یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

در ادامه سعی شده تمامی نمادهای فراماسونرها به همراه عکس و توضیحات کامل آورده شود. نمادگرایی یکی از شاخصه اصلی فراماسون هاست که شاید در بیشتر کارها و فعالیت های خودشان نمادگرایی را انجام میدهند.

نمونه ای از این نمادها آبلیسک – دست شیطان یا دست شاخدار – گونیا و پرگار – عدد ۶۶۶ – عدد ۱۳ و … میباشد که در ادامه به توضیح کامل آنها میپردازیم. 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:29 ] [ منتظر ] [ ]

تولید و عرضه بسته‌های حاوی جوایز برای گروه سنی خردسال و کودک که از چندی پیش به بهانه انجام کارهای فرهنگی در کشور آغاز و به سرعت گسترش یافته است، در مواردی دارای محتویات خاص و در خور تأمل هستند. 

در یکی از نمونه‌های خریداری شده از این محصولات به جوایزی برای کودکان برمی‌خوریم که در واقع هیچ تناسبی با اعتقادات و فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارد و نمادهای فرقه‌ها و افکار ضاله هستند

نمونه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از جوایز همین بسته‌هاست که در آن یکی از نمادهای شیطان پرستی و دیگر افکار ضاله قرار گرفته است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:22 ] [ منتظر ] [ ]

اگر دوره آخرالزمان را دوره سلطه فرهنگ شیطانی بنامیم، سخن به گزاف نگفته ایم؛ دوره ای که شاخص عمومی جهت گیری ها و حرکت ها به سمت اهداف، منویات و برنامه های شیطانی است. چند قرنی است، شعار « خدا مُرد» نیچه سرلوحه برنامه ریزی ها و استراتژی ها شده است؛ اما در این میان برخی از خلقیات و رفتارهاست که بیش از دیگر رفتارها و منش ها مورد اقبال و توجه قرار گرفته است. در اینجا نگاهی اجمالی به دنیای اطراف خود می اندازیم:

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:4 ] [ منتظر ] [ ]

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:57 ] [ منتظر ] [ ]

برخي سايت هاي خبري به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما اعلام کردند، يكي از كاراكترهاي برنامه عروسكي «كلاه قرمزي» ممنوع التصوير شده است.

گويا اين كاراكتر نگون بخت كه با چهره الاغ و با عنوان «جيگر» در اين برنامه عروسكي حضور داشته، اين بار زير ذره بين مسئولان صدا و سيما قرار گرفته و با بهانه بدآموزي به خاطر ترويج برخي تكه كلام ها ممنوع التصوير شده است. جالب تر اينكه، دقايقي بعد از انتشار اين خبر حميد مدرسي، تهيه كننده اين مجموعه عروسكي از ممنوع التصوير شدن اين الاغ عروسكي اظهار بي اطلاعي كرده است.

گل كاشتن صدا و سيما در ممنوع التصوير كردن كاراكتر عروسكي موجب شد كه اين بار به جمع برخي چهره هاي مطرح و كارشناس فرهنگي همچون (ع-پ)، (ش-م)، (م-ز) كه به دليل انتقاد از صدا و سيما از سوي مسئولين اين مجموعه براي مدتي ممنوع التصوير شده بودند، اسم يك الاغ عروسكي بدشانس كه چند ماه بيش تر از هنرنمايي هايش در اين جعبه جادويي نگذشته بود هم اضافه شود.

از اين پس مي توانيم، اين الاغ ممنوع التصوير را براي بدنام نشدنش در سطح رسانه ها با نام «ج» مخفف «جيگر» ياد كنيم.

چرا سوزن رسانه ملي به جاي جلوگيري از پخش برنامه هايي كه مروج بسياري از بدآموزي هاي اخلاقي در سطح جامعه است، روي يك الاغ عروسكي گير مي كند؟

بهتر نيست پيكان توجه مسئولين سيما به سمت برنامه هايي از قبيل خنده بازار برود كه به زعم خيلي از طنز پردازان متخصص نه تنها اسم طنز به دوشش سنگيني مي كند بلكه هجو و هزل را هم تا حد زيادي سخيف كرده است؟!

برنامه اي كه با تمسخر و استهزاي شخصيت هاي فرهنگي و ديني دست و پا مي زند تا مثلا بتواند ساعات مفرحي براي مخاطب به وجود بياورد. بر فرض اگر تكه كلام هاي الاغ مجموعه عروسكي «كلاه قرمزي» باعث شكل گيري بدآموزي براي كودكان و خردسالان شده است، چرا جاي ممنوع التصوير شدن خيلي از خاله ها و عمو هاي برنامه هاي كودك كه با برخي ترانه خواني ها و موسيقي هاي ميان برنامه هايشان بچه چند ماهه را وادار به حركات موزون مي كنند، خالي است؟

فروش بالاي چند روز فيلم سينمايي «كلاه قرمزي و بچه ننه» به همه نشان داد كه با وجود كمبود برنامه هاي كودك و ضعف و خلاء در پرداخت و توليد كاراكترهاي عروسكي ايراني كه بتواند در ذهن بچه هاي ما ماندگار شود، كلاه قرمزي بعد از ساليان سال هنوز توانسته در كنار كارتون هاي رنگي غربي جايي در دل مخاطب بزرگ و كوچك داشته باشد.

و البته بهتر است مسئولين صدا و سيمايي ما به جاي حذف كاراكترهاي عروسكي ملي كه در جهت آموزش نكات اخلاقي و ديني و بهداشتي براي خردسالان ما قرار گرفته اند، فكري به حال جايگزين براي برنامه هاي كودك خارجي داشته باشند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:54 ] [ منتظر ] [ ]

 شبکه ماهواره ای "فارسی وان" از ابتدای ماه رمضان تغییراتی را در برنامه های خود به وجود آورده و به هنگاماذان نیز اذان به سبک شیعیان را پخش می کند. به نظر می رسد این فعالیت ها از چنین شبکه ای برای جذب خانواده های مذهبی به این شبکه و تاثیر بر آن ها باشد.

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرم شدن تنور برنامه های تلویزیونی متناسب با این ایام، شبکه ماهواره ای "فارسی وان" وارد رقابت با سازمان صدا و سیما شده و ضمن ارائه برنامه های نمایشی ویژه این ایام، اقدام به پخش دعا، نیایش و اذان در لحظات ملکوتی منتهی به افطار می کند.
جالب اینجاست که اذان پخش شده از این شبکه به سبک و سیاق شیعیان بوده و نام مقدس حضرت علی(ع) هم در اذان آورده شده است.

اما این اقدام نه اولین بار و نه اولین گام این شبکه، در جهت شکستن دژ خانواده ایرانی است.


در ماه های اخیر موضوع شبکه های ماهواره ای به ویژه تاثیرات شبکه ماهواره ای فارسی وان و اقبال نسبی مخاطبان ایرانی به این شبکه در محافل مختلف فرهنگی- اجتماعی، مورد توجه و تمرکز بوده و رسانه های مختلف نوشتاری، دیداری و شنیداری نیز تلاش کرده اند، از زاویه دید خود به موضوع بپردازند.

در بسیاری از مطالب نوشته و گفته شده درباره این شبکه، چند نکته بسیار برجسته بوده است؛
1. مالک این شبکه غول بزرگ رسانه ای، کیت روپرت مرداک، از دوستان آریل شارون و از شیفتگان بقاء و تقویت رژیم صهیونیستی است.
2. این شبکه گوی سبقت را از دیگر شبکه های ماهواره ای ربوده است.
3. گفتمان غالب این شبکه خیانت است.


با در نظر گرفتن این سه نکته به برخی دلایل گرایش به این شبکه و هدفی که دنبال می کند اشاره می شود.
درواقع، بیشترین زمان برنامه های این شبکه به سریال اختصاص دارد و مهمترین علت گرایش به این شبکه نیزسریال های آن به شمار می روند و دیگر برنامه های آن نظیر نماهنگ و تبلیغات تجاری، تاثیر چندانی به جلب مخاطبان به این شبکه نداشته اند.

شهرت و زبانزد شدن فارسی وان، عمدتا بدلیل سریال هایی است که شنبه تا چهارشنبه ها، بطور پیوسته در ساعات آغازین شب پخش می شوند.
ترغیب به داشتن روابط متهورانه و متنوع جنسی، متقاعد کردن زنان به رسیدگی بیشتر به تن و ظاهر خود برای جلب توجه مردان، برجسته کردن جذابیت بیشتر لذت بردن از جنس مخالف، زیر سوال بردن ازدواج و ایجاد تردید درباره اهمیت و ارزش آن، تئوری پردازی،

طرح سوال و ایجاد شبهه و تردید مکرر درباره دیدگاه های افرادی که به بی بند و باری روی نیاورده اند یا به زندگی مشترک خود پایبندند و درمقابل ارائه دیدگاه ها و پاسخ به سوال های شبهه افکنانه برای اقناع مخاطب درخصوص این که زمانه تغییر کرده است و افراد نباید پایبند به زندگی های سنتی باشند، از برجسته ترین مضامین سریال های این شبکه است.

روابط متهورانه دختران و پسران جوان، نمایش مکرر مشروب خواری و مزخرف گویی های هنگام مستی، بیان راه های دوست شدن با جنس مخالف و نیز ظرافت ها و مشکلات و مسائل مربوط به دوستی با جنس مخالف، نمایش روابط خارج از چارچوب های اخلاقی،

ابراز علاقه شهوانی و اغواکننده، عدم وفاداری زنان و مردان متاهل به همسران خود که بعضا با نیت انتقام از همسر به علت عدم وفاداری او صورت می گیرد، دیالوگ های جنسی و توصیه به خیانت و عدم وفاداری از دیگر نکات برجسته در سریال های درام این شبکه است. در بسیاری از این سریال ها به ندرت پیامی فرهنگی و اخلاقی وجود دارد.



