یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

امسال با جمعه شروع شد وباجمعه تموم میشه...انشاالله سال ظهور امام زمان باشه......اللهم عجل لولیک الفرج


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 18:29 ] [ منتظر ] [ ]

در احادیث و روایات معصومین(ع) برآورده شدن خواسته‌ها، برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی، ورود به بهشت و دوری از جهنم، در امان بودن از بلاهای آسمانی، خشنودی خداوند، استجابت دعا و بالا رفتن اعمال، دوری شیطان و تلقین شهادتین از جمله آثار و فواید و برکات خواندن نماز اول وقت شمرده شده است.

در احادیث و روایات معصومین(ع) برآورده شدن خواسته‌ها، برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی، ورود به بهشت و دوری از جهنم، در امان بودن از بلاهای آسمانی، خشنودی خداوند، استجابت دعا و بالا رفتن اعمال، دوری شیطان و تلقین شهادتین از جمله آثار و فواید و برکات خواندن نماز اول وقت شمرده شده است.

به عنوان مثال پیامبر اکرم(ص) فرمودند: "بنده‌ای نیست که به وقت‌های نماز و جاهای خورشید اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می‌کنم: برطرف شدن گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش.1"

همچنین در حدیث داریم به هنگام ظهر درهای آسمان گشوده می‌شود و درهای بهشت باز می‌گردد و دعا مستجاب می‌شود؛ پس خوشا به حال کسی که در آن هنگام برای او عمل صالحی بالا رود2".

در حدیثی دیگر از حضرت صادق(ع) آمده است که فرمودند:"... بهترین ساعت‌های شب و روز، وقت‌های نماز است." سپس فرمودند: "چون ظهر می‌شود درهای آسمان گشوده شده و بادها می‌وزند و خداوند به خلق خود نگاه می‌کند. هر آینه من بسیار دوست دارم که در آن هنگام، عمل صالحی برای من بالا رود."

آنگاه فرمودند:" برشما باد به دعا کردن بعد از نمازها، چرا که آن مستجاب می‌شود3".

امام صادق(ع) همچنین فرمودند: "شیعیان ما را در سه چیز بیازمایید: در اوقات نمازشان، که چگونه بر آنها مواظبت می‏‌کنند؛ در اسرارشان، که چگونه آنها را از دشمنان ما حفظ می‏‌کنند و در اموالشان، که چگونه با آن به برادران خود کمک می‏‌کنند4".

پیامبر خدا(ص) نیز می‌فرمایند: "در دینداری مرد همین بس، که بر گزاردن نمازها بسیار مواظبت کند5".//3


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, ] [ 10:26 ] [ منتظر ] [ ]


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:17 ] [ منتظر ] [ ]

             ای کاش علی شویم و عالی باشیم
هم سفره کاسه سفالی باشیم
                 چون سکه به دست کودکی برق زنیم 
   نان آور سفره های خالی باشی


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, ] [ 18:45 ] [ منتظر ] [ ]

پیامبر اکرم (ص):


«‌هر کس شب قدر را بیدار بماند گناهانش آمرزیده می‌شود؛ حتی اگر تعداد آنها به تعداد ستارگان آسمان و به سنگینی کوه‌ها باشد»

«هر کس شب قدر را احیا بدارد، تا سال بعد عذاب از او برداشته می‌شود»

«‌هرکس شب قدر را با ‌ایمان و محاسبه بیدار ماند، تمام گناهان گذشته و آینده‌اش بخشیده می‌شود»

التماس دعا...

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, ] [ 18:14 ] [ منتظر ] [ ]

بسیاری از مردم روزه را به عنوان یک وظیفه دینی و شرعی خود می‌دانند، اما فقط تعداد کمی درباره فواید روزه بر سلامت آگاه هستند.
روزه‌داری اگر به درستی اجرا شود یک تمرین خوب است. روزه باعث حذف سموم بدن و کاهش قند و ذخایر چربی خون می شود.

به ادامه مطلب مراجعه شود........


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, ] [ 3:5 ] [ منتظر ] [ ]

دخترک 6ساله که سرطان داشت قبل از ورود به اتاق عمل با چشمای لرزون روبه پرستار گفت:

من مامان بابام پول ندارن...میشه قبل از عمل بمیرم....

بیایدبرای همه کودکان سرطانی دعا کنیم...



باقراردادن این مطلب توی وبلاگتون تعداد بیشتری برای کودکان سرطانی دعا میکنند...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 4 مرداد 1398برچسب:, ] [ 2:52 ] [ منتظر ] [ ]

http://s2.picofile.com/file/7144245157/shows.pps.html

این لینک رودانلودکنید...

منتظر نظراتتون هستیم

خیلی قشنگه..مطمئن باشین ازدانلودش پشیمون نمیشین

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:56 ] [ منتظر ] [ ]

به راه بیاییم تا از راه بیاید....


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:17 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)

در تفسیر آیه کریمه، فوق به نکاتی در شرح این آیه اشاره می‌گردد تا برداشت صحیح‌تری انجام پذیرد:

«لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ» (البقره، 256)

ترجمه: در (اصول اعتقادات) دين اكراه نيست (زيرا اذعان و باورهاى باطنى اكراه‏پذير نيستند بلكه تابع دليل و برهان می‌باشند، و) بى‏ترديد راه هدايت از گمراهى (به واسطه قرآن، عقل و دین) روشن شده است، پس هر كه به طغيانگر (شيطان و پيروانش) كفر ورزد و به خدا ايمان آورد حقّا كه به دستگيره محكم چنگ زده كه گسستن ندارد، و خداوند شنوا و داناست.

الف – ابتدا دقت کنید که چگونه آیه‌ی قرآن را علیه دین و قرآن به کار برده و مورد استناد قرار می‌دهند. گویا خداوند متعال پس از ارسال 124 هزار نبی، پنج رسول اولی العزم، صاحب کتاب و شریعت و بیان آن همه قوانین در قرآن کریم و نیز تأکید بر قیامت، فرموده باشد، البته دین‌داری یک کار اختیاری است و هر کس آزاد است هر کاری دلش خواست انجام دهد!

