یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

در ادامه سعی شده تمامی نمادهای فراماسونرها به همراه عکس و توضیحات کامل آورده شود. نمادگرایی یکی از شاخصه اصلی فراماسون هاست که شاید در بیشتر کارها و فعالیت های خودشان نمادگرایی را انجام میدهند.

نمونه ای از این نمادها آبلیسک – دست شیطان یا دست شاخدار – گونیا و پرگار – عدد ۶۶۶ – عدد ۱۳ و … میباشد که در ادامه به توضیح کامل آنها میپردازیم. 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:29 ] [ منتظر ] [ ]

تولید و عرضه بسته‌های حاوی جوایز برای گروه سنی خردسال و کودک که از چندی پیش به بهانه انجام کارهای فرهنگی در کشور آغاز و به سرعت گسترش یافته است، در مواردی دارای محتویات خاص و در خور تأمل هستند. 

در یکی از نمونه‌های خریداری شده از این محصولات به جوایزی برای کودکان برمی‌خوریم که در واقع هیچ تناسبی با اعتقادات و فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارد و نمادهای فرقه‌ها و افکار ضاله هستند

نمونه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از جوایز همین بسته‌هاست که در آن یکی از نمادهای شیطان پرستی و دیگر افکار ضاله قرار گرفته است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:22 ] [ منتظر ] [ ]

اگر دوره آخرالزمان را دوره سلطه فرهنگ شیطانی بنامیم، سخن به گزاف نگفته ایم؛ دوره ای که شاخص عمومی جهت گیری ها و حرکت ها به سمت اهداف، منویات و برنامه های شیطانی است. چند قرنی است، شعار « خدا مُرد» نیچه سرلوحه برنامه ریزی ها و استراتژی ها شده است؛ اما در این میان برخی از خلقیات و رفتارهاست که بیش از دیگر رفتارها و منش ها مورد اقبال و توجه قرار گرفته است. در اینجا نگاهی اجمالی به دنیای اطراف خود می اندازیم:

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 21:4 ] [ منتظر ] [ ]

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:57 ] [ منتظر ] [ ]

برخي سايت هاي خبري به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما اعلام کردند، يكي از كاراكترهاي برنامه عروسكي «كلاه قرمزي» ممنوع التصوير شده است.

گويا اين كاراكتر نگون بخت كه با چهره الاغ و با عنوان «جيگر» در اين برنامه عروسكي حضور داشته، اين بار زير ذره بين مسئولان صدا و سيما قرار گرفته و با بهانه بدآموزي به خاطر ترويج برخي تكه كلام ها ممنوع التصوير شده است. جالب تر اينكه، دقايقي بعد از انتشار اين خبر حميد مدرسي، تهيه كننده اين مجموعه عروسكي از ممنوع التصوير شدن اين الاغ عروسكي اظهار بي اطلاعي كرده است.

گل كاشتن صدا و سيما در ممنوع التصوير كردن كاراكتر عروسكي موجب شد كه اين بار به جمع برخي چهره هاي مطرح و كارشناس فرهنگي همچون (ع-پ)، (ش-م)، (م-ز) كه به دليل انتقاد از صدا و سيما از سوي مسئولين اين مجموعه براي مدتي ممنوع التصوير شده بودند، اسم يك الاغ عروسكي بدشانس كه چند ماه بيش تر از هنرنمايي هايش در اين جعبه جادويي نگذشته بود هم اضافه شود.

از اين پس مي توانيم، اين الاغ ممنوع التصوير را براي بدنام نشدنش در سطح رسانه ها با نام «ج» مخفف «جيگر» ياد كنيم.

چرا سوزن رسانه ملي به جاي جلوگيري از پخش برنامه هايي كه مروج بسياري از بدآموزي هاي اخلاقي در سطح جامعه است، روي يك الاغ عروسكي گير مي كند؟

بهتر نيست پيكان توجه مسئولين سيما به سمت برنامه هايي از قبيل خنده بازار برود كه به زعم خيلي از طنز پردازان متخصص نه تنها اسم طنز به دوشش سنگيني مي كند بلكه هجو و هزل را هم تا حد زيادي سخيف كرده است؟!

