یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

بیچــــارهـ دستــــــی که گدای مجتبــــــی .ع. نیست
یا آن ســـــــــری که خــــاکـ پای مجتبـــــــی.ع. نیست

یا اهـــل العـــــالم ما گــــدای مجتبــــــــــــــــــــــــائیمـ
ما خاکـــ پــای خاکــ پـای مجتبـــــــــــــــــــــــــــــــائیمـ 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:53 ] [ منتظر ] [ ]

بی‌شک جوانان از مهم‌ترین سرمایه‌های یک جامعه به شمار می‌آیند؛ چون فطرت و طبیعت پاک جوانان همواره با هیجان و پویایی همراه است. 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:39 ] [ منتظر ] [ ]

جایگاه توابین

در اسلام گفته اند اگر می خواهی توبه کنی لازم نیست بروی پیش کشیش، پیش آخوند وگناه را به او بگوئی، گناه را به خدای خودت بگو، چرا گناه را نزد یک بشر اقرار و اعتراف می کنی؟ نزد خدای غفار الذنوب خودت اقرار کن:

«قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لا تقنطوا من رحمة الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا؛ بگو ای بندگان من که برخویشتن زیاده روی روا داشته اید! از رحمت خدا مأیوس نشوید. همانا خداوند، همه گناهان را (با شرایطش) می آمرزد، که او خود آمرزنده ی مهربان است» (زمر/53).
این ندای خداست: «ای بندگان اسرافکار من، ای بندگان گنهکار من، ای بندگان معصیتکار من، ای بندگان من که بر خودتان ظلم کرده اید، از رحمت من ناامید مباشید،بیائید به سوی من، من می پذیرم، قبول می کنم، در جو و فضای توبه واردبشوید».

این حدیث قدسی چقدر عالی توبه را توصیف می کند:

«انین المذنبین احب الی من تسبیح المسبحین» یعنی خدای تبارک و تعالی، این رحمت مطلقه و کامله فرمود: ناله گنهکاران در نزد من محبوبتر است از تسبیح تسبیح کنندگان.

بروید به درگاه خدای خودتان ناله بکنید، فکر کنید تا گناهان بیادتان بیاید، به کسی نگوئید، اقرار به گناه پیش دیگران گناه است، ولی در دل خودتان (خودتان که می دانید، خودتان قاضی و مؤاخذ وجود خودتان باشید) گناهانتان را در نظر بگیرید، بعد این گناهان را ببرید پیش ذات پروردگار، تقصیرهای خودتان را بگوئید، ناله کنید، تضرع کنید، طلب مغفرت کنید، طلب شستشو کنید،

خدا شما را می آمرزد، روح شما را پاک و پاکیزه می کند، به دل شما صفا عنایت می کند، لطف خودش را شامل حال شما می کند و از آن پس یک لذتی، یک حالتی در شما ایجاد می شود که شیرینی عبادت را در ذائقه خودتان احساس می کنید، گناهان و لذات گناهان در نظر شما کوچک می شود،

دیگر رغبت نمی کنید که بروید فلان فیلم شهوانی را ببنید، رغبت نمی کنید که به ناموس مردم نگاه کنید، رغبت نمی کنید که غیبت بکنید، دروغ بگوئید یا به مردم تهمت بزنید. می بینید اصلا همه رغبتتان به کارهای پاک و خوب است.

منبع: آزادی معنوی، شهید مطهری، صفحه 59-58 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:34 ] [ منتظر ] [ ]

امام از کجا وقت ظهور را می فهمد؟

اگر گفته می شود که از جانب خداوند به او اطلاع داده می شود معنایش این است که به امام زمان(عج) نیز مانند پیامبران وحی می شود و در نتیجه بین امام زمان (عج) هیچ فرقی با پیغمبران نیست؟

پاسخ این است که اولا از روایات در ابواب مختلف امامت استفاده می شود که امام زمان(عج) با عالم غیب در ارتباط است و در مواقع نیاز حقایق را دریافت می کند و در بعضی از روایات وارد شده که امام صدای مَلک را می شنود ولی او را نمی بیند.