ب – جالب آن که در مقام سوء تفسیر یا سوء برداشت، آیه را نیز نصفه می‌خوانند، مثل کسی که نماز نمی‌خواند و مدعی بود که خدا در آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَقْرَبُواْ الصَّلاَةَ – ای مؤمنین به نماز نزدیک نشوید»، مؤمنین را امر به ترک نماز کرده است و ما بقی آیه مبنی بر «حَتَّىَ تَعْلَمُواْ مَا تَقُولُونَ – تا بفهمید که چه می‌گویید» را نمی‌خواند!

ج – این آیه نیز ادامه دارد و فرمود: «لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ – در دین اجباری نیست»، به این دلیل که «قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ – به درستی که را راه رشد از راه گمراهی روشن شده است». و بلافاصله تصریح می‌نماید که اگر کسی نسبت به طاغوت (نفس و بیرونی) کفر ورزید و به خدا ایمان آورد، به ریسمان ناگسستنی چنگ زده است.

د – این آیه در مقام «تکوین» است و نه «تشریع». یعنی به چگونگی خلقت اشاره دارد. می‌فرماید، جمادات، گیاهان، حیوانات و ملائک را همه مجبور آفریدم، اما انسان را مجبور نیافریدم، بلکه به او اختیار و قدرت انتخاب دادم – عقل، شعور، منطق، فطرت، نبی، رسول، کتاب و امام دادم، سمع و بصر دادم و راه را از بیراهه برایش مشخص کردم تا با اختیار خودش راه رشد را برگزیند. نه این که دین یک بازیچه‌ی اختیاری است، هر کس خواست بپذیرد و هر کس نخواست نپذیرد و هیچ فرقی نمی‌کند و اگر کسی نپذیرفت، مجاز است که نپذیرد. این که با قیامت منافات دارد.

دقت شود از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امتیازات بشر که او را قابل خلیفة‌الله شدن نموده است، همین تجلی «اختیار و اراده»ی الهی در اوست که در سایر موجودات تجلی نیافته است.

پس آیه کریمه به چگونگی خلقت انسان «تکوین» در این امر اختصاص دارد، نه این که جوازی باشد برای کفر، شرک، نفاق و هر گونه معصیت و اباحه‌گری.

ﻫ – لا اکراه فی الدین، مربوط به عقیده انسان است، نه چگونگی عملکرد او. بدیهی است که نه تنها نباید «عقیده» را با زور به کسی تحمیل نمود، بلکه اساساً تلاش در این مسیر نیز هیچ نتیجه‌ای ندارد. هیچ کس نمی‌تواند عقیده‌ای را به زور به کسی تحمیل کرده و بباوراند. حیطه عملکرد زور و تحمیل، بدن و اعمال بدن است و نه عقیده – اگر کسی را مجبور کردند که «لا إله الا الله» و یا برعکس کفر بگوید، زبانش را مجبور کرده‌اند و با زور تغییری در عقیده‌اش ایجاد نمی‌شود. لذا اجبار فقط در مقام عمل کاربرد دارد؛ چنان چه در نظامات مدنی نیز ممکن است بسیاری عقیده به پرداخت مالیات نداشته باشند، اما بدان مجبور می‌شوند، یا عقیده‌ای به بسیاری از قوانین اجرایی نداشته باشد، اما بدان مجبور می‌شود. این نظام «تشریع - قانونگذاری» است که حفظ یک نظم مستلزم پذیرش و رعایت آن است و اگر کسی نپذیرفت، ممکن بدان مجبورش کنند. مثل اجبار حجاب در ایران و حجاب کشف حجاب در فرانسه و اروپا.

و – چه در نظام اسلامی و چه در هر نظام دیگری، اگر کسی معتقد باشد که رعایت قوانینی که مغایر با عقیده اوست لزومی ندارد، معتقد به آنارشیسم، اباحه‌گری و هرج و مرج می‌باشد.

ز – در ضمن این آیه دلالت دارد که اعتقاد عقلی و قلبی مردم به اسلام نیز به رغم ضد تبلیغ‌هایی که می‌کنند، به خاطر زور و شمشیر نبوده است، چرا که اعتقادات زوری نیست. چنان چه امروزه بسیاری ضد تبلیغ می‌کنند که اسلامیت ایرانیان به خاطر حمله اعراب بوده است. در حالی که اصلاً چنین نبوده و نمی‌تواند باشد، وگرنه دین مردم در حملات بعدی مغول‌ها، روس‌ها، انگلیس‌ها و نزدیک به سه دهه استعمار غرب تغییر می‌کرد. پس اعتقادات زوری نیست. هر کس مختار است که هر عقیده‌ای داشته باشد، اما بدان معنا نیست که محق است هر عقیده‌ای داشته باشد، وگرنه اعزام انبیا، انزال وحی و کتب آسمانی، معاد، پاداش و کیفر معنا نداشت.
دقت شود که «اعتقاد به مبانی» با «عملکرد به قوانین»، دو مقوله کاملاً متفاوت است. اعتقادات به هیچ وجه زوری نیست، اما عملکرد در هر جامعه‌ای می‌تواند زوری باشد، چنان چه هر قانونی در هر جامعه‌ای، یک ضمانت اجرایی «قهری» [از جریمه نقدی گرفته، تا زندان و اعدام] دارد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 15:26 ] [ منتظر ] [ ]


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 21 تير 1392برچسب:, ] [ 1:37 ] [ منتظر ] [ ]

 

 



 

 

 



 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, ] [ 11:53 ] [ منتظر ] [ ]

فایل صوتی برای نیمه شعبان

جهت دانلود بر لینک زیرکلیک کنید..