برنامه اي كه با تمسخر و استهزاي شخصيت هاي فرهنگي و ديني دست و پا مي زند تا مثلا بتواند ساعات مفرحي براي مخاطب به وجود بياورد. بر فرض اگر تكه كلام هاي الاغ مجموعه عروسكي «كلاه قرمزي» باعث شكل گيري بدآموزي براي كودكان و خردسالان شده است، چرا جاي ممنوع التصوير شدن خيلي از خاله ها و عمو هاي برنامه هاي كودك كه با برخي ترانه خواني ها و موسيقي هاي ميان برنامه هايشان بچه چند ماهه را وادار به حركات موزون مي كنند، خالي است؟

فروش بالاي چند روز فيلم سينمايي «كلاه قرمزي و بچه ننه» به همه نشان داد كه با وجود كمبود برنامه هاي كودك و ضعف و خلاء در پرداخت و توليد كاراكترهاي عروسكي ايراني كه بتواند در ذهن بچه هاي ما ماندگار شود، كلاه قرمزي بعد از ساليان سال هنوز توانسته در كنار كارتون هاي رنگي غربي جايي در دل مخاطب بزرگ و كوچك داشته باشد.

و البته بهتر است مسئولين صدا و سيمايي ما به جاي حذف كاراكترهاي عروسكي ملي كه در جهت آموزش نكات اخلاقي و ديني و بهداشتي براي خردسالان ما قرار گرفته اند، فكري به حال جايگزين براي برنامه هاي كودك خارجي داشته باشند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:54 ] [ منتظر ] [ ]

 شبکه ماهواره ای "فارسی وان" از ابتدای ماه رمضان تغییراتی را در برنامه های خود به وجود آورده و به هنگاماذان نیز اذان به سبک شیعیان را پخش می کند. به نظر می رسد این فعالیت ها از چنین شبکه ای برای جذب خانواده های مذهبی به این شبکه و تاثیر بر آن ها باشد.

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و گرم شدن تنور برنامه های تلویزیونی متناسب با این ایام، شبکه ماهواره ای "فارسی وان" وارد رقابت با سازمان صدا و سیما شده و ضمن ارائه برنامه های نمایشی ویژه این ایام، اقدام به پخش دعا، نیایش و اذان در لحظات ملکوتی منتهی به افطار می کند.
جالب اینجاست که اذان پخش شده از این شبکه به سبک و سیاق شیعیان بوده و نام مقدس حضرت علی(ع) هم در اذان آورده شده است.

اما این اقدام نه اولین بار و نه اولین گام این شبکه، در جهت شکستن دژ خانواده ایرانی است.


در ماه های اخیر موضوع شبکه های ماهواره ای به ویژه تاثیرات شبکه ماهواره ای فارسی وان و اقبال نسبی مخاطبان ایرانی به این شبکه در محافل مختلف فرهنگی- اجتماعی، مورد توجه و تمرکز بوده و رسانه های مختلف نوشتاری، دیداری و شنیداری نیز تلاش کرده اند، از زاویه دید خود به موضوع بپردازند.

در بسیاری از مطالب نوشته و گفته شده درباره این شبکه، چند نکته بسیار برجسته بوده است؛
1. مالک این شبکه غول بزرگ رسانه ای، کیت روپرت مرداک، از دوستان آریل شارون و از شیفتگان بقاء و تقویت رژیم صهیونیستی است.
2. این شبکه گوی سبقت را از دیگر شبکه های ماهواره ای ربوده است.
3. گفتمان غالب این شبکه خیانت است.


با در نظر گرفتن این سه نکته به برخی دلایل گرایش به این شبکه و هدفی که دنبال می کند اشاره می شود.
درواقع، بیشترین زمان برنامه های این شبکه به سریال اختصاص دارد و مهمترین علت گرایش به این شبکه نیزسریال های آن به شمار می روند و دیگر برنامه های آن نظیر نماهنگ و تبلیغات تجاری، تاثیر چندانی به جلب مخاطبان به این شبکه نداشته اند.