طبق روایات ابوالجارود می گوید که به امام باقر(ع) عرض کردم که از احوالات فرزندت صاحب الامر(عج) مارا خبر ده.

فرمود : شبانگاه از بیمناک ترین مردم باشد لکن صبحگاه از ایمن ترین مردم گردد. برنامه کارش شبانه روز به وی وحی می شود .

عرض کردم به او وحی می شود؟

فرمودند: وحی می شود اما وحی پیغمبری نیست بلکه مانند وحی است که به مریم دختر عمران ، و به مادر موسی (ع) و به زنبور عسل نسبت داده شده است. ای ابوالجارود! قائم آل محمد(عج) از مریم و مادر موسی و زنبور عسل در نزد خداوند گرامی تر است.

به هر حال از این روایات و احادیث استفاده می شود که بر وجود مقدس امام زمان (عج) وحی و الهام می شود لکن فرق بین امام و پیغمبر نیز محفوظ است. زیرا پیغمبر مشرع است و قوانین شرع به او وحی می شود برخلاف امام که قوانین و مقررات دینی به او وحی نمی شود و فقط در برابر آنها نقش محافظ را داراست.

ثانیا ممکن است گفته شود که پیامبر (ص) از طریق ائمه (ع) به حضرت مهدی خبر داده است ولو حدوث حوادث معینی را از علائم و قرائن فرارسیدن ظهور معرفی نموده و امام زمان(عج) در انتظار ظهور آن علائم است . مثلا پیامبر (ص) فرمود : وقتی موقع ظهور فرا رسید خداوند پرچم و شمشیر آن حضرت را به صدا در آورده می گوید: ای دوست خدا به پاخیز و دشمنان خدا را به قتل برسان.

یکی از شواهد احتمال دوم این است که روایاتی دلالت دارد بر اینکه برنامه و دستور العمل تمام امامان (ع) مهر کرده از جانب پروردگار عالم به پیامبر اکرم (ع) نازل شده و پیامبر (ص) آن را به امام علی(ع) تحویل داد و امام علی (ع) در زمان خلافت صحیفه خود را گشود و بر طبق آن عمل کرد و بعد آن را به امام حسن (ع) تحویل داد . به همین کیفیت نوبت به هر امامی که رسید مهر نامه خویش گشوده و بر طبق آن عمل کرد .اکنون نیز برنامه کار و دستور العمل امام زمان (عج) در دست مبارکشان می باشد.1



تمام احتمالات فوق را می توان متصور بود اما لازم به ذکر است که در بعضی از مکاشفات اولیاء خدا ، خبر ساختن ، امام از طریق ذوالفقار و پرچم بیشتر تاکید شده است. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:50 ] [ منتظر ] [ ]

آیا مى توان گفت فرشتگان و جنّیان هم در انتظار بسر مى برند؟
آیا زمین و پرندگان و حیوانات هم در انتظار ظهور حضرت هستند؟


آیا مى توان گفت فرشتگان و جنّیان هم در انتظار بسر مى برند؟
گرچه ما به روایاتى كه دلالت بر منتظر بودن تمامى جنّیان و فرشتگان بكند برخورد نكردیم اما اخبار و احادیث بسیارى بیانگر منتظر بودن گروهى از فرشتگان و اجنّه هستند.