dl.stehraniz.ir/ftp/KoochePasKoocheDel(Demo).mp3

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 3 تير 1387برچسب:, ] [ 11:32 ] [ منتظر ] [ ]

اللهم عجل الولیک الفرج

بی‌قرار تؤام و در دل تنگم گِله‌هاست

آه! بی‌تاب شدن عادت کم حوصله‌هاست

مثل عکس رُخ مهتاب که افتاده در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله‌هاست

بی‌تو هر لحظه مرا، بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گُسل زلزله‌هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟

دیدنت آرزوی روز و شب چلچله‌هاست

باز می‌پرسم از آن مسئلة دوری و عشق

و ظهور تو جواب همة مسأله‌هاست 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, ] [ 11:26 ] [ منتظر ] [ ]
[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ] [ 17:36 ] [ منتظر ] [ ]

علماي وهابي در چند سال اخير، علاوه بر فتواي تحريم گروه هاي مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهاي مضحكي كرده اند، که با هيچ منطقي قابل تفسير نيست. 


در آخرين نمونه از اين گونه فتواها، يكي از سلفي هاي وهابي كه بر روي صفحه تويتر، خود را " علامه ابوالبراء " مي خواند، با صدور فتوايي اعلام كرد: روشن كردن كولر براي زن، در غياب شوهر حرام است.(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

اين علامه سعودي در توجيه اين فتوا تاكيد كرد: اقدام زن در روشن كردن كولر در غياب شوهر، مساله اي بسيار خطرناك است و مي تواند به رواج فحشا در جامعه بيانجامد.

وي افزود: وقتي زني در غياب شوهر خود كولر خانه را روشن كند، ممكن است همسايه متوجه شود كه زن در منزل است و به همين سبب مرتكب زنا و فحشا شود.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:52 ] [ منتظر ] [ ]

«آکی کو کروکاوا» گفت: اسلام دین پاکی است و من آن را باور دارم، من اسلام و خدا را دوست دارم.

به نقل از سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی: دوشیزه «آکی کو کروکاوا» دانشجوی ژاپنی بعد از انجام تحقیقات لازم سرانجام در تاریخ 24/1/92 در حضور حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، از مراجع تقلید قم، با ذکر مبارک شهادتین به دین اسلام مشرف شد و رسماً مذهب شیعه جعفری را به عنوان مذهب خود انتخاب نمود.

وی ضمن اظهار مسرّت از تشرّف خود به اسلام، از حضرت آیت الله موسوی اردبیلی بخاطر وقتی که دراختیار وی قرار داده، تشکر نمود و از این که در حضور معظم له به عنوان یک مرجع دینی، انتخاب خود را رسماً اعلام کرده است، اظهار شعف و شادمانی نمود.

"آکی کو کروکاوا" اظهار داشت: این انتخاب بعد از مدتی تحقیق از طریق مطالعه اینترنتی و البته تحت تأثیر و راهنمایی یکی از آشنایان وی که 15 سال قبل در محضر حضرت آیت الله موسوی اردبیلی به دین اسلام مشرف شده بود، صورت گرفته است.

وی با شادمانی می گفت: اسلام دین پاکی است و من آن را باور دارم، من اسلام را دوست دارم، خدا را دوست دارم و دعا کردن را دوست دارم. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:33 ] [ منتظر ] [ ]

امان از تقواهایی که با یک تق-وا می روند... 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 10:35 ] [ منتظر ] [ ]

عبدالرضا هلالی برای مجازات شاهین نجفی اعلام آمادگی کرد.

"عبدالرضا هلالی" مداح سرشناس اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در مورد اهانت شاهین نجفی اعلام کرد: «در این خصوص بحمدلله پس از کسب اولین فتوا از سوی حضرت آیت الله صافی و با کسب اجازه از بزرگترها علی الخصوص حاج آقا منصور ارضی، اقدام به انجام حکم در مورد این اشخاص خواهیم نمود (چه خواننده این متن و چه طراح)»
وی افزود: «جالب است بدانید دوستان اهل بیت که از کشورهای اروپایی بیننده مراسمات هیئت از طریق سایت هستند به طور خودجوش و پس از دیدن بیانیه، با هیات تماس گرفته و اعلام کردند که حاضر به اعلام محل فعالیت و سکونت این فرد هستند.» عبدالرضا هلالی در ادامه اضافه کرد: «جایزه صد هزار دلاری هم که در نظر گرفته شده به قوت خود باقیست و این اطمینان را خواهیم داد که در این موضوع با احدی تعارف نداریم.»
بیداری امت اسلام در این برهه بسیار مهم است و در حقیقت دستگاه تبلیغی استکبار در پی مظلوم نمایی برای این فرد خاطی هستند و در فاصله همین چند روز با برپایی مصاحبه هایی خواهان توجیه این کار هستند. عجیب تر اینکه در این مصاحبه ها فرد خاطی با جسارت تمام ادعا نموده که آگاهانه خواستار تابو شکنی بوده غافل از اینکه مقدسات شیعیان تابو نیست و نوریست که هرگز خاموش نخواهد شد. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:46 ] [ منتظر ] [ ]

سایت خودنویس(khodnevis)، روز پنج شنبه 28 اردیبهشت(17 may) از شرایط بد شاهین نجفی خواننده هتاک به امام هادی (علیه السلام) خبر داد.

 

خودنویس در این رابطه نوشت: «شاهین نجفی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی «تاتس»، با بیان اینکه تهدید به مرگ را بسیار جدی گرفته، گفته است که وضعیتش با نویسنده کتاب آیات شیطانی متفاوت است.
روزنامه‌ی آلمانی در گفتگوی کوتاهی با شاهین نجفی از وضعیت و شرایط بوجود آمده برای این خواننده پرسیده است. «تاتس» از آقای نجفی در خصوص فتوای مرگ پرسیده و شاهین نجفی با بیان اینکه این فتوا علیه وی کارگردانی شده گفته است که اما آن را جدی می‌گیرد.
نجفی به خبرنگار تاتس گفته است که دولت آلمان از او خواسته تا کشور آلمان را ترک کند.
این سایت در ادامه نوشت: «از شاهین نجفی در خصوص تشابه وضعیتش با سلمان رشدی پرسیده شده و وی در پاسخ گفته است که بین موقعیت او و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چرا که سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما وی باید روی صحنه باشد و اکنون این موقعیت از وی سلب شده است.»