علت گرایش به فارسی وان چیست؟!
اغلب مخاطبان ایرانی که شبکه های ماهواره ای تماشا می کنند، با زبان های خارجی آشنایی چندانی ندارند،فارسی وان این مسئله را با دوبله سریال ها -هرچند ضعیف- حل کرده است.
دومین عامل این است که، این شبکه از ابتدا تلاش کرده است به تدریج اعتماد مخاطبان ایرانی به ویژه خانواده های دارای فرهنگ سنتی ایرانی را جلب کند و باید تاکید کرد که هدف اصلی تغییر نگرش این دسته از خانواده هاست و برای فارسی وان دیگر اقشار و افراد در درجه دوم اهمیت قرار دارند.

به همین منظور، در این شبکه، به تناسب مناسبت های مختلف دینی و حتی گاه ملی، فضای برنامه فارسی وان نیز تغییر می کند. لذا در ماه مبارک رمضان هنگام اذان مغرب، اذان شیعی با تصاویری دارای گرافیک و رنگ و لعاب جذاب پخش می شود.

این نکته را می توان یکی دیگر از نشانه های آگاهی جامعه شناختی و زیرکی متولیان این شبکه دانست که برای جذب بیشتر مخاطب، خود را به فضای فرهنگی و روحی آنان نزدیک کرده اند. پیام هایی مانند "رمضان مبارک" و نیز تغییر جدول پخش برنامه ها در شب های قدر را نیز می توان در این راستا ارزیابی کرد

همچنین در مناسبت هایی مانند شهادت امام علی (ع)، رحلت پیامبر (ص) یا شهادت امام رضا (ع) یا اعیادی مانند عید قربان، یا عید نوروز و یا گرامیداشت روز سعدی، یا تولد امام علی(ع) و روز پدر، حال و هوای این شبکه، به تناسب مناسبت تغییراتی داشته است و معمولا با گرافیک و موسیقی مناسب، به نوعی مناسبت مورد نظر یادآوری شده است.


علت اساسی گرایش مخاطبان به این شبکه، پخش سریال هایی دارای ساختاری قوی تر از شبکه های داخلی نیست، بلکه عبور تدریجی از خطوط قرمز در شبکه های داخلی است. از همین رو، فضای سریال های فارسی وان به تدریج، جنسی تر شده است و در آینده خطوط قرمز بیشتری را زیر پا خواهد گذاشت

چون اگر اینگونه نشود، در رقابت با شبکه هایی مانند "پی ام سی" و "جم کلاسیک" که آن ها نیز مدتی است سریال با دوبله فارسی پخش می کنند، مخاطب خود را از دست خواهد داد و این سطح از زیر پاگذاشتن خطوط قرمز برای مخاطب این سریال های ضعیف و آبکی مطلوبیت نخواهد داشت.


نام این شبکه نیز بیانگر این واقعیت است که باید منتظر شبکه هایی دیگر نظیر فارسی 2 و فارسی 3 یا فارسی 4بود و برای مراحل جدید پرده دری در این شبکه ها آماده شد. و این وظیفه سیاستگذاران فرهنگی و رسانه ای کشور است.



رسانه ملی و تقابل با شبکه های ماهواره ای
رسانه ملی طی چند سال اخیر با راه اندازی شبکه های مختلف و گسترش آنتن های دیجیتال سعی دارد وضعیت فعلی صدا و سیما را چه از لحاظ کمّی و چه از لحاظ کیفی ارتقاء بخشد.

افتتاح شبکه های خبری العالم، پرس تی وی و شبکه های آی فیلم، نمایش، مستند، شما و اخیرا نیز شبکه پویانمایی و ورزش همگی دلایلی است که نشان می دهد صدا و سیما تمام همّ خود را جزم کرده است تا رضایت نسبی مخاطبانش را بدست آورد.
شبکه آی فیلم در میان شبکه های تازه تاسیس از مقبولیت ویژه ای برخوردار شده است. اما نکته ای که در رابطه با این شبکه قابل تامل می باشد، عدم پخش اذان و حتی عدم اعلام اوقات شرعی از این شبکه است؟!
نباید فراموش کنیم صدا و سیما در جمهوری اسلامی تنها ابزاری برای سرگرم نمودن مخاطب نیست، صدا و سیما ابزاری است برای ترویج اصول دین مبین اسلام.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:50 ] [ منتظر ] [ ]

اگر می خواهید با تاثیرات واقعی یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری جهان آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ازی های کامپیوتری تیراندازی اول شخص از ابتدا از جمله پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری بوده اند. در سالهای اخیر به دلیل پیشرفتهای به عمل آمده در زمینه نرم افزارهای طراحی و همچنین معرفی کارت های گرافیکی برتر ، کیفیت بازی های کامپیوتری نیز افزایش یافته است.

یکی از نکات مهم در مورد بازی های تیراندازی اول شخص افزایش بیش از پیش شباهت این بازی ها به واقعیت است. میزان تکان و لگد سلاح ها به همراه قدرت تخریب آنها به شکل عجیبی به واقعیت شبیه است و به شکل خواسته یا ناخواسته باعث شده است تا دقت تیراندازی کودکان و نوجوانان مخاطب این بازی ها شدیدا افزایش یابد.

این مسئله باعث شده است تا دانشگاه ایالتی "اوهیو" دست به انجام تحقیقاتی در مورد اثر این گونه از بازی های کامپیوتری بر روی دقت تیراندازی در کودکان داشته باشد. "برد بوشمن" استاد بخش روانشناسی و ارتباطات این دانشگاه می گوید: استفاده از بازی های کامپیوتری و شبیه سازهای شبیه به آن برای آموزش تیراندازی به نیروهای پلیس و نظامی در دنیا سابقه دارد.

به هر حال این بازی ها که در آن شما با یک سلاح که بسیار به نمونه واقعی نزدیک است به انسان هایی در فضای مجازی شلیک می کنید باعث خواهد شد تا دقت تیراندازی شما نیز افزایش یابد. نکته دیگر این است که این بازی ها برای هر چه شبیه تر شدن به واقعیت طوری طراحی شده اند که برخورد گلوله به اندام حیاتی بدن باعث مرگ سریعتر نفرات مقابل می شود. این مسئله باعث شده است تا بسیاری از کاربران در هنگام بازی به سمت سر شلیک کنند زیرا اصابت یک تیر به سر در این بازی ها باعث مرگ آنی نفرات مقابل شما می شود.

بازی های سری"Call Of Duty" یکی از بهترین نمونه ها برای این مسئله است.در این بازی و خصوصا در نسخه های جدید آن که به جنگ هایی در زمان حال و با سلاح های امروزی پرداخته می شود از سیستم های کنترلی متفاوتی بهره می برند. در گونه ای از این سیستم های کنترلی از سیستمی شبیه به یک سلاح استفاده می شود که با استفاده از نور لیزر کار کرده و دقیقا به مانند شبیه سازی یک میدان جنگ واقعی است.

در آزمایش صورت گرفته در دانشگاه اوهیو مشخص شده است که افرادی که با استفاده از سلاح های شبیه ساز بازی را انجام داده اند 90 درصد نسبت به افرادی که این بازی ها را انجام نداده اند از دقت بیشتری در تیراندازی برخوردار بودند. در ادامه این آزمایش 151 دانش آموز نوجوان به 3 دسته تقسیم شده اند و هر کدام از این گروها به انجام یک بازی پرداخته اند.

یک گروه به انجام بازی " رزیدنت اویل 4 " پرداختند ، گروه دیگر به انجام بازی تیراندازی بدون خشونت در کنسول "Wii" پرداختند و گروه بعدی هم به انجام بازی "قارچ خور" پرداختند. پس از انجام 20 دقیقه بازی این دانش آموزان به یک سالن تیراندازی با کلت بادی برده شده اند که اندازه و نیروی لگد آن شبیه به یک سلاح کمری 9 میلی متری است. این افراد بایستی 16 گلوله را به آدمکی به ارتفاع 1.8 متر در فاصله 6 متری خود شلیک می کردند. کاربرانی که از سیستم کنترلی شبیه به سلاح استفاده کرده بودند بیشترین اصابت به سر داشتند و توانسته بودند 7 گلوله را با موفقیت به سمت سر شلیک کنند.

نکته جالب این جا است که این گروه بدون این که به آنان گفته شود به سمت سر شلیک کنند این کار را انجام داده بودند و در عین حال به سایر بخش های هدف مورد نظر توجه نداشته و تنها به سمت بالا تنه و خصوصا سر شلیک کرده بودند. سایرین که بازی های غیر خشن را انجام داده بودند به صورت میانگین دو اصابت به سر داشتند.

"آندرس بهرینگ بریویک" مرد نروژی که سال گذشته یکی از خونین ترین حوادث این کشور آرام در شمال اروپا را رقم زد به اعتراف خود از بازی سری "Call Of Duty" برای تمرین تیراندازی استفاده می کرده است و در روز حادثه نیز دوربینی شبیه به دوربین های به کار رفته بر روی سلاح های موجود در بازی را بر روی سلاح خود نصب کرده بوده است.

در مجموع 67 نفر از قربانیان وی به صورت مستقیم مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که در این میان 56 نفر در ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفتند. این آمار برای یک شخص غیر نظامی از لحاظ دقت تیراندازی بسیار عالی است که البته باید گفت این دقت مرگبار او خونین ترین روز نروژ پس از پایان جنگ دوم جهانی را رقم زد.