1 - أبان بن تغلب مى گوید: امام صادق(علیه السلام) فرمود:
«.. آن گاه كه او(حضرت قائم عج) پرچم رسول خدا(صلى الله علیه وآله) را به اهتزاز درآورد سیزده هزار و سیزده فرشته كه سالها منتظر ظهورش بوده أند به زیر پرچمش گرد مى آیند (و آماده نبرد مى شوند) همان فرشتگانى كه با نوح پیامبر در كشتى، با ابراهیم خلیل در آتش و با عیسى هنگام عروج به آسمان همراه بودند».(1)

2 - امام باقر(علیه السلام) مى فرمایند:
«فرشتگانى كه در جنگ بدر به پیامبر(صلى الله علیه وآله) یارى دادند، هنوز به آسمان بازنگشته اند (منتظر ظهور حضرت اند) تا اینكه حضرت صاحب الامر را یارى رسانند و مقدارشان 5 هزار فرشته مى باشد».(2)

3 - محمد بن مسلم مى گوید:
«از امام صادق(علیه السلام) درباره ى میراث علم و اندازه ى آن پرسیدم، حضرت در پاسخ فرمود: خداوند دو شهر یكى در شرق زمین و دیگرى در غرب آن دارد، در آن دو شهر، گروهى سكونت دارند كه نه ابلیس را مى شناسند و نه از آفرینش او آگاهى دارند، هر چند مدت یك بار با آنان دیدار مى كنم، آنان درباره ى مسائل مورد نیاز و چگونگى دعا از ما مى پرسند و ما به آنان مى آموزیم، هم چنین آنان درباره ى زمان ظهور حضرت قائم مى پرسند... گروهى از آنان از روزى كه به انتظار حضرت قائم بوده اند هرگز سلاح خود را بر زمین نگذاشته اند و وضع آنان همین گونه بوده است، آنان از خداوند مى خواهند كه صاحب الامر را به آنان بنمایاند».(3)

4 - امام على(علیه السلام) مى فرمایند:
«... خداوند، حضرت مهدى(عج) را با فرشتگان جن و شیعیان مخلص یارى مى كند».(4)
با توجه به این روایات مى توان بیان داشت كه هم فرشتگان و هم برخى از جنّیان و هم موجودات ناشناخته دیگرى در انتظار و چشم به راه آمدن آن منجى عالم هستند.

آیا زمین و پرندگان و حیوانات هم در انتظار ظهور حضرت هستند؟
بر اساس روایات گوناگون زمین، پرندگان، حیوانات درّنده و ماهیان دریاها هم در انتظار آمدن و ظهور حضرت حجت هستند.
رسول خدا(صلى الله علیه وآله) مى فرماید:
«همه اهل آسمان و زمین، پرندگان، حیوانات درنده و ماهیان دریا از ظهور حضرت مهدى(عج) شاد و خرسند مى شوند».(5)
آرى زمین هم منتظر ظهور قائم(عج) است تا تمام بركاتش را بیرون بریزد.
أمیرالمؤمنین(علیه السلام) فرمود:

 «زمین بشاشت خود را به سبب عدل ظاهر كند و آسمان باران خود را ببارد و درخت میوه خود را افزون دهد و زمین گیاه خود را برآورد و براى اهل زمین خود را زینت كند و وحوش ایمن باشند تا اینكه در همه اطراف زمین مانند چارپایان چرا كنند. زمین گنج هاى خود را ظاهر كند، پس قایم(عج) به مردم بگوید: بخورید، گوارا باشد شما را به سبب آنچه در ایام گذشته كردید از عملها، پس مسلمانان اهل دین حق اند.» .

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:48 ] [ منتظر ] [ ]

امام زمان (عج) قرآنی جدید می‌ آورد؟

معلوم است که همین ظاهر را نیز به دقت نخوانده‌اند و در معانی آن تعمق و تامل و تفکر نکرده‌اند. چرا که در همین ظاهر آیات تصریح شده است که کتاب را به تنهایی نفرستادیم.

به گزارش شيعه آنلاين، شبهات رایج در افواه آیا اگر امام زمان (عج) بیاید قرآنی دیگری می‌آورد؟ یا اگر حضرت علی (ع) خلیفه می‌شد قرآن دیگری داشتیم؟

ریشه‌ این سوال‌هایی که درذهن پیش می‌آید و گاه دشمنان نیز سوء استفاده کرده و آن را به صورت شبهه القاءمی‌کنند، نگاه سطحی به همه امور و از جمله قرآن کریم و مباحث اصولی مانند توحید،نبوت، معاد و امامت و ولایت است.