روزنامه بیلد آلمان نیز در این باره نوشت: « شاهین نجفی از خانهٔ خود در کلن فرار کرده و ۴ روز است که پنهان شده. شاهین همسرش را به خانهٔ پدرش فرستاده و تور اروپای خود را کنسل کرده است.»


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:41 ] [ منتظر ] [ ]

خواننده هتاک به امام هادی(ع) در جدیدترین اظهارات خود در قالب کتابی با عنوانی توهین‌آمیز به وجود خدا، به ارائه مطالبی ناپسند پرداخته است.
این خواننده هتاک که مدتها قبل به دلیل ترس از مجازات سنگین فسادهایش از کشور گریخته بود بارها در نشست‌ها و میتینگ‌هایی با حضور منافقین شرکت کرده بود

خواننده موهن به ساحت مقدس امام هادی(ع) اکنون کتابی به زبان آلمانی و با عنوان "وقتی خدا خوابه" را منتشر کرده است.

این خواننده هتاک و فراری نه تنها به ساحت امام هادی(ع) توهین کرده بلکه با این نوع اسم گذاری درصدد توهین به یکتاپرستان است.

"وقتی خدا خوابه" نامگذاری سراسر توهین آمیز به پروردگار جهانیان است که از سویی بعد مادی به پروردگار بخشیده و از سوی دیگر برای این جهان خالقی متصور نیست.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:35 ] [ منتظر ] [ ]

 

لطفا فکر کنید به دنیای ابدی..

عواقب کارهایمان...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:54 ] [ منتظر ] [ ]

دو دختر پيامبر (ص) به نام هاي رقيّه و ام كلثوم از زنان عثمان بوده اند. رقيّه كه قبل ازاسلام در مكه تولد يافت، قبل از بعثت و بعد از نزول سوره " تبّت يدا ابي لهب" به عقد عثمان بن عفّان در آمد و در هجرت اول مسلمانان به حبشه با وي هجرت كرد . آنگاه به مكه بازگشت و سپس به مدينه هجرت كرد و در سال دوم هجرت سه روز بعد از جنگ بدر وفات يافت.
ام كلثوم نيز در مكه تولد يافت و پيش از اسلام به عقد "عتيبهْْ بن أبي لهب" در آمد و در سال سوم هجرت با عثمان ازدواج كرد و در سال نهم هجرت وفات يافت.[1]
ابن قتيبهْْ دينوري در كتاب "المعارف" گفته است: عثمان با رقيّه ازدواج كرد و سپس با ام كلثوم.[2]


2[1] دكتر آيتي، تاريخ پيامبر اسلام، ص 76؛ منتهي الآمال ، ج 1، ص 108.
2[2] ابن قتيبه، المعارف، ص 82. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ منتظر ] [ ]

شرکت آلمانی آل اسپرت (uhlsport) پیراهنی اختصاصی را برای تیم پرسپولیس طراحی کرده اند.

در طرح اولیه این پیراهن 6 خط بر روی دوش راست و 6 خط بر روی دوش چپ بازیکنان بود؛ که می گفتند به نشان 6 تایی ها و از این حرف ها بوده! ولی با کمال تعجب دیروز در بازی با نفت تهران دیدم که در این طرح دستکاری ای شده و 6 خط به 7 خط و طرح خط ها به کلمه لا اله الا الله تغییر یافته.. اینکه نوشتن این لفظ مقدس بر روی لباس، مستلزم رعایت نکات و احتیاط فراوان است بحثی است قابل تامل.. ولی نکته قابل توجه این است که روی دوش چپ کلمه « لا اله ا » و روی دوش راست کلمه « لا الله » نوشته شده است

همه می دانند که طراحان همیشه سعی می کنند با طرح خود، با بینندگان سخن بگویند و همیشه سعی میکنند در طرح های خود از نشانه ها و نمادها استفاده کنند.

بر اساس همین اصل قطعا یک چنین طراحی ای از نگاه طراحش بدون قصد نبوده... ولی چرا در تمام پروسه تولید این لباس هیچکدام از مسئولین محترم این ریزبینی را به خرج نداده اند جای بسی تاسف است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ منتظر ] [ ]

zakerin.info/fb81f2e4da5b1f457dc32dfb9be7a8cc/Digital/Fani/Raouf/Fani-Raouf%5B128%5D.mp3

دانلود کنید خیلی قشنگن کارای علی فانی 

نظرتونو راجبش بدین...اگه استقبال کردین بازم میزارم


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1387برچسب:, ] [ 16:36 ] [ منتظر ] [ ]

زيست شناسان معتقدند كه عمر طبيعي بشر 120 سال است يعني اگر انسان در محيطي باشد كه وسايل راحتي و آسايش او فراهم باشد و اعصاب وي در معرض تحريكات و هيجانات خارجي قرار نگيرد و بهداشت را مراعات كند براحتي مي تواند 120 سال بلكه بيشتر عمر كند و نمونه هاي فراواني از اين افراد وجود دارد از جمله: كربلائي عليشاه ايراني 125 ساله، ايراني (كيهان، شماره 6119)

2. آقاي عباس طاهري 131 ساله، ايراني (اطلاعات، شماره 10989)

3. آقاي پيرحسين علوي 135 ساله، ايراني (كيهان، شماره 6310)

4. شيرعلي اوف، 167 ساله، روسي (كيهان،‌ شماره 5958، ساز و آواز، همان، ص 15، شگفتي در چيست، ص8)