در نهایت باید گفت که این آزمایشات و همچنین مورد قاتل نروژی نشان می دهد که بازی های کامپیوتری امروزی تا چه اندازه می توانند مخرب بوده و یک کودک و یا نوجوان بی گناه را که حتی به یک سلاح نزدیک هم نشده است به یک تیرانداز دقیق تبدیل کند تا در صورت لزوم از آن در زمان خشم استفاده کرده و نتایجی فاجعه بار به وجود آورد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:47 ] [ منتظر ] [ ]

اخیرا کتابی به نام پندراگن در رده سنی نوجوانان وارد بازار شده که داستان این کتاب درباره جنگ های آخرزمانی و ظهور منجی است. نویسنده این کتاب دی جی مک هیل نام دارد که متاسفانه هنوز فرصت نکرده ام درباره این نویسنده آمریکایی تحقیق کنم. ولی خلاصه کتاب اول به نام تاجر مرگ را در اختیارتان قرار می دهم :

بابی پندراگن پسری چهارده ساله است که در حومه یکی از ایالت های آمریکا زندگی می کند و مانند تمام پسران هم سن و سال خود زندگی بسیار معمولی دارد. یک روز بابی به همراه دایی اش (دایی پرس) از طریق یک ناودان که طرح یک ستاره پنج پر بر روی در آن حکاکی شده به سرزمین ناشناخته ای به نام دندارن می رود.

او در این سفر متوجه می شود که یک پسر معمولی نیست، بلکه او و دایی اش مسافرانی هستند که وظیفه دارند به قلمروهای مختلف در کهکشان ها سفر کنند و دنیا را نجات دهند. در قلمروی دندارن دو قبیله به نام های میلاگو و بدووان زندگی می کنند. در این داستان میلاگویی ها بردگان بدووانی ها هستند و توسط آنها مجبور به انجام کارهای سخت و طاقت فرسا که مهم ترین آنها استخراج سنگی به نام لعاب از معادن است، می شوند.

در جریان استخراج لعاب از معادن، میلاگویی ها موفق به کشف ماده ای منفجره به نام تک می شوند که می توانند به وسیله آن از سلطه بدووانی ها نجات یابند. اما بابی و پرس سعی می کنند که میلاگویی ها را از انجام این کار منصرف کنند. چرا که آنها می دانند میلاگویی ها پس از شکست بدووانی ها، تلاش می کنند که فرمانده کل دندارن بشوند و این مسئله دندارن را به نابودی می کشد.

در این میان فردی به نام سنت دین که شخصیت شرور داستان بوده و سعی در نابودی کل دنیا دارد، به این اختلافات دامن می زند تا جنگ بین میلاگو و بدووان باعث هرج و مرج در دندارن و در نهایت نابودی هالا ( تمام دنیا ) بشود. در نهایت جنگ بین این دو قبیله آغاز می شود و بابی پس از از بین بردن کل ماده منفجره موجود در معادن به جنگ خاتمه داده و دندارن را نجات می دهد.

استفاده از ماده منفجره، تلاش در نابودی این ماده که در نتیجه آن افراد زیادی از دو قبیله از بین می روند و در نهایت نجات دنیا توسط یک پسر آمریکایی شما را به یاد چه چیزهایی می اندازد؟


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ منتظر ] [ ]

وجود قرآن حاکی از آن است که دشمنان شما این کتاب را مطالعه می‌کنند و ریشه مشکلات این کتاب است.

 

به گزارش ظهور، امروزه اهمیت بازی‌های رایانه‌ای و رشد کیفی و کمی آنها به حدی رسیده که دیگر نمی‌توان آنها را مختص به سنین پایین و یا برای گذراندن اوقات فراغت دانست. دیگر تاثیرگذاری این بازی‌ها، چه مثبت و چه منفی، بر کسی پوشیده نیست که بخواهیم آنها را دست‌کم گرفته و ناچیز بپنداریم.

تروریست نشان دادن مسلمانان و توهین به مقدسات آنها در رسانه‌های غربی دیگر در نزد آنها به رویکردی عادی و متداول تبدیل شده است. در جدیدترین این توهین‌ها، می‌توان به بازی معروف Resident Evil 5 (شیطان مقیم) اشاره کرد. این بازی در سال ۲۰۰۹ برای کنسول‌های PS3، Xbox 360، و نیز رایانه‌های شخصی به بازار آمد. سازنده این بازی شرکت ژاپنی Capcom است که در ساخت سری بازی‌های رزیدنت اویل دارای شهره است.

سیاست‌گذاری شرکت‌های سازنده در نسل فعلی کنسول‌های بازی به گونه‌ایست که آنها پس از عرضه بازی دست به انتشار بخش‌های جدیدی از آن می‌زنند که به DLC معروف است. در واقع DLCها بخش‌های جدید قابل دانلودی هستند که بازی‌باز باید از سایت بازی و با پرداخت پول آنها را دانلود کند تا بتواند به بازی این بخش‌های جدید بپردازد.

در یکی از DLCهای بازی رزیدنت اویل ۵ قسمتی وجود دارد که در آن یک جلد قرآن مجید دیده می شود. وجود قرآن در این بازی در واقع حاکی از آن است که دشمنان شما -که شر بوده و باید از بین روند و شیطان در آنها نفوذ کرده است- قرآن مطالعه می‌کنند که خود به نوعی اشاره به مسلمانان دارد. در این بازی حتی کاربر می‌تواند به این قرآن شلیک کرده و به آن توهین کند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:42 ] [ منتظر ] [ ]

بسم رب الحسین(ع)

نام عالم تابی که تا ابد بر تارک آسمان میدرخشد نام حسین(ع) است و بس...

سلام آقای مهربانی ها ، سلام ای دلداری که دل وا مانده ام را سامان دادی در جاده ی بی کسی ها ،سلام ای امیر بی سری که تا به قیامت بر عالم سروری میکنی و سلام علی شیب الخضیب.

بر سرِزبان افتادن نامت ،مژده ی آغاز فصل عشق است ، آغاز لحظه شماری برای پا گذاشتنت بر دل های عاشق تا پر بگیرند و پرواز کنند به آن سوی زمانه ،فراتر از عقل و منطق و کرانه ها.

ای ستاره ای که مسیر حق به برکت یک نظر چشمان زیبایت روشن نگاه داشته شده و ای قمری که دل همه ی اهل عالم را به جزر و مد می کشانی.دوباره ماه عشق آغاز شد و دوباره دل هر لحظه به دنبال بهانه ای است که بسوزد برایت تا پاک شود و کدام داغ است که می سوزاند و پاک می کند و می شوید جز داغ عشق تو ؟جز عالم تو؟عالمی که در آن واژه ی عشق چهار حرفی است-ح س ی ن- عالمی که زیبارویان آن سوختگانند ،عالمی که تنها یک راه از آن عبور میکند و آن مسیر حب الحسین(ع) است .

راهی که که همه ی عشاقِ محرم در آن گرد می آیند تا افسار حبل الله المتین ، بر گردن آنان و داغ دیدن روی آخرین فرزندت را بر دلشان بنهی ، برخی تا ابد در این راه میروند و برخی همچون منِ سرگشته که تمام عمرم در شک و تردید به سر می بردم رفتنشان یک ماهه است و باز میگردند تا ماه بعد سال بعد....

دلم بی قرار و مشتاق است تا درِ میخانه ی عشق برویش وا شود و جام "نیـــنوا"به او نوشانده ،جامی که تا ابد مرا مست نگه میدارد بدون هیچ خماری و خدا کند که نصیبم شود وگرنه باز دلم به امید گرفتن حواله ی جام از بر مادرت میرود.

این بار دلم پرمی کشد به صحرای بلا جایی که در آن یلی بود و مشک آبش که چون فرزند خویش از آن مراقبت می نمود و کدامین فرزند است که بتواند داغ عمودی بر سر و شمشیر و تیر و نیزه ها را بر بدن و خندیدن بر چشم خونین زیبای پدر را تحمل کند ، و بغض مشک می شکافد و ای کاش اینچنین نمی شد تا شش ماهه ای برای رفتن به پیش عمو این چنین شتاب نکند،کاش بغض در گلوی مشک باقی می ماند تا سردار کربلا مجبور نشود بدن اِرباً اِربا فرزندش را حمل کند

و ای مشک اشکت را نگهدار مگذار امید پدر قطع شود ، پدر تاب اشک ریختن تو را نداشت او افتاد بر زمین اما کمر برادرش خم گشت.

ای مشک نفرین بر تو که ناله ی جانسوز مادری برای غربت فرزندش را نشنیده ای و الا هیچ وقت اشکت در نمی آمد ، ای تویی که با اشکت تمام عالم را سوزاندی، تا آخرین لحظه در آغوش پدرت بودی و هیچگاه به زمین نخوردی اما چطور آن طفل سه ساله را ندیدی که نیمه های شب از "جمل" به زمین افتاد و پدری نبود که او را در آغوش بگیرد آخر او تنها نظاره گر بود ،نه دستی داشت و نه بدنی و نه پای راه رفتنی و هیچ ، تنها به فرزندش که در خاک بی رحم گم شده بود می نگریست ،می گریست می نگریست ، می گریست.

مشک؛ به عمرت دیده بودی نامردانی بزرگ با دستانی بزرگ بروی صورت کوچکی با انگشتان بزرگشان بکوبند و بخندند؟وبخندند....

ندیده بودی و نخواهی دید.اما تو هم حق داشتی اشک بریزی چون من اینها را ندیده ام و تو همه را دیدی....

