟  

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:4 ] [ منتظر ] [ ]

این داستان را مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری در کتاب «سرّ دلبران» آورده‌اند:

مرحوم سلاسـ السّادات، حاج آقا فروغی در سخنرانی خود که درباره سرگذشت سفر «کربلا» داشتند، این داستان را گفتند که نوار آن موجود است و آن داستان را برای خود بنده هم بیان فرموده بودند. ایشان فرمودند: 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:2 ] [ منتظر ] [ ]

شاید تصور کنید هنگامه قاضیانی یک بازیگر با کارنامه نه چندان روشن است که اتفاقی امسال سیمرغ جشنواره فجر را به خانه برده است اما باید بدانید که وی پیش از این نیز برای بازی در فیلم "به همین سادگی" ساخته رضا میرکریمی، در سال ۸۶ برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده بود. 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:53 ] [ منتظر ] [ ]

مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به حال و روز گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت. 

گلشیفته فراهانی در گفتگو با این مجله افزود: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است. بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست.

او اضافه کرد: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت.

ظاهرا او از این میزان بازدید بسیار خوشحال است و به نمایش گذاشتن بدن بدون لباسش را «زندگی کردن» می داند!


 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:47 ] [ منتظر ] [ ]

 

شعارنیست ..واقعا حجاب زیباست...

خودتان قضاوت کنید!!!!!!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:38 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)
خبرگزاري فلسطيني "معا نوشت: أحمد الطيبي نماينده عرب كنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گفت: شهرك نشينان، يگاني از سگ ها را براي حمله به هر فلسطيني كه فرياد "الله اكبر" سر دهد، آموزش مي دهند.

الطيبي با بيان اين كه نواري ويدئويي از آموزش سگ ها توسط شهرك نشينان صهیونیست در اختيار دارد، به گسترش اقدامات نژادپرستانه و ظالمانۀ اشغالگران بر ضد فلسطيني ها اشاره كرد و گفت: اقدامات اسرائيل دراين زمينه، مغاير با قوانين بين المللي است و در سايه سكوت جوامع عربي و بين المللي صورت مي گيرد.
الطيبي مدتي پيش، از آموزش يگاني از سگ ها از سوي نظاميان ارتش رژيم اشغالگر اسرائيل پرده برداشت؛ اما اين بار وضعيت تغيير كرده و اين سگ ها خارج از محیط های نظامی، در داخل شهرك هاي صهيونيست نشين و توسط شهرك نشينان آموزش داده مي شوند و همه فلسطيني ها با خطر حملۀ اين سگ ها روبرو هستند.
نماينده عرب كنست اسرائيل با اشاره به اختلاف نظر اعضاي كنست درباره موضوع آموزش سگ ها گفت: برخي از اعضاي كنست با دیدن نوار ويدئويي كه ارائه شد، خجالت زده شدند، اما برخي ديگر اين اقدام را ستودند و آن را روشي جديد براي مبارزه با "تروريسم فلسطيني ها" دانستند. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:37 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 308
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 159682
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-