شهرت و زبانزد شدن فارسی وان، عمدتا بدلیل سریال هایی است که شنبه تا چهارشنبه ها، بطور پیوسته در ساعات آغازین شب پخش می شوند.
ترغیب به داشتن روابط متهورانه و متنوع جنسی، متقاعد کردن زنان به رسیدگی بیشتر به تن و ظاهر خود برای جلب توجه مردان، برجسته کردن جذابیت بیشتر لذت بردن از جنس مخالف، زیر سوال بردن ازدواج و ایجاد تردید درباره اهمیت و ارزش آن، تئوری پردازی،

طرح سوال و ایجاد شبهه و تردید مکرر درباره دیدگاه های افرادی که به بی بند و باری روی نیاورده اند یا به زندگی مشترک خود پایبندند و درمقابل ارائه دیدگاه ها و پاسخ به سوال های شبهه افکنانه برای اقناع مخاطب درخصوص این که زمانه تغییر کرده است و افراد نباید پایبند به زندگی های سنتی باشند، از برجسته ترین مضامین سریال های این شبکه است.

روابط متهورانه دختران و پسران جوان، نمایش مکرر مشروب خواری و مزخرف گویی های هنگام مستی، بیان راه های دوست شدن با جنس مخالف و نیز ظرافت ها و مشکلات و مسائل مربوط به دوستی با جنس مخالف، نمایش روابط خارج از چارچوب های اخلاقی،

ابراز علاقه شهوانی و اغواکننده، عدم وفاداری زنان و مردان متاهل به همسران خود که بعضا با نیت انتقام از همسر به علت عدم وفاداری او صورت می گیرد، دیالوگ های جنسی و توصیه به خیانت و عدم وفاداری از دیگر نکات برجسته در سریال های درام این شبکه است. در بسیاری از این سریال ها به ندرت پیامی فرهنگی و اخلاقی وجود دارد.



علت گرایش به فارسی وان چیست؟!
اغلب مخاطبان ایرانی که شبکه های ماهواره ای تماشا می کنند، با زبان های خارجی آشنایی چندانی ندارند،فارسی وان این مسئله را با دوبله سریال ها -هرچند ضعیف- حل کرده است.
دومین عامل این است که، این شبکه از ابتدا تلاش کرده است به تدریج اعتماد مخاطبان ایرانی به ویژه خانواده های دارای فرهنگ سنتی ایرانی را جلب کند و باید تاکید کرد که هدف اصلی تغییر نگرش این دسته از خانواده هاست و برای فارسی وان دیگر اقشار و افراد در درجه دوم اهمیت قرار دارند.

به همین منظور، در این شبکه، به تناسب مناسبت های مختلف دینی و حتی گاه ملی، فضای برنامه فارسی وان نیز تغییر می کند. لذا در ماه مبارک رمضان هنگام اذان مغرب، اذان شیعی با تصاویری دارای گرافیک و رنگ و لعاب جذاب پخش می شود.

این نکته را می توان یکی دیگر از نشانه های آگاهی جامعه شناختی و زیرکی متولیان این شبکه دانست که برای جذب بیشتر مخاطب، خود را به فضای فرهنگی و روحی آنان نزدیک کرده اند. پیام هایی مانند "رمضان مبارک" و نیز تغییر جدول پخش برنامه ها در شب های قدر را نیز می توان در این راستا ارزیابی کرد

همچنین در مناسبت هایی مانند شهادت امام علی (ع)، رحلت پیامبر (ص) یا شهادت امام رضا (ع) یا اعیادی مانند عید قربان، یا عید نوروز و یا گرامیداشت روز سعدی، یا تولد امام علی(ع) و روز پدر، حال و هوای این شبکه، به تناسب مناسبت تغییراتی داشته است و معمولا با گرافیک و موسیقی مناسب، به نوعی مناسبت مورد نظر یادآوری شده است.


علت اساسی گرایش مخاطبان به این شبکه، پخش سریال هایی دارای ساختاری قوی تر از شبکه های داخلی نیست، بلکه عبور تدریجی از خطوط قرمز در شبکه های داخلی است. از همین رو، فضای سریال های فارسی وان به تدریج، جنسی تر شده است و در آینده خطوط قرمز بیشتری را