و حسین (ع) کشته ی اشک است کشته ی اشکِ مشک


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ منتظر ] [ ]

باتشکر ازتهیه کنندگان این پوستر زیبا وتکان دهنده.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ منتظر ] [ ]

عطسه یک فرایند فیزیکی است که جهت دفع مواد محرک داخل بینی انجام می شود. این فرایند به دلایل و اهدافی شکل می گیرد و ما در اینجا روایاتی را که از ائمه معصومین علیهم السلام در این باره وارد شده است را بررسی می نماییم.

امام رضا علیه السلام فرمودند: هرگاه خداوند متعال نعمتی را به بنده اش بدهد و او تشکر آن نعمت را فراموش کند خداوند بادی را در بدن او (قسمت ششها) ایجاد می کند و آن باد بر اثر عطسه از بینی او خارج می گردد و او پس از عطسه می گوید: الحمد لله و خداوند همین حمد را شکر نعمت برای آن بنده قرار می دهد. (1)

امام صادق علیه السلام فرمود: هر که عطسه کند، سپس دستش را بر استخوان تیغه بینی نهد و بگوید: الحمد لله رب العالمین سپاسی بی شمار به آن اندازه که خداوند شایسته آن است و صلوات خدا بر محمد و آلش باد از سوراخ چپ بینی او پرنده ای کوچکتر از ملخ و بزرگتر از مگس بیرون آید تا به زیر عرش بالا رود و تا روز قیامت در آنجا برای او استغفار کند. (2)

ایشان همچنین فرمودند: هر که صدای عطسه ای را بشنود پس خدای را حمد گوید و بر پیغمبر و آل او صلوات بفرستد، به درد چشم و دندان مبتلا نشود سپس فرمود: اگر آن را شنیدی آن ذکر را بگو اگر چه میان تو و عطسه کننده دریائی فاصله باشد.

امام صادق علیه السلام از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله روایت فرمود: عطسه برای بیمار نشانه بهبودی و آسودگی بدن اوست. نسیم خدمتکار حضرت مهدی علیه السلام می گوید: آن حضرت به من فرمود: آیا تو را در مورد عطسه کردن بشارت دهم؟ گفتم آری. فرمود: عطسه علامت امان از مرگ تا سه روز است. (3)

از حضرت صادق علیه السلام ذکر شده که فرمود: التناوب من الشیطان و العطاس من الله عزوجل دهن دره از شیطان است ولی عطسه از ناحیه خداوند متعال می باشد.(4)

ایشان همچنین فرمودند: عطسه برای بدن سودمند است به شرط آنکه از سه تا بیشتر نشود و چون از سه بیشتر شد آن فرد بیمار و مریض است. از امام صادق علیه السلام همچنین نقل شده که فرمودند: «ان أنکر الاصوات الصوت الحمیر» لقمان / 19 فرمودند: منظور از آن صدای عطسه زشت است. (5)

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: هرگاه مردی سخنی بگوید و کسی عطسه کند آن عطسه گواه درستی آن سخن است. (6)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ منتظر ] [ ]

با وجود این حقیقت که شیطان در عمل گمراه کردن انسان ها، محدودیت ها و ناتوانی هایی دارد که نداشتن استدلال و منطق از آن جمله است، توانمندی و استعدادهایی هم به اذن خدا در او وجود دارد که محورهای نفوذ جهت القاء و اغوای او معروف هستند.

ذیلاً به نمونه هایی از آن اشاره می شود:

1- ایجاد وسوسه در انسان: شیطان از طریق القای شک و تردید در افکار و اعمال عقلانی و متمایل کردن افراد به خواهش های بی تعادل نفسانی، آنها را دچار وسوسه نموده و مقدمه انجام عمل خلاف را فراهم می آورد.

2- زیبا جلوه دادن گناه انسان: شیطان با استفاده از تمایلات نفسانی جاذبه های مادی و غریزی اعمال را طوری در نظر افراد سست ایمان زیبا جلوه می دهد که حدود و حقوق فردی و اجتماعی و عقلانی عمل فراموش شده و فرد بدون احساس گناه، مرتکب خطا و اغوای شیطان می شود.

3- انکار خدا توسط انسان های فریب خورده: انسان های مغرور و فریب خورده، چنان در خودشیفتگی و انانیت غوطه ور می شوند که خود را بی نیاز از رحمت و نعمات الهی تصور نموده، دست به طغیان و سرکشی می زنند و خود را در معرض نابودی و شکست قرار می دهند.

4- توبه و استغفار را انکار کردن: فریب خوردگان بر اثر ناامیدی، که از القائات شیطان است، امکان جبران و بازگشت به سلامتی را انکار نموده، قدمی در راه اصلاح خود و دیگران برنمی دارند، زیرا امیدواری به توبه و استغفار از نشانه های ایمان و مقدمه نجات است.

5- به تأخیر انداختن زمان توبه: وقتی آیه توبه نازل شد، شیطان بسیار ناامید و خشمگین شد و به فکر چاره افتاد. شیطان و دستیاران او با این امید خوشحال شدند که هم توبه کردن را از یاد مردم می بریم و هم زمان توبه را به تأخیر انداخته، فرصت توبه را به افراد نمی دهیم.

6- فریب انسان ها با زبان زیبا: بسیاری از شیاطین و منافقین فریب خورده توسط شیطان، بدون اینکه عمل سالم و صالحی داشته باشند، چنان در بیان توانمند نشان می دهند که تعجب افراد ظاهربین را بر می انگیزند. و اساساً بیشتر اهل حرف و سخن هستند تا اهل عمل سالم.

7- وعده جاودانگی به انسان محدود: شیطان به انسان که در نشئه روحانی باقی و جاویدان است، به دروغ وعده جاودانگی در دنیای محدود و موقت را می دهد و با آرزوهای فریبکارانه دنیایی، قیامت و حساب را از یاد او برده و او را به جاودانگی در جهنم مبتلا می کند.

8- از بین بردن جاودانگی روح تخیل افراد: وهم و خیال اسلحه شیطان است و اگر خیال با عقل مهار نشود، رابطه انسان را از واقعیات و حقایق عالم، از جمله جاودانگی روح الهی به تباهی برده و او را اسیر دنیای نفسانی و بی اعتدال می کند.

9- گذاشتن باطل در برابر حق: شیطان در برابر همه چیز حقیقی که اصل آن غیر قابل انکار است، موجودی خیالی و غیر واقعی و ضد حقیقت؛ یعنی، باطل را قرار داده و انسان های ظاهربین و بی فکر و بی استدلال را فریب می دهد و به تباهی می کشاند.

10- کوچک و آسان نمایاندن گناهان بزرگ: شیطان برعکس انسان های ساده اندیش به خوبی میداند که گناه و انحراف، مانند دانه ای است که در وجود آدمی و نفس ضعیف او خانه کرده و به تدریج فرد را به تکرار کارهای خلاف عقل و دین ترغیب می نماید و بر همین اساس، ارتکاب گناهان کوچک را دروازه گناهان بزرگ به شمار می آورد.

11- غفلت از قیامت با آرزوهای دراز دنیایی: از شیوه های شیطان برای فریب دادن انسان های غافل، این است که آرزوهای دراز را برای انسان ها مانند هدفی اساسی در آورده و عمر کوتاه انسان را در پی تحقق آرزوهای دراز به تباهی می کشاند و آینده محتوم و مهم؛ یعنی، روز قیامت را از یاد او می برد.

12- ایجاد شک و تردید نسبت به حقایق: اولین قدم فریب و اغوای شیطان، ایجاد شک و تردید در انسان های ضعیف نسبت به حقایق می باشد؛ زیرا پس از سلب ایمان و یقین از انسان است که شیطان می تواند تمام فریب های خود را انجام دهد. اساساً باید توجه داشت که شیطان در انسان های مردد طمع می کند.

13- شک درباره انبیاء: از دشمنی های بزرگ و فریب های شیطان این است که انسان های سطحی و ضعیف النفس را نسبت به حقانیت انبیای الهی دچار تردید می نماید. و برای این افراد فریب خورده، عقل آسیب پذیر و محدود و یا نیروهای ناشناخته و غیر واقعی را به عنوان منبع هدایت انسان ها معرفی می کند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:29 ] [ منتظر ] [ ]

عموم نماد گرایی ها در ایران از دو عامل ناشی می گردد:

1.نبود اطلاعات در این زمینه و نداشتن آگاهی (فردی که ندانسته نماد یک گروه شیطان پرستی را به گردن می اندازد)

2.الگو برداری محض از نماد های غربی و به عبارت دیگر همان سرقت ادبی،هنری به عنوان نمونه یک معمار به جای طراحی ساختمان بر مبنای مقتضیات جامعه خودمان کپی برابر اصل یک ساختمان در لندن را در تهران می سازد بی آنکه بداند معمار اصلی این سازه برای گوشه گوشه طرحش فکر و ایده داشته و با هدف آن را ساخته است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:26 ] [ منتظر ] [ ]


 

 

کتاب ارباب حلقه‌ها در سال ۱۹۵۴و ۱۹۵۵در سه جلد - با عناوین یاران حلقه، دو برجو بازگشت پادشاه- چاپ شده‌است.

سه گانه فیلم ارباب حلقه‌هانیز به کارگردانی پیتر جکسونو تهیه شده در استودیوی نیو لاین سینمابه عنوان پر فروشترین فیلم در زمان اکران خود توانست از محبوبیت جهانی برخوردار شود.این فیلم در سه قسمت با نامهای یاران حلقه, دو برج, بازگشت پادشاهمابین سالهای2001 تا 2003 تهیه و کارگردانی شده‌است.قسمت دوم آن نیز در سال 2003 توانست بیشترین جوایز اسکار را نصیب خود کند.این فیلم که با کمک جلوه‌های ویژه حرفه‌ای و با انیمیشن سازی فوق العاده توسط نرم افزار ۳ بعدی ساز استودیوی تری‌دی‌اس‌مکستهیه شده‌است. توانست به پدیده‌ای در زمان خود تبدیل شود.