سطحی‌نگر به قرآن کریم، گمان می‌نماید که قرآن یک سری الفاظ و جملاتی است که تحت عنوان آیات پشت‌سر هم چیده است و در نهایتهر کلمه، واژه یا آیه نیز معنایی هم دارد. ریشه‌ علنی شدن این نوع نگاه [که در عوام بوده و هست] و نیز سازمان یافتن آن در بافت فرهنگی، سیاسی و حکومتی و هدایتی جامعه،به عصر خلیفه‌ دوم بر می‌گردد که گفت: «حسبنا کتاب الله» یعنی کتاب خدا برای ماکافیست.

و این اندیشه را امروزه وهابیت پی‌می‌گیرد. در این دیدگاه، کتاب خدا همین صفحات مسطور بین دو جلد است! و ظاهر آیات نیز برای فهم‌شان کفایت می‌کند و ضرورتیبه تعمق و تفکر نمی‌بینند. اما معلوم است که همین ظاهر را نیز به دقت نخوانده‌اند ودر معانی آن تعمق و تامل و تفکر نکرده‌اند. چرا که در همین ظاهر آیات تصریح شده استکه کتاب را به تنهایی نفرستادیم تا به تنهایی بتواند در هدایت و رشد فردی و اجتماعیمؤثر افتد. لذا فرمود:

«‌لَقَدْ أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَیِّناتِ وَأَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْکِتابَ وَ الْمیزانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ...» (الحدید، 25)

ترجمه: ما رسولان خود را همراه با معجزات روشن گسیل داشتیم، وبا ایشان کتاب و میزان نازل کردیم تا مردم را به عدالت خوى دهند... .

پس برای اخذ وحی و معارف الهی جهت هستی‌شناسی از یک سو و باید و نبایدهای منطبق باحقایق هستی از سوی دیگر، فقط کتاب نیامده است. بلکه در اصل رسول [انسان کامل] آمده است و به همراه او «کتاب» و نیز «میزان» که باز همان الگو و انسان کامل است، ارسال شده است. لذا به هنگام رحلت فرمود:[از این سه رکن] من از میان می‌روم و دو رکن دیگر را باقی می‌گذارم.

این انسان کامل است که هدایت می‌کند و نه الفاظ یانوشتارها. و انسان کامل نیز بر اساس حقیقت وحی الهی هدایت می‌کند که ظاهرش در قالبالفاظ و نوشتارها در اختیار ما قرار گرفته است.

پس، نیازی نیست که قرآنی به غیر از این قرآن بیاورد. این معنا ناقض وحی و خاتمیت و هدایت است. بلکه حقیقت قرآن را تجلی داده و آیات الهی را تبیین نموده و احکام الهی را محقق می‌گرداند. و اگر امیرالمومنین(ع) نیز کنار گذاشته نمی‌شد و به قرآن بدون امام بسنده نمی‌شد، همین کار را می‌نمود و این همه ظلم و جهالت به نام اسلام و قرآن به مردم تحمیل نمی‌شد و ظالمین بر مردم حکومت نمی‌کردند و با ادعاها، نظریات، ایسم‌ها و ... که همه در راستای منافع خودشان است مردم را به گمراهی و سپس استعمار و استثمار نمی‌کشیدند و عقول بشر رشد می‌یافت و زندگی دنیا گذری شیرین برای کسب معرفت و شناخت و تقرب به حقتعالی می‌گردید. چنان چه در دوران حکومت حضرت مهدی (عج) چنین خواهدبود 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:46 ] [ منتظر ] [ ]

پاسخ آیت الله بهجت درباره وجود امام زمان(عج) در جزیره برمودا

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از برنا، آیت الله بهجت(ره) در پاسخ به سوالی درباره وجود امام زمان(عج) در مثلث برمودا فرموده‌اند:«امام ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـدر هر کجا باشد، آن جا خضراء است.»