5. هاتين نين 168 ساله (همان)

6. هنري جانگيز 169 ساله، انگليسي (همان)

7. لوئيز اتروسكو 175 ساله (همان)

8. تپس آبزيت 180 ساله، روسي (همان)

9. سيدعلي كوتاهي 185 ساله، ايراني(همان)

 یكي از عمده ترين عامل كوتاهي عمر،موسيقي و ترانه هاي مبتذل است كه بر اثر هيجان هاي روحي و آسيب رساندن به مغز و ايجاد حزنهاي غيرمعمولي عمر انسان را به زير شصت سال تقليل مي دهد. براي اثبات این مسئله آماري از عمر موسيقي دانان بزرگ ارائه مي شود:

نام تاريخ تولد تاريخ وفات طول عمر

1. جيوواني باتيستا پرگولزي 1710م 1736م 26 سال

2. فرانسس پيتر شوبرت 1767م 1797م 30

3. بليني 1801م 1835م 34

4. ارنست شوسون 1855م 1890م 35

5. ولنگانك آمادتوس موتسارت 1756م 1791م 35

6. موكار سيمي 1604م 1674م 36

7. ژرژ بيزه 1838م 1875م 37

8. هنري پرسل 1658م 1695م 39

9. فردريك شوپن 1810م 1849م 39

10. جرج گرشوين 1898م 1937م 39

11. نيكلايي 1810م 1849م 39

12. كارل ماريافن وبر 1876م 1916م 40

13. موريس ژوبر 1900م 1940م 40

14. موس كورسكي 1839م 1881م 42

15. هرولد 1791م 1833م 42

16. اسكر يابين 1872م 1915م 43

17. گئورگ گبل 1709م 1753م 44

18. توماس مورله 1557م 1602م 45

19. حبيب سماعه 1280ه.ق 1325ه.ق 45

20. روبرت شوكان 1810م 1856م 46

و ... بالاترين عمر را قمرالملوك وزيري داشته (1284-1338ه.ش) كه 54 ساله بوده و از آن بيشتر خالقي(1285-1344ه.ش) كه 59 سال عمر كرده است.

جالب اينكه اكثر به بيماريهاي متعددي كه ريشه در موسيقي داشته مبتلا شده و با وضع زننده از دنيا رفته اند. به عنوان نمونه مي توان اشاره كرد به «روبرت شومان آلماني» متولد 1810م اين موسيقي دان كه از 18 سالگي به تحصيل موسيقي پرداخته بود بر اثر افراط و تفريط در تعليم و تعلم موسيقي و اشتغال بيش از اندازه گرفتار بيماري هايي عصبي شده و وضع مزاجي اش مختل شد، در سال 1852م بيماري اش شدت گرفت و قدرت تكلم را از دست داد و سرانجام قوه سامعه او نيز مختل شد و با اين وضع فلاكت بار در 29 ژوئيه 1856م يعني در سن 46 سالگي درگذشت.(ساز و آواز، همان، ر.ك فرهنگ دانش و هنر، حرف «ر») 


همين طور «ماريا ليبران» زن خواننده معروفه اي كه از شنيدن آواز او مستمعان بيهوش مي شوند در سال 1835 م در سن 27 سالگي هنگام خواندن موسيقي ناگهان بيهوش مي شود و با سكته قلبي در مقابل چشمان تماشاچيان جان مي دهد. (همان، ص45)

موريس راول (1875-1937م) كه از دوران كودكي علاقه وافري به موسيقي داشت در سال 1933م به اختلالات عصبي گرفتار شد و با شدت يافتن آن رابطه او با دنياي خارج قطع و سرانجام در سال 1937م با وضع دلخراش از دنيا رفت. (همان، ص22) 

همچنين طور «ريشارد واگنر»، «شوپن»، «نيچه»، «شومان»، «يوهان»، «تبهون»، «مندلس»، «باخ» و ... جزو آن دسته از موسيقي داناني هستند كه با عمر كوتاه و بر اثر ابتلا به بيماري هاي عصبي و رواني و ... از دنيا رفته اند.(همان، ص22-23)

به همين جهت امام صادق(ع) فرمود: «بَيتُ الغِناءِ لاتُؤمَن فيه الفُجعَه وَ لاتُجابُ فيه الدّعوَهُ وَ لايَدخلُه؛ خانه اي كه در آن غنا (موسيقي) باشد از بلاي ناگهاني(همچون سكته و ...) در امان نيست و دعا در آن مستجاب نمي شود و ملائكه (نيز) در آن داخل نمي گردد».(كافي، كليني، ج6، باب الغناء)

در نتيجه مي توان گفت يكي از عمده ترين عوامل كوتاهي عمر افرادي كه مبتلا به استماع موسيقي و ترانه هستند همين استماع موسيقي است، شاهد زنده آن كوتاهي عمر اكثريت قاطع موسيقيدانان و نوازندگان است كه حداكثر عمر آنها از 59 سال نگذشته و حداقل آن 27 سال است.

منــــــــــــــــــــــــبع:مسجد امام موسی بن جعفر(ع)-شوش دانیال(ع)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, ] [ 10:10 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)
بر اساس تعالیم مذهبی آئین یهود، کاهنان جهت جلوگیری از ابطال طهارت و خلوص شان، هیچگاه نباید وارد قبرستان شوند و یا از قبرستان عبور کنند.این کاهن برای جلوگیری از آلودگی عبور از قبرستان و ابطال طهارت، خود را در یک کیسه پلاستیکی سربسته محصور نموده است. این عمل کاهن یهودی در حالی است که بنا به تعالیم یهودیان ارتدکس، حضور کاهنین در محل های عمومی که جنس مونث در آن وجود دارد نیز حرام می باشد و معلوم نیست که او برای رفع این مشکل چه تدبیری می اندیشد؟!

لازم به ذکر است که در اطراف فرودگاه بن گوریون شهر تل آویو، قبرستانهای زیادی وجود دارد.