این فیلم با نگاهی آخر الزمانی از پیروزی خیر در مقابل شر سخن می گوید و در راستای جا انداختن منجی از نژاد انگلاساکسون است.

در این فیلم تسخیر مرکز شر توسط نیرو های خیر به شکل ساختمانی ترسیم شده که به بنای ساخته شده توسط خود صهیونیست ها بر فراز کعبه شباهت بسیار دارد.

و این را در ذهن متبادر می سازد که نیروهای شر مسلمانان هستند و مرکز شر کعبه است که باید فتح شود.

در این فیلم اثری از خدا وجود ندارد و این انسان است که با اتحاد با دیگر انسانها و موجودات وهمی دیگر (جنیان)می تواند صلح را بر زمین فراگیر کند .

یاری جستن انسان در این دست از فیلم های آخر الزمانی از موجوداتی عجیب که وجود خارجی ندارند تقریب به فضای جادوست. همان که در شخصیت آواتار ها مشاهده می شود. و این تفکر یعنی رسیدن به صلح با یاری جستن از موجودات غیر ارگانیک اندیشه ای صد در صد کابالیستی و صهیونیستی است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:23 ] [ منتظر ] [ ]

استفاده از نماد، یک تفکر فرد را برای پذیرش آن آماده تر می کند و از طرفی دیگر نشان از قدرت نمایی جبهه دشمن در مرزهای ماست. فرض کنید ما بتوانیم پرچم ایران را مد کنیم و در اسرائیل جوانان آن را به گردن بیاندازند آیا دشمن چنین چیزی را تحمل می کند؟

از طرفی دیگر برخی از این نماد ها طلسم هستند و اثر وضعی خود را دارد، و از دیگر سو باید دید واقعا استفاده از یک نماد بی هویت چه دلیلی باید داشته باشد و به چه دلیل فردی که معنای چیزی را نمی داند باید آنرا استفاده نماید؟ آیا این نشان جهل و نادانی نیست؟


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:20 ] [ منتظر ] [ ]

صهیونیست ها در دربار قاجار

امیرکبیرتوانست فتنه ماسونی صهیونی باب راخاموش سازدفتنه وتوطئه‌ای که عوامل ومحافل یهودی... برای برهم زدن ثبات سیاسی، ساختار اجتماعی و هویت فرهنگی مردم ایران طراحی کرده و حتی بسیاری را تحت‌تأثیر قرار داده بودند. این تدابیر و اقدامات امیرکبیر در ایران، با برنامه‌ای که از طریق قدرتهای جهانی و تحت دسیسه همان کانونهای یهودی طراحی و پیاده می‌شد.

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:16 ] [ منتظر ] [ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

اما راز تراوین چیست؟

خوب این بازی دقیق نمونه ای از آخر زمان است که همه وحشی هستند و نمی گزارند دیگری قوی تر شود

و همچنین در این بازی غیر یهودیان (که در کتاب خودشان آمده آدم نیستند و باید ویران شوند) از جمله مسلمانان به ناتار ها و یا حیوانات تشبیه شده اند

عمارت جادو نیز در تراوین همان عمارت بابل است .

اما در این بازی چند عمارت جادو می توان ساخت ( همان شگفتی جهان ) چند تا

این جا خود را فاش کرده اند

چند تا 13 تا

عدد 13 نیز از اعداد آنهاست

اما این عمارت جادو باید تسخیر شود و این یک اشاره به چیه آره به بیت المقدس و قدس

اما آبادی ها می دونیم اگه تسخیرشون کنیم منابع بیشتر تولید می کنیم و این همون خاور میانه هست که اگه تسخیر بشه تولید نفت می ره بالا

اما اگر نگاه کنیم روی نقشه می بینیم که عمارت جادو روی مختصات 33 - 33 به وجود میاد که اینم نشونه ی دیگه ای هست

امروزه جوانان و حتی افراد 30 ساله هم تراوین بازی می کنند و دشمن اینگونه دارد ....

اما این تراوین و یا خیلی چیز های اطرافمون هستن ما باید چشمامونو بیشتر باز کنیم

یه صلوات بفرست و زندگیتو تغیر بده و مراقب باش یا علی


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ منتظر ] [ ]

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ سال هاست که بسیاری از اندیشمندان و متفکران جهان اسلام، خطر بحران ‏هویت جوانان مسلمان در برابر مظاهر فریبنده غرب را لمس کرده و نسبت به آن هشدار می‏دهند. یکی از مهم‏ترین مظاهر هویت جهان اسلام، معماری و شهرسازی آن است که اتفاقا برخلاف برخی رشته‏های هنری دیگر، از پیشینه و غنای زیادی در جهان اسلام برخوردار است.

از همین روست که مقام معظم رهبری بارها بر حفظ نما و ظاهر اسلامی در ساخت شهرها تأکید فرموده و گفته ‏اند که باید در مهندسى ‏هاى ما نشانه‏ هاى اسلامى آشكار باشد تا هر كس وارد شهرهای ما مي‏شود نشانه‏ هاى اسلامى را واضح و آشكار ببیند.

اما متأسفانه نه تنها به این هشدارها و دغدغه ها توجهی نمی شود بلکه برخی سهل‏ انگاری ‏ها، بی‏ توجهی‏ ها یا بی‏ اطلاعی‏ ها به این بحران دامن نیز می‏زند. نمونه آن هتل تازه ‏سازی در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) است که نه تنها در طراحی آن اصالت معماری ایرانی و نشانه‏ های هویت اسلامی رعایت نشده است

بلکه ستون ‏ها، اشكال هندسي، گنبد و هرم آن کپی تردیدناپذیری از معماری غربی است که بوضوح «گنبد و ساختمان کنگره آمریکا» و «ستون‏ ها و نمای ورودی کاخ سفید» را تداعی می‏ کند!!

این بسیار عجیب است که طراحان، مهندسان و مالکان این هتل بزرگ، بدون توجه به قدمت معماری ایرانی و اسلامی که الهام گرفته از دین ، هنر، عقائد و فرهنگ غنی ماست، به این گنج پربها پشت کرده و معماری غربی را کپی نموده‏اند؛ آنهم در مهم‏ترین خیابان شهری که سالانه میلیون ‏ها زائر داخلی و خارجی دارد و در مسیر فرودگاه و ترمینال تا حرم مطهر است.

به نظر شما در مقابل زائران عراقی، حجازی، لبنانی، پاکستانی، و حتی اروپایی و آمریکایی که از ما سؤال خواهند کرد که چرا معماری خود را کنار گذاشته و در یک شهر مذهبی، نماد کاخ سفید و کنگره ایالات متحده را علم کرده اید چه پاسخی دهیم؟!

در پایان ضمن درخواست عنایت و هوشیاری بیشتر مسؤولین شهرسازی و معماری ومهندسی، توجه همه را به نص سخنان رهبر معظم انقلاب جلب می ‏کنیم:

«بايد همه نشانه‏ هاى توجه به نماز و اقامه‏ ى نماز را در شهر اسلامى ـ بخصوص در شهرهایى مثل تهران و شهرهاى بزرگ كشور ـ بينندگان بايد احساس كنند؛ هم مردم خودمان، هم كسانى كه وارد اين شهرها مي شوند. نشانه ‏هاى اسلامى بايد واضح و آشكار باشد؛ كما اينكه در مهندسى‏ هاى ما بايد نشانه‏ هاى اسلامى آشكار باشد.

صهيونيست‏ ها هر نقطه‏ ى دنيا كه خواستند يك ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى كردند يكجورى رويش تثبيت كنند. كار سياسى‏ شان اينجورى است. ما مسلمان‏ ها نشانه ‏هاى اسلامى و مهندسى اسلامى را بايد در همه‏‏ ى كارهايمان، از جمله در باب مهندسى بايستى مراعات كنيم. »


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:11 ] [ منتظر ] [ ]

به نام خداوند بخشنده مهربان

محتویات موزیک های رپ فارسی (قسمت اول)

مقدمه

موزیک رپ یکی از عناصر فرهنگ هیپ هاپ است فرهنگی که به تعابیر مختلف از آن یاد میشود و تعاریف مختلفی از آن میشود ولی عمده ترین و مهمترین تعریفی که رپرهای ایرانی و فرهنگ هیپ هاپ ایران آن را میپزیرد فرهنگ زندگی خیابانی هست که اکثر رپرهایی که خود را مقید به هیپ هاپ میدانند و به قول خودشان هیپ هاپ واقعی را آنها معرفی میکنند خود را خیابانی و در بسیاری از موارد گنگستر میدانند.

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:4 ] [ منتظر ] [ ]

برخی محافل در ترکیه ضمن انتقاد از نماد جدید لیره ترک، واحد پول این کشور، از وجود برخی نشانه های اسرارآمیز فراماسونی {شیطان پرستی}در این نماد خبر دادند.

به دنبال معرفی نماد جدید لیره ترک، واحد پول ترکیه از سوی اردوغان نخست وزیر این کشور که روز گذشته با برگزاری مراسمی در بانک مرکزی ترکیه صورت گرفت، برخی محافل این کشور از نماد واحد پول شان انتقاد کردند.

در حالی که برخی کارشناسان نماد جدید لیره ترک را به نماد واحدهای پولی نظیر دلار و یورو تشبیه کردند، برخی دیگر نیز این نماد را از تشابه نماد جدید لیره ترک با نماد درام واحد پول ارمنستان سخن راندند.