متن سوال و پاسخ مربوطه :

سوال: اخیرا کتابى نوشته شده درباره مثلث برمودا که مولف در آن سعى کرده که اثبات کند جزیره خضرائى که در روایت دارد که در آن جا با امام زمان ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ ملاقات حاصل شده،(۱) همان مثلث برمودا است.آیا این تطبیق درست است و آیا جزیره برمودا همان جزیره ى خضراءاست؟

جواب معظم له: «امام ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّریف ـ در هر کجاباشد، آن جا خضراء است. قلب مومن جزیره خضراء است، هر جا باشد حضرت در آن جا پامى‌گذارد.

قلب‌ها از ایمان و نور معرفت خشکیده است. قلب آباد به ایمان و یادخدا پیدا کنید، تا براى شما امضا کنیم که امام زمان ـ عجّل اللّه تعالى فرجهالشّریف ـ آن جا هست 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ منتظر ] [ ]

 

سوال:در مورد این که حضرت ولی عصر علیه السلام در هنگام ظهور تنها با شمشیر معمولی قیام می کنند،توضیح دهید.آیا فکر این که با یک شمشیر معمولی بشود تمام دنیا را تسخیر کرد درست است یا شمشیر حضرت خصوصیتی دارد؟

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:38 ] [ منتظر ] [ ]

 آقا اجازه خسته ام از این همه فریب / از های و هوی مردم این شهر نا نجیب

آقا اجازه پنجره ها سنگ گشته اند / دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب

آقا اجازه باز به من طعنه می زنند / عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب

«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند / «فرهاد»های کینه پرست پر از فریب . . . 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:48 ] [ منتظر ] [ ]

.

بیا مهدی بگویم من همه روز

به عادت خوانمت هر روز با سوز

ولی غافل از ان کردارهای نا پسندم

که میگوید نیا مهدی زود است امروز . . . 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:46 ] [ منتظر ] [ ]

در برخی روایاتی که از وجود مقدّس حضرت رضا علیه السلام وارد شده، آن حضرت یکی از علل غیبت و تأخیر ظهور حضرت مهدی علیه السلام را «آزمایش و امتحان» مردم می دانند. از مجموع اخبار وارد شده در این زمینه چنین برمی آید که امتحان غیبت امام عصر علیه السلام یکی از دشوارترین امتحانات الاهی است.(۱)

ادامه مطلب...


 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:20 ] [ منتظر ] [ ]

برای اینکه زن بتواند رسالت عمومی و ویژه خود را در برابر امام زمانش انجام دهد نیاز به شناخت دارد. زن باید جایگاه خود را در اسلام و جایگاه یک زن در جامعه مهدوی را بداند. اگر زنان جایگاه خود را در جامعه مهدوی ندانند، نمی توانند در انجام رسالت های خود موفق باشند. 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:17 ] [ منتظر ] [ ]

به سال‌های خلافت امام علی علیه السلام که می‌نگریم، مردمان شهر کوفه را پیمان شکنانی می‌یابیم که همواره امام علیه السلام را مورد آزار و اذیت خود قرار می‌دادند. سال‌ها بعد نیز همین پیمان شمنان هزاران نامه برای فرزند علی علیه السلام، حسین بن علی علیهما السلام فرستادند تا با او به امیر خود بیعت کنند؛

ادامه مطلب...


 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:14 ] [ منتظر ] [ ]

حتما تا کنون خرید از سوپر مارکتهای بزرگ یا فروشگاه های زنجیره ای را تجربه کرده اید. ماهیت این فروشگاه ها این است که اجناس متنوعی را برای خریداران عرضه نموده و مراجعه کننده خود را مختار می داند هرکدام از این اقلام را که مورد پسندش واقع شد خریداری نموده و بالطبع کالاهائی که سلیقه یا نیاز وی را تامین نکنند, از سبد خرید خارج خواهند شد.