تصویر زیر که یک کاهن یهودی را در بسته بندی پلاستیکی نشان میدهد، دیروز 11 آوریل توسط یکی از مسافرین پرواز خطوط هوایی ال-آل به مقصد تل آویو گرفته شده است: 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, ] [ 9:42 ] [ منتظر ] [ ]

دوران پس از ظهور حضرت مهدی (عج) بدون شک، والاترین و شکوفاترین و ارج مندترین، فصل تاریخ انسانیت است. آن دوران، دورانی است که وعده های خداوند درباره ی خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان و وارثت صالحان، عملی می گردد و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه ی شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود.

دوران پس از ظهور حضرت مهدی (عج) بدون شک، والاترین و شکوفاترین و ارج مندترین، فصل تاریخ انسانیت است. آن دوران، دورانی است که وعده های خداوند درباره ی خلافت مؤمنان و امامت مستضعفان و وارثت صالحان، عملی می گردد و جهان با قدرت الهی آخرین پرچمدار عدالت و توحید، صحنه ی شکوه مندترین جلوه های عبادت پروردگار می شود. در احادیث مختلف، گوشه هایی از عظمت آن دوران به تصویر کشیده شده است. ما، با استفاده از این احادیث، برخی از کارهایی را که امام زمان (عج) برای ایجاد جامعه ای متکامل و ایده ال، انجام می دهند، اشاره می کنیم: 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:7 ] [ منتظر ] [ ]

مگر خلقت هستی برای خدا در یک لحظه امكان نداشته كه در 6 روز آفریده است؟  

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:4 ] [ منتظر ] [ ]

این داستان را مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری در کتاب «سرّ دلبران» آورده‌اند:

مرحوم سلاسـ السّادات، حاج آقا فروغی در سخنرانی خود که درباره سرگذشت سفر «کربلا» داشتند، این داستان را گفتند که نوار آن موجود است و آن داستان را برای خود بنده هم بیان فرموده بودند. ایشان فرمودند: 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:2 ] [ منتظر ] [ ]

شاید تصور کنید هنگامه قاضیانی یک بازیگر با کارنامه نه چندان روشن است که اتفاقی امسال سیمرغ جشنواره فجر را به خانه برده است اما باید بدانید که وی پیش از این نیز برای بازی در فیلم "به همین سادگی" ساخته رضا میرکریمی، در سال ۸۶ برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شده بود. 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:53 ] [ منتظر ] [ ]

مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به حال و روز گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت. 

گلشیفته فراهانی در گفتگو با این مجله افزود: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است. بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست.

او اضافه کرد: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت.

ظاهرا او از این میزان بازدید بسیار خوشحال است و به نمایش گذاشتن بدن بدون لباسش را «زندگی کردن» می داند!


 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:47 ] [ منتظر ] [ ]

 

شعارنیست ..واقعا حجاب زیباست...

خودتان قضاوت کنید!!!!!!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:38 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)
خبرگزاري فلسطيني "معا نوشت: أحمد الطيبي نماينده عرب كنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گفت: شهرك نشينان، يگاني از سگ ها را براي حمله به هر فلسطيني كه فرياد "الله اكبر" سر دهد، آموزش مي دهند.

الطيبي با بيان اين كه نواري ويدئويي از آموزش سگ ها توسط شهرك نشينان صهیونیست در اختيار دارد، به گسترش اقدامات نژادپرستانه و ظالمانۀ اشغالگران بر ضد فلسطيني ها اشاره كرد و گفت: اقدامات اسرائيل دراين زمينه، مغاير با قوانين بين المللي است و در سايه سكوت جوامع عربي و بين المللي صورت مي گيرد.
الطيبي مدتي پيش، از آموزش يگاني از سگ ها از سوي نظاميان ارتش رژيم اشغالگر اسرائيل پرده برداشت؛ اما اين بار وضعيت تغيير كرده و اين سگ ها خارج از محیط های نظامی، در داخل شهرك هاي صهيونيست نشين و توسط شهرك نشينان آموزش داده مي شوند و همه فلسطيني ها با خطر حملۀ اين سگ ها روبرو هستند.
نماينده عرب كنست اسرائيل با اشاره به اختلاف نظر اعضاي كنست درباره موضوع آموزش سگ ها گفت: برخي از اعضاي كنست با دیدن نوار ويدئويي كه ارائه شد، خجالت زده شدند، اما برخي ديگر اين اقدام را ستودند و آن را روشي جديد براي مبارزه با "تروريسم فلسطيني ها" دانستند. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:37 ] [ منتظر ] [ ]

ورود اندیشه‌های غربی به ایران به عصر پهلوی باز می‌گردد، این تمایلات، از طریق کسانی که به تازگی از غرب بازگشته بودند و همین طور با ابزارهای اطلاع‌رسانی نوین، مانند سینما و تلویزیون وارد ایران شد.

 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:32 ] [ منتظر ] [ ]

خیر

 این نماد برای اولین بار در قرن 7 میلادی وارد یهودیت شده است و در دیگر تمدنها نیز استفاده از آن مرسوم بوده است از جمله هندیان و ایرانیان. به عنوان مثال ما در نوشته های ابو علی سینا استفاده از این نماد را میبینیم یا در مسجد جامع یزد. لیکن امروز صهیونیستها آ نرا نماد یهودیت نموده اند در حالی که اصلی ترین نماد یهود منورا یا شمعدان هفت شاخه یهود است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:12 ] [ منتظر ] [ ]

همانطور که در سوال قبل پاسخ داده شد علاه بر بحث نماد گرایی ذکر شده که این ساختمان و منطقه را (مکه) بنای شیطان معرفی می کند.