در این میان انتقادی که بیش از همه در مورد نماد جدید لیره ترک جلب توجه می کرد، وجود برخی نشانه های اسرارآمیز در این نماد بود. یکی از نشانه های به کار رفته در نماد جدید لیره ترک "دو خط موازی" است که در برخی دیگر از نمادهای پولی نظیر دلار، یورو، ین، روپیه و وون به چشم می خورد و به عنوان یکی از نشانه های مورد استفاده فرقه فراماسونی شناخته می شود.

دو خط موازی در فرقه فراماسونی به عنوان مهم ترین نشانه در رتبه سی و سوم این فرقه محسوب می شود. این نماد همچنین در فرقه مرموز "شوالیه های معبد" و نیز در "صلیب لورین" (Loraine) نیز دیده می شود. این صلیب از سوی مارشال دوگل به عنوان نماد "جنبش مقاومت فرانسه آزاد" استفاده شده بود.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:50 ] [ منتظر ] [ ]

 

 

خیر چون خداوند در قرآن صریحا فرموده اند: إِنَّهُ لَيْسَ لَهُ سُلْطانٌ عَلَى الَّذينَ آمَنُوا وَ عَلى‏ رَبِّهِمْ يَتَوَكَّلُونَ (نحل 99) ترجمه:

زيرا كه شيطان بر آنانى كه ايمان آورده و به خداى خويش توكل مى‏كنند، تسلّط نخواهد داشت.

و در جای دیگر فرموده اند که خداست اجازه می دهد که سحر اثر بگذارد یا نه (سوره بقره آیه 102)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:47 ] [ منتظر ] [ ]

در زمان غيبت وظايف گوناگوني براي شيعه ذكر شده است ؛ از

جمله:

1. تلاش در جهت شناخت هر چه بيشتر و بهتر امام زمان (عج) ؛

2. تكاپو و كوشش در جهت زمينه سازي ظهور آن حضرت ، اين مهم از

راه هاي زير ميسر است :

الف) خودسازي و ديگر سازي. ؛

ب ) شناخت و شناساندن امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) ، اهداف والاي آن حضرت ، نقش

بزرگ تاريخي و ارمغان الهي ايشان به جهان بشريت ؛

ج ) شناخت و معرفي هر چه بهتر اسلام به جهانيان .

3 . تلاش و جهاد در جهت دفاع از اسلام و حفظ كيان اسلامي ؛

4 . پيروي از نائبان امام عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف) يعني عالمان و فقيهان عادل و شايسته ؛

5 . دعا براي فرج آن حضرت ؛

6 . دعا و صدقه دادن براي سلامتي آن حضرت ؛

7 . اهداي ثواب اعمال نيك مانند تلاوت قرآن و... براي آن حضرت نيز مستحب و ستوده است .

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:44 ] [ منتظر ] [ ]

در زمان غيبت وظايف گوناگوني براي شيعه ذكر شده است ؛ از

جمله:

1. تلاش در جهت شناخت هر چه بيشتر و بهتر امام زمان (عج) ؛

2. تكاپو و كوشش در جهت زمينه سازي ظهور آن حضرت ، اين مهم از

راه هاي زير ميسر است :

الف) خودسازي و ديگر سازي. ؛

ب ) شناخت و شناساندن امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) ، اهداف والاي آن حضرت ، نقش

بزرگ تاريخي و ارمغان الهي ايشان به جهان بشريت ؛

ج ) شناخت و معرفي هر چه بهتر اسلام به جهانيان .

3 . تلاش و جهاد در جهت دفاع از اسلام و حفظ كيان اسلامي ؛

4 . پيروي از نائبان امام عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف) يعني عالمان و فقيهان عادل و شايسته ؛

5 . دعا براي فرج آن حضرت ؛

6 . دعا و صدقه دادن براي سلامتي آن حضرت ؛

7 . اهداي ثواب اعمال نيك مانند تلاوت قرآن و... براي آن حضرت نيز مستحب و ستوده است .

جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید...

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:44 ] [ منتظر ] [ ]

جغد نماد فرقه ای از یهودیان است که به هیچ وجه به موسی ایمان نیاوردند و جن مولک یا مولوخ را می پرستیدند. و مولخ را به صورت جغد یا گاو نمایش می دادند.

البته خوی این حیوان هم در انتخاب جغد موثر است. چون این حیوان در عموم تمدن ها نماد شومی است و از دیگر سو نماد بیداری در شب (آگاهی) است. و چون سرش 360 درجه می چرخد نماد احاطه و تسلط است.

در کل جغد نماد فرقه انحرافی و جن پرست یهودیان مولکیست است که هم اکنون اقتصاد دنیا را در دست دارند.{جغدنماد شیطان وشیطان پرستی است}

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:37 ] [ منتظر ] [ ]

خیر ، چراکه به مسلمانان سفارش شده قبل از هر کاری بسم الله بگویند و این لفظ شریف باطل کننده هر طلسمی است.

گفتنی است دلایل زیادی برای تقدس 666 بیان شده است و جالب اینکه مواردی به مرور زمان و بعد ها به جهت توجیه این نماد ساخته و پرداخته شد لیکن در این میان مهمترین علت را باید در کتاب مکاشفات (Revelation) یوحنا جستجو نمود، تاثیر این کتاب علی الخصوص باب 13 آن بر تفکرات و سمبولیسم جوامع مخفی آنچنان آشکار و بارز است که کلمه کلمه و حرف حرف آن جای بحث دارد :

"و او بر ريگ دريا ايستاده بود و ديدم وحشي از دريا بالا مي‏آيد كه ده شاخ و هفت سر دارد و بر شاخهايش ده افسر و بر سرهايش نامهاي كفر است(1)

و آن وحش(موجودی شبیه به حیوانات وحشی) را كه ديدم مانند پلنگ بود و پايهايش مثل پاي خرس و دهانش مثل دهان شير و اژدها قوّت خويش و تخت خود و قوّت عظيمي به وي داد(2)

و يكي از سرهايش را ديدم كه تا به موت كشته شد و از آن زخم مهلك شفا يافت و تمامي جهان درپي اين وحش در حيرت افتادند(3)

و آن اژدها را كه قدرت به وحش داده بود پرستش كردند و وحش را سجده كرده گفتند كه كيست مثل وحش و كيست كه با وي مي‏تواند جنگ كند (4)

و به وي دهاني داده شد كه به كبر و كفر تكلّم مي‏كند و قدرتي به او عطا شد كه مدّت چهل و دو ماه عمل كند(5)

پس دهان خود را به كفرهاي بر خدا گشود تا بر اسم او و خيمه او و سكنه آسمان كفر گويد(6)

و به وي داده شد كه با مقدّسين جنگ كند و بر ايشان غلبه يابد و تسلّط بر هر قبيله و قوم و زبان و امّت بدو عطا شد(7)

و جميع ساكنان جهان جز آناني كه نامهاي ايشان در دفتر حيات برّه (منظور حضرت مسیح است که همچون بره ای بی گناه قربانی گناهان بشر گشت)كه از بناي عالم ذبح شده بود مكتوب است او را خواهند پرستيد(8)

اگر كسي گوش دارد بشنود(9)

اگر كسي اسير نمايد به اسيري رود و اگر كسي به شمشير قتل كند مي‏بايد او به (به) شمشير كشته گردد در اينجاست صبر و ايمان مقدّسين(10)

و ديدم وحش ديگري را كه از زمين بالا مي‏آيد و دو شاخ مثل شاخهاي برّه داشت و مانند اژدها تكلّم مي‏نمود(11)

و با تمام قدرت وحش نخست در حضور وي عمل مي‏كند و زمين و سكنه آن را بر اين وا مي‏دارد كه وحش نخست را كه از زخم مهلك شفا يافت بپرستند (12)

و معجزات عظيمه بعمل مي‏آورد تا آتش را نيز از آسمان در حضور مردم به زمين فرود آورد(13)

و ساكنان زمين را گمراه مي‏كند به آن معجزاتي كه به وي داده شد كه آنها را در حضور وحش بنمايد و به ساكنان زمين مي‏گويد كه صورتي را از آن وحش كه بعد از خوردن زخم شمشير زيست نمود بسازند(14)

و به وي داده شد كه آن صورت وحش را روح بخشد تا كه صورت وحش سخن گويد و چنان كند كه هر كه صورت وحش را پرستش نكند كشته گردد (15)

و همه را از كبير و صغير و دولتمند و فقير و غلام و آزاد بر اين وا مي‏دارد كه بر دست راست يا بر پيشاني خود نشاني گذارند (16)

و اينكه هيچ كس خريد و فروش نتواند كرد جز كسي كه نشان يعني اسم يا عدد اسم وحش را داشته باشد(17)

در اينجا حكمت است پس هر كه فهم دارد عدد وحش را بشمارد زيرا كه عدد انسان است و عددش ششصد و شصت و شش است(18)"

همانطور که مستحضر هستید درآیه آخر این باب به وضوح شاهد استفاده از عدد 666 به عنوان عدد وحش (موجود خارق العاده مشروح در آیات این باب) هستیم. مسیحیان بر این مبنا آنرا عدد شیطان دانسته و از آنجا که حاکمیت شیطان در آخر الزمان علنی خواهد شد و پس از آن مسیح ظهور خواهد نمود لذا بار معنایی آخر الزمانی نیز در خود نهفته دارد و با وارد کردن 666 در بارکد اجناس بحث خرید و فروش اشیا فقط با این نام را طراحی کردند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:28 ] [ منتظر ] [ ]

خیر نشانه های قطعی ظهور موارد 5 گانه زیر است:


1.خسف در سرزمین بیدا

2.خروج سفیانی

3.خروج یمانی

.4کشته شدن نفس زکیه

5.صیحه آسمانی.