ابن حق انتخاب یکی از حقوق اولیه و مسلم افراد است ولی در کمال تعجب و تاسف برخی افراد؛ برخورد گزینشی و انتخابی را در مورد خطوط قرمز شرعی و اجتماعی نیز اعمال نموده و به خود این حق را می دهند که بخش هائی از حدود اسلامی را که اجرای آنها به نظرشان دشوار می آید(!) حذف نموده و آنرا کم اهمیت جلوه دهند.

این برخورد گزینشی که از آن به "دینداری سلف سرویسی" یاد می کنم به آفت بزرگ دینداری ما تبدیل شده و کم کم منجر به تعریف" خطوط قرمز جعلی شرعی" خواهد شد.

بعنوان نمونه مساله حریم های شرعی در رابطه با نامحرم را در نظربگیرید. همه مومنین خود را در اجرای این حدود مسئول و موظف می دانند. اما آیا همه ما این حریم ها را در عرصه های نوین تکنولوژی همانند شبکه های اجتماعی و پیامکهای تلفن همراهمان رعایت می کنیم؟

کافیست نیم نگاهی به شبکه های اجتماعی بیندازید و ملاحظه کنید عده ای از کاربران این شبکه ها در نحوه مراودات مجازی؛ خود را پایبند به هیچ حریمی احساس نمی کنند.

انتخاب تصاویر در پروفایل افراد, متون یا تصاویر به اشتراک گذاشته شده, کیفیت اظهار نظر در مورد دیدگاه های دیگران یا نحوه مخاطب قرار دادن کاربران نامحرم, تنها گوشه ای از حرمت شکنی هائیست که این روزها در شبکه های اجتماعی فراوان به چشم می خورد.

از سوئی دیگر نیم نگاهی به پیامک هائی که بین کاربران تلفن همراه مبادله می شود، نشانگر ظهور هنجارشکنی های جدیدی در این عرصه است که از قضا مبادله کنندگان اینگونه پیامها در محیط فیزیکی از طرح آن ابا دارند.

همه این اتفاقات ناراحت کننده ظاهرا به این دلیل به وقوع پیوسته که گروهی از ما, با مقوله رابطه با نامحرم برخورد گزینشی و سلف سرویسی نموده و فضای مجازی را از حوزه های رعایت این حریم ها,مستثنی نموده ایم.

نگاهی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره ضرورت رعایت حریم های شرعی در فضای مجازی گویای این واقعیت فراموش شده است که هیچ تفاوتی میان اجرای این خطوط قرمز بین فضای حقیقی و محیط مجازی وجود ندارد. در حقیقت این ما هستیم که با تفسیر به رای و برخورد گزینشی ؛ حوزه های فناوری نوین را از شمول رعایت احکام دینی خارج نموده ایم.

ماه مبارک رمضان ؛ماه ایجاد تحول و بازنگری در اعمال است.

مبادا در عین حالیکه روزه هستیم؛ در فضای مجازی مرتکب اعمالی شویم که در محیط حقیقی؛ باطل کننده روزه بشمار می روند.

بنابراین لازم است از این فرصت طلائی برای بازنگری در رفتارهایمان در فضای مجازی استفاده کرده و روزه دست و چشم و زبان و... را با روزه سایبری تلفیق نموده و با اجرای حریم های اخلاقی و شرعی؛ جلوه ای از یک "کاربر روزه دار" را به دنیا نشان دهیم. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:13 ] [ منتظر ] [ ]

آنگاه که دیدی حق مرده است و اهل حق از میان رفته‌اند؛ ستم همه جا را فراگرفته است؛ قرآن فرسوده شده و بدعت‌هایی از روی هوا و هوس در مفاهیم آن به وجود آمده است؛

 ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:6 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 327
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 159701
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-