حقیقتا ساخت سازه ای به این بزرگی و شکل معنویت خانه خدا را تحت شعاع قرار داده است. و بنا بر تصریح حاجیانی که از آن دیدن کرده اند ابهت خانه خدا را زیر سوال برده است و عجیب اینکه سازمانهای جهانی که دادشان در جریان ساخت برج جهان نما دراصفهان در آمد اکنون سکوت اختیار نموده اند.

در ابتدا گفته شد که این ساختمان 72 طبقه به نیت 72 شیطان تسخیر شده توسط سلیمان ساخته شده است تا قدرت شیاطین را در مقابل نما الله (کعبه) به رخ بکشاند.

رجوع کنید: http://old.mouood.org/content/view/10806/3/

اما ظاهرا جدیدا اعلام شده است که این ساختمان بیش از 80 طبقه است که البته فرقی نمی کند چراکه مهم شکل و وجود این بنا در جوار خانه خداست.

برخی پژوهشگران نیز معتقدند به لحاظ جذب انرژی شیطانی این ساختمان کارکرد خواهد داشت تا پر انرژی ترین نقطه زمین یعنی کعبه به تسخیر شیطان در آید.

این تفکر در ساخت فیلم "ترنس فورمرز" نیز توسط صهیونیست ها نشان داده شده است که در آن موجودات فضایی به دنبال  به دست آوردن   "cube of light "   یا کعبه انرژی هستند.

  cube of light


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:10 ] [ منتظر ] [ ]

محمد ابن عبدالوهاب در سال 1115 هجری در شهر عیینیه از توابع نجد عربستان به دنیا آمد، پدر بزرگ محمد بن عبدالوهاب، یک یهودی به نام «سلیمان قرقوزی» بود که از خانواده یهودیان معروف «دونمه» به شمار می رفت که پس از اظهار مسلمانی، از ترکیه به دمشق و از آنجا به حجاز مهاجرت کرده بود.

تاریخ آل سعود- ناصرالسعید- ص33


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:7 ] [ منتظر ] [ ]

 درابتدا بايد مقداري از خصوصيات ذي القرنين گفته شود تا شباهت هاي امام زمان با وي مشخص گردد :

1-او بر تمام زمين ( مسکوني ) حکومت کرد :

إِنَّا مَكَّنَّا لَهُ فِي الْأَرْضِ وَآَتَيْنَاهُ مِنْ كُلِّ شَيْءٍ سَبَبًا

سوره كهف : آيه 84 .

ما در زمين به او امکاناتي داديم و از هر چيزي بدو وسيله اي بخشيديم .

طبق روايات حضرت مهدي نيز حاکم تمام زمين خواهد شد :

فروي أن جميع ملوك الدنيا كلها أربعة : مؤمنان وكافران ، فالمؤمنان سليمان بن داود وإسكندر (ذي القرنين) ، والكافران نمروذ وبختنصر ، وسيملكها من هذه الأمة خامس لقوله تعالى : " ليظهره على الدين كله "  [ التوبة : 33 ] وهو المهدي

تفسير قرطبي ج 11 ص 47

روايت شده است که مالکان تمام جهان ( مسکوني) چهار نفر بوده اند ؛ دو نفر با ايمان و دو نفر کافر ؛ آن دو با ايمان سليمان بن داوود و اسکندر ( ذوالقرنين ) بودند و آن دو کافر نمرود و بختنصر ؛ و از اين امت نيز شخص پنجمي مالک تمام زمين خواهد شد ؛ زيرا خداوند فرموده است :" تا اين ( دين ) را بر ساير دين ها برتري بخشد " و او مهدي است .

سخاوي نيز از علماي بنام اهل سنت در کتاب خويش از کعب الاحبار نقل مي کند که گفت :

إني لأجد المهدي مكتوبا في أسفار الأنبياء ما في حكمه ظلم ولا عيب . يملك الدنيا كما ملك ذو القرنين ، وسليمان بن داود عليهما السلام . .

القناعة فيما يحسن الإحاطة به من أشراط الساعة ص 56 چاپ مكتبة القرآن قاهرة

من مهدي را مي بينم که نام او در کتاب هاي پيامبران آمده است و در حکومت او هيچ گونه ظلم و عيبي نيست ؛ دنيا را مالک مي شود همانگونه که ذوالقرنين و سليمان بن داوود عليهما السلام مالک شدند .

2-به او از اسباب غيبي داده شده بود :

همان آيه اشاره شده در عنوان قبل ( آيه 84 سوره کهف) بر اين مطلب دلالت دارد  ؛ در مورد امام زمان نيز اسباب غيبي ياري کننده حضرت خواهد بود .

3-او به همه جاي زمين گذر نمود :

عن أمير المؤمنين علي بن أبي طالب ( عليه السلام ) في قصة المهدي قال : ويتوجه إلى الآفاق فلا تبقى مدينة وطأها ذو القرنين إلا دخلها وأصلحها

الزام الناصب ج 2 ص 261 .

از امير مومنان علي بن ابي طالب (عليه السلام) در ماجراي مهدي روايت است که فرمودند : و به همه سو روي مي کند ؛ پس هيچ شهري در زمين که ذوالقرنين به آن وارد  شده باشد باقي نمي ماند مگر اينکه مهدي در آن وارد شده و آن را درست مي نمايد .

4-او در ابتدا غيبتي طولاني  نمود و سپس در ميان مردم آشکار شد :

يا أحمد بن إسحاق مثله في هذه الأمة مثل الخضر عليه السلام ، ومثله مثل ذي القرنين ، والله ليغيبن غيبة لا ينجو فيها من الهلكة إلا من ثبته الله عز وجل على القول بإمامته ووفقه [ فيها ] للدعاء بتعجيل فرجه .

معجم احاديث الامام المهدي ج 4 ص 267

اي احمد بن اسحاق ماجراي او در اين امت مانند ماجراي خضر عليه السلام است و ماجراي او مانند ماجراي ذي القرنين است ؛ قسم به خدا غيبتي مي نمايد که در آن از هلاکت نجات نمي يابد ، مگر کسي که خداوند او را بر اعتقاد به امامت او نگه داشته باشد ؛ و او را بر دعاي براي جلو انداختن فرجش در آن زمان ، موفق گردانيده باشد .