در ضمن روایات مربوط به دجال بیشتر از منابع اهل سنت است و در مجموع غیر قابل اعتماد که بخش عمده ای از آن مربوط به اسرائیلیات است سند روایی شیعی در باره آن وجود ندارد و تعداد روایات شیعی در باره دجال انگشت شمار است.

برای تعجیل در ظهور صلواتی عنایت فرمایید..


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:24 ] [ منتظر ] [ ]

خیر نشانه های قطعی ظهور موارد 5 گانه زیر است:


1.خسف در سرزمین بیدا

2.خروج سفیانی

3.خروج یمانی

.4کشته شدن نفس زکیه

5.صیحه آسمانی.

در ضمن روایات مربوط به دجال بیشتر از منابع اهل سنت است و در مجموع غیر قابل اعتماد که بخش عمده ای از آن مربوط به اسرائیلیات است سند روایی شیعی در باره آن وجود ندارد و تعداد روایات شیعی در باره دجال انگشت شمار است.

برای تعجیل در ظهور صلواتی عنایت فرمایید..


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:24 ] [ منتظر ] [ ]

از آنجا که ماهیتا ابلیس به احتمال زیاد از جنیان است به هر شکل ممکن می تواند در بیاید و نباید فراموش نمود که قدرت تجسد نداشته و در اوهام و خیال افراد است که ساخته می شود.

و فرقی نمی کند حتی اگر او را ملک بدانیم باز هم صحبت از تجسد او نیست بلکه سخن از تمثل است انچنان که خدا در باره فرشتگان می فرماید آنان تمثل پیدا می کنند.

فَاتخَّذَتْ مِن دُونِهِمْ حِجَابًا فَأَرْسَلْنَا إِلَيْهَا رُوحَنَا فَتَمَثَّلَ لَهَا بَشَرًا سَوِيًّا(مریم17)

ترجمه : ميان خود و آنان پرده ‏اى كشيد و ما روح خود را نزدش فرستاديم و چون انسانى تمام بر او نمودار شد.

بارها پیش آمده که فردی مجنون (به معنای جن زده) در میان افرادی دیگر ادعا می کند موجودی را می بیند ولی دیگران همانجا آن را نمی بینند. و این نشان می دهد صحبت از تجسد نیست بلکه تمثل است.

امام صادق (ع) در احتجاج می فرماید جنیان موجودیت بسیار رقیقی دارند که هنگام غلیظ شدن (مانند آنچه در زمان سلیمان پیامبر اتفاق افتاد) می توانند برخی ویژگی های اجسام را ایفا نمایند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:22 ] [ منتظر ] [ ]

بعد از بحث مربوط به خدا در ادیان ، مورد دوم مشترک بین تمام ادیان ظهور منجی است و این مسئله حتی از اعتقاد به معاد نیز ریشه دار تر است. و این یعنی اینکه هدف دین الهی رسیدن به زمانی است که بشریت بندگی خدا کند و از شر شیطان در امان بماند.(یعنی ظهور)


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:13 ] [ منتظر ] [ ]

نخست وزیر ترکیه در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا احتمال حمله رژیم صهیونیستی را صفر دانست و اعلام کرد که چنين حمله‌اي می‌تواند موجب بروز يک آخر الزمان در کل منطقه ‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از پرس تی وی، نخست وزیر ترکیه در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا احتمال حمله رژیم صهیونیستی را صفر دانست و اعلام کرد که چنين حمله‌اي می‌تواند موجب بروز يک آخر الزمان در کل منطقه ‌شود.

اردوغان در گفت‌وگو با شبکه خبری سي‌ان‌ان امریکا در پاسخ به سوالي درباره احتمال حمله رژيم اسرائیل به ايران به خاطر برنامه انرژي هسته‌اي این کشور گفت: در شرایط کنونی احتمال چنین جنگی وجود نخواهد داشت، چرا که کوچکترین اقدامی از جانب اسرائیل می تواند تمامی منطقه را به نابودی کامل بکشاند.

رژیم صهیونیستی بارها براي اعمال فشار به منظور توقف برنامه انرژي اتمي تهران، ايران را به استفاده از گزينه نظامي تهديد کرده‌ است.

تل آويو ادعا مي‌کند که برنامه انرژي اتمي ايران جنبه نظامي دارد. ايران ضمن رد اين ادعاها، تاکيد دارد که به عنوان يکي از امضاکنندگان پيمان منع گسترش تسليحات اتمي (ان‌پي‌تي) و يکي از اعضاي متعهد آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، حق توسعه و دستيابي به فن‌آوري اتمي براي اهداف صلح‌آميز را دارد.

به تازگی، رژيم تل‌آويو لفاظي‌هاي خصمانه خود را عليه تهران افزايش داده است و با وجود هشدارهاي مقامات امنيتي و اطلاعاتي پيشين و فعلي رژیم تل‌آویو، بنيامين نتانياهو، نخست وزير و ايهود باراک، وزير امور نظامي رژيم اسرائیل اقدامات فتنه‌جويانه‌اي را هدايت مي‌کنند.

مقامات ايران تاکيد کرده‌اند هر گونه تجاوز نظامي به کشور، با پاسخي دندان‌شکن روبرو خواهد شد و هشدار داده‌اند چنين اقدامي منجر به جنگي خواهد شد که دامنه آن فراتر از خاورميانه خواهد بود.


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ منتظر ] [ ]

اوباما دستور اجرایی قوانین تحریمی جدید علیه ایران را که دو ماه پیش در کنگره تصویب شده بود امضا کرد.به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس‌جمور آمریکا دستور اجرایی تحریم‌های جدید علیه ایران را امضا کرد.

اوباما این تحریم‌ها را که توسط کنگره آمریکا تصویب شده است در تابستان به صورت اولیه امضا کرده بود.کنگره آمریکا در ماه آگوست، قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن تحریم‌ها علیه ایران توسعه خواهند یافت.صندوق بین‌المللی پول با پیش‌بینی کاهش 0.9 درصدی رشد اقتصاد ایران در سال 2012 اعلام کرد: به رغم تحریم ها ایران تورم خود را کنترل خواهد کرد و در سال 2013 رشد اقتصادی خواهد داشت.

منبع : فارس 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:51 ] [ منتظر ] [ ]

  در فیلیپین، روز جمعه قبل از عید پاک روزی که حضرت مسیح به صلیب کشیده شد، مراسمی مذهبی برگزار می‌شود که یکی از بزرگترین مراسم مذهبی در فیلیپین است. در این روز توبه‌کنندگان با آزار و شکنجه‌ای که بر بدن خود وارد می‌کنند سعی در یادآوری مصائبی که حضرت مسیح(ع)‌ در ساعات و روزهای آخر عروج خود داشته را دارند و با گریه و اظهار پشیمانی از گناهان از خدا و حضرت مسیح طلب بخشش و مغفرت گناه می‌کنند.

تعدادی از کسانی که در این مراسم شرکت می‌کنند مانند حضرت مسیح(ع) به صورت داوطلبانه خود را به صلیب می‌کشند البته این مراسم با تشریفات و لباس‌های خاصی انجام می‌شود تا بتواند خاطرات آن روزها را کاملاً‌ برای مردم زنده کند.

ادمه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:33 ] [ منتظر ] [ ]

بی بی سی فارسی (bbcpersian) امروز در گزارشی از اعتراضات مردم مسلمان به نمایش فیلمی که در آن ساحت مطهر پیامبر گرامی اسلام(ص) مورد جسارت قرار گرفته است، واکنش مسلمانان را "خشونت بار" توصیف کرد و تلاش نمود حرکت اعتراضی توده های مسلمان را فاقد اصالت و عقلانیت جلوه بدهد.



مجری این شبکه گفت: «تظاهرات خشونت بار علیه فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام(ص) وارد چهارمین روز خود شده است. معترضین برخی پنجره ها را شکستند و یک خودرو را آتش زدند. این اعتراضات در لبنان، لیبی، نوار غزه، مالزی، اندونزی و یمن صورت گرفته است. در قاهره نیز معترضینی که می خواستند به سفارت آمریکا نزدیک شوند، با گاز اشک آور روبرو شدند.»





در ادامه، گزارشگر بی بی سی در قاهره مدعی شد: «کسانی که در اعتراضات قاهره شرکت کرده اند می گویند ما همه "بن لادن" هستیم و اگر او تروریست است، ما هم تروریست هستیم[!]»





در گزارش یادشده، اظهارات دو شهروند مصری نیز به نمایش درمی آید که هم صدا با بی بی سی مدعی می شوند: «افکار عمومی با کسانی که در مقابل سفارت اعتراض می کنند همراه نیست... کسانی که در میدان "التحریر" جمع شده اند مدافع اسلام نیستند؛ مدافع اسلام "آنجلینا جولی" است که با حجاب بین مسلمانان آمد. این برای ما افتخار است[!]»

گزارشگر رسانه دولتی انگلیس در خصوص انگیزه و هویت معترضین هم با لحنی توهین آمیز ادعا می کند: «حمله به سفارت آمریکا به اسلامگراها و سلفی ها نسبت داده می شود. در نگاهی نزدیکتر به "سنگ به دستان" ، نشانه ای از انگیزه های سیاسی یا مذهبی به چشم نمی خورد[!] اینها به جوانانی می مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است[!] و برایشان فرقی نمی کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ پرانی می کنند یا توهین به پیامبرشان؟[!]»