او داراي عمري طولاني بود :

وأنبأنا أبو الفضائل وأبو تراب قالا نا أبو بكر أنا أبو الحسن أنا عثمان وأحمد قالا أنا الحسن أنا إسماعيل قال وأنا إسحاق عن عبد الله بن زياد بن سمعان قال بلغني عن بعض مؤمني أهل الكتاب أن ذا القرنين عاش ثلاثة آلاف سنة

تاريخ مدينة دمشق ج 17 ص 361

به ما از عده اي از مومنين اهل کتاب خبر رسيده است که ذي القرنين سه هزار سال عمر کرد

وفي التوراة أن ذا القرنين عاش ثلاثة آلاف سنة والمسلمون يقولون ألفا وخمسمائة .

تذكرة الخواص سبط ابن الجوزي ص 364 به نقل از آداب عصر الغيبة شيخ حسين کوراني ص 25

در تورات چنين آمده است که ذوالقرنين 3000 سال عمر کرد و مسلمانان آن را 1500 سال مي دانند .

در همه اين موارد حضرت حجت اباصالح المهدي عج الله تعالي فرجه با ذوالقرنين شباهت دارد .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:54 ] [ منتظر ] [ ]

سوّمین اجلاس سراسری مدیران مهدیّه‌های کلّ کشور، با عنوان «مهدویّت و بیداری اسلامی» با حضور آیت‌الله مظاهری افتتاح شد. 
 به گزارش بازتاب آیت‌الله مظاهری با ارائۀ تحلیلی جامع از برخی آیات و روایات بر ضرورت وقوع انقلاب تدریجی به دست شیعیان تأکید کرده و افزودند:
تا وقتی شیعیان با انقلاب تدریجی زمینۀ ظهور را فراهم نکنند، انقلاب دفعی به وقوع نخواهد پیوست و براساس اشارۀ قرآن کریم در آیۀ «وعد» و آیۀ بعد از آن، انقلاب تدریجی با پرهیز از شرک به خداوند، برپا داشتن و اقامۀ نماز به جهت گسترش روح عبودیّت و بندگی در جامعه، ادای زکات به معنای رسیدگی به همنوعان و نیز متابعت از رسول خدا«صلی‌الله‌علیه وآله وسلّم» و اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» پدید خواهد آمد. 
 معظّم‌له تأکید کردند: قاعدۀ لطف پروردگار متعال اقتضا می‌کند، هر زمانی که شیعیان با انقلاب تدریجی، آمادۀ قیام و ظهور حضرت مهدی«اروحنافداه» شوند، همان زمان انقلاب دفعی رخ دهد و ظهور و فرج آن حضرت به وقوع بپیوندد.
 آیت‌الله مظاهری ضمن تبیین لوازم تحقّق انقلاب تدریجی، خاطرنشان کردند: کسانی که می‌خواهند زمینه‌ساز تشکیل حکومت عادلانه و عاری از فقر، ظلم، تبعیض، فساد و فحشاء باشند باید خود عادل باشند و ظلم، فساد، تبعیض و به طور کلّی گناه در بین آنان نباشد.
ایشان در این زمینه افزودند: دوری از شرک در آیۀ شریفۀ «وعد»، به معنای دستیابی به ابعاد چهارگانۀ توحید یعنی توحید ذاتی، توحید صفاتی، توحید عبادی و توحید افعالی و پرهیز از متابعت از شیطان به معنای اجتناب از گناه است.
  آیت‌الله مظاهری با بیان اینکه حکومت جهانی حضرت ولیّ‌عصر، با معجزه و خرق عادت اداره نخواهد شد، خاطرنشان ساختند: 
حضرت بقیةالله‌الأعظم«اروحنافداه» پس از تشکیل حکومت جهانی، به اجرای دقیق احکام و قوانین قرآن کریم خواهند پرداخت و از این جهت، حکومت ایشان، حکومتی سالم و عاری از هرگونه ظلم و فساد و تبعیض خواهد بود.

ایشان در این رابطه افزودند: هر جامعه‌ای که افراد آن از گناه اجتناب ورزند و نماز را برپا دارند و با عمل به قانون مواسات، به همنوعان خود و نیازمندان رسیدگی کنند و از اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» نیز تبعیّت کامل داشته باشند، بدون توسّل به معجزه، جامعه‌ای بهشتی و منهای مفاسد اخلاقی، اداری و اقتصادی خواهد شد و این، همان معنای انقلاب تدریجی است.
ضرت آیت‌الله العظمی مظاهری با تأکید بر اینکه عمل براساس موازین شرعی و اسلامی و متابعت عملی از سیرۀ اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» مکمّل اعتقاد و شعار است، تصریح کردند: ایمان و تشیّع با اعتقاد قلبی، شعار زبانی و عمل، محقّق می‌شود و همۀ اقشار جامعه و به ویژه اعضای مهدیّه‌ها لازم است علاوه بر تقویّت بنیۀ اعتقادی و تعظیم شعائر، به پیروی از سیرۀ عملی اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» و عمل به احکام و موازین اسلامی اهمیّت دهند.

آیت‌الله مظاهری در خاتمۀ بیانات خود، با ابراز نگرانی از شیوع ادّعاهای خرافی و کاذبی که امروزه در موضوع مهدویّت می‌شود و نیز رواج عرفان‌های کاذب و نوظهور، تأکید کردند: یکی از وظایف مهمّ مهدیّه‌ها، ترویج تعالیم اصیل قرآن و عترت و مقابلۀ جدّی با رشد و ترویج عرفان‌های کاذب و مدّعیان دروغین مهدویّت است. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 16 دی 1391برچسب:, ] [ 12:33 ] [ منتظر ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 315
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 159689
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-