اما دم خروس بی بی سی از دریچه دوربین همین شبکه اسلام ستیز بیرون زد؛ آنجا که همین جوانان معترض را در حال اقامه نماز اول وقت به جماعت نشان داد. واقعا در کجای دنیا معترضین در حین "هیجان و ماجراجویی" به عبادت می ایستند؟

البته شبکه بی بی سی پیش تر جوانان معترض انگلیسی را هم که از فوران فقر و نابرابری عاصی شده بودند، عده ای "اراذل و اوباش" خوانده بود!



رفتار بی بی سی و سایر بلندگوهای نظام سلطه دقیقا مصداق کسانی است که دستشان را مقابل خورشید می گیرند تا جلوی تابش آفتاب بر دیگران را بگیرند، حال آنکه تنها خود را از نور محروم ساخته اند.



منبع : جام نیوز 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:23 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)

در بازی Angry Birds Space در قسمت Fry Me To The Moon ، مرحله ی ۱۰، برج میلاد رو مورد هدف قرار میدهید!!

همچنین در قسمت Utopia ، مرحله ی ۹، سیاره ی دشمن کلا به شکل نقشه ی ایران است!!!! و این یعنی اتوپیا! 

ادامه مطلب ...جالب است..

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:19 ] [ منتظر ] [ ]

در حالی که اخیراً در مصر فیلمی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس دخت نبی اکرم (ص) پخش شد، موسسه دینی الازهر و مفتی این کشور به این اقدام موهن و وقیحانه واکنش نشان نداده‌اند که این سکوت آن‌ها به نوعی شرکت در این اقدام زننده به شمار می‌رود.

به گزارش سرویس گوناگون
سیتنا به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اخیراً، در یک فیلم سینمایی به نام «عبده موته» که در مصر منتشر شد به ساحت نورانی اهل بیت علیهم السلام، به ویژه دخت نبی اکرم (ص) اهانت شد.

در این فیلم، رقاصه مصری با نام «دینا» در اقدامی وقیحانه به حضرت فاطمه زهرا (س) و امام حسن و حسین (ع) اهانت کرد.

اقدام وقیحانه این فیلم مصری و رقاصۀ آن خشم بسیاری از مسلمانان، به ویژه شیعیان این کشور را برانگیخته است زیرا مصری‌ها، با همه طوایف و مذاهب، ائمه اطهار علیهم السلام را بسیار مورد احترام قرار می‌دهند.

این رقاصه مصری درباره این اقدام موهن خود مدعی شد مسلمان است و قصد اهانت به اهل بیت رسول الله (ص) را نداشت. بنابراین، پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چرا موسسه دینی الازهر و علمای آن، به ویژه مفتی مصر، در این باره واکنش قاطعی نشان نداده‌اند و سکوت اختیار کرده‌اند؟

در واقع در این مسئله، الازهر و نهادهای دولتی مصر، که به این فیلم اجازه ساخت و پخش داده‌اند، مقصر و مسئول هستند زیرا آن‌ها در جامعه‌ای مسئولیت دارند که مردم آن به ابراز علاقه و محبت به ائمه اطهار علیهم السلام معروف هستند، اما تاکنون سکوت اختیار کرده و حتی این اقدام وقیحانه را محکوم نکرده‌اند.

مردم مصر در طول تاریخ علاقه و محبت خاصی به اهل بیت داشته و دارند. آن‌ها شدیداً به ائمه اطهار (ع) عشق می‌ورزند و ائمه را از سرآمدهای مکتب اسلام می‌دانند و برای زیارت مقدسات اسلامی و زیارتگاه‌های ائمه می‌شتابند. بنابراین، محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی در این کشور از بدیهیات و مسلمات به شمار می‌رود؛ در غیر این صورت مسئولان دینی و نهادهای دولتی مسئول پیامدهای این سکوتشان خواهند بود.

ائتلاف مسلمانان برای دفاع از اهل بیت علیهم السلام نامه شدیداللحنی به احمد الطیب، شیخ الازهر، ارسال کرد و در آن از وی خواست برای متوقف کردن پخش فیلم در سینماهای مصری اقدام کند.

ولید اسماعیل عضو ائتلاف مسلمانان این کشور نیز اقدام سازندگان این فیلم را در استفاده ازرقاص زن برای خواندن شعرهای مدایح اهل بیت (ع) به شیوه تمسخر و اهانت‌امیز محکوم کرد.

در همین حال، بهاء انور محمد، سخنگوی رسمی شیعیان مصری و مدیر «مرکز حقوق بشر مصر الفاطمیه» نیز در این باره اعلام کرد: شیعیان مصر درصدد اتخاذ اقدامات قانونی و ارائه دادخواست برای متوقف کردن پخش این فیلم خواهند شد.

موسسه دینی الازهر مصر مسئولیت فعالیت‌های دینی و مرکز صدور فتوی در مصر به شمار می‌رود که تاکنون در این باره تصمیمی اتخاذ نکرده است و سکوت آن در واقع به نوعی نشان می‌دهند که چنین اقدامی را تایید می‌کند.

برخی از علمای منتسب به الازهر مانند یوسف قرضاوی، روحانی سلفی تندروی مصری مقیم دوحه قطر، در برابر اهانت فیلم آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نیز واکنش قاطعی نشان ندادند و حتی تظاهرات مسلمانان را در برخی کشورهای اسلامی که بیانگر خشم و نفرت آن‌ها از اهانت‌کنندگان بود محکوم کردند.

بسیاری از مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی این اقدام رقاصه مصری را محکوم کرده و از تمام مسلمانان خواسته‌اند به اقدام موهن سازندگان این فیلم مصری، که پس از انتشار فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم در آمریکا صورت گرفته است، واکنش نشان‌دهند.

رقاصه مصری در بخشی از این فیلم و در حال رقص به صورت تمسخرو اهانت‌آمیز شعری با عنوان «یا طاهرة یا أم الحسن والحسین» که مضمون درباره فاطمه زهرا (س) است خوانده است

لعنت خدا وپیامبر برآنها...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:5 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)

علیرضا نوری زاده در برنامه افق که از تلویزیون صدای آمریکا پخش می شد با عصبانیت از پرداختن دکتر احمدی نژاد به موضوع امام زمان در قسمت هایی از سخنرانی خود در سازمان ملل ضمن اظهاراتی عجیب مدعی شد: « آقای احمدی نژاد فقط برای رضایت مقام معظم رهبری بود که اینقدر امام زمان امام زمان می کرد، هیچ روایتی نه در تشیع و نه در تسنن وجود ندارد که امام زمان با عیسی مسیح با هم خواهند آمد»

وی در ادامه در اظهاراتی عجیب تر مدعی شد «امام زمان با ۲۱۲ نفر میاد قبلشم دجال قراره بیاد»

این اظهارات در حالی توسط وی بیان می شود که یاد کردن از امام زمان در صحن عمومی سازمان ملل نه تنها باعث رضایت مقام معظم رهبری خواهد شد بلکه قلب تمامی دوست داران آن حضرت در تمام دنیا را شاد خواهد کرد.

همچنین این مطالب در حالی بیان می شود که روایات بسیاری که در کتب شیعه و سنی نقل شده است به مساله ملاقات ایشان (حضرت عیسی) با حضرت حجت اشاره بلکه تصریح دارد. همچنین در روایات متعدد تعداد یاران حضرت حجت در زمان ظهور ۳۱۳ نفر ذکر شده است.

 

در ادامه به چند نمونه اشاره می شود:

در صحیح مسلم که از اصلی‌ترین کتب حدیثی اهل سنت است آمده است که جابر بن عبدالله انصاری از پیامبر(صلی الله علیه وآله)نقل می‌کند که حضرت فرمودند: «دائماً طایفه‌‌ای از امتم بر حق و ظاهرند تا روز قیامت.

سپس فرمود: عیسی بن مریم از آسمان فرود آید. امیر آنها به حضرت عیسی می‌گوید پیش آی و برای ما امامت کن او در جواب می‌گوید: «خیر به راستی بعضی از شما بر بعضی دیگر امیر است به جهت اکرام خدا بر این امت»».(صحیح مسلم، ج۱،صفحه ۱۳۷)

ابو سعید خدری از رسول خدا(صلی الله علیه وآله)نقل می‌کند که آن حضرت فرمودند: «منا الذی یصلی عیسی بن مریم خلفه؛ از ماست کسی که عیسی بن مریم به او اقتدا کرده و نماز می‌گزارد»(مسند احمد، ج۱، ص۸۴)

امام باقر(علیه السلام)فرمودند: …. خداوند عزوجل به واسطه او دینش را ظاهر می‌کند. هر چند مشرکان به آن کراهت داشته باشند. روی زمین جای خرابی نیست مگر آن که آباد می‌شود. و روح الله عیسی بن مریم فرود می‌آید و پشت سر او آقامه نماز خواهد کرد(و ینزل روح الله عیسی بن مریم فیصلی خلفه).(بحار الانوار، ج۵۲، ص۱۹۱، حدیث ۲۴)

شیخ صدوق از امام صادق(ع) نقل می کند که ایشان فرمود: گویی قائم را می نگرم بر فراز منبر کوفه به همراه ۳۱۳ نفر از یارانش، که پیرامونش گرد آمده اند درست به تعداد مجاهدین جنگ بدر. (کمال الدین و تمام الغمه، ص ۶۷۲). ۳۵۰


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:57 ] [ منتظر ] [ ]

 

پیامبر خدا محمد مصطفی ( که درود خدا بر او باد) در روایتی فرمود: روزگاری خواهد آمد که دین خدا تکه تکه خواهد شد. سنت من در نزد آنان بدعت و بدعت در نزد آنان سنت باشد ، شخصیت های بزرگ در نزد آنها حیله گر خوانده می شوند و اشخاص حیله گر در نزد مردم، با شخصیت و وزین خوانده شوند/

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:33 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 159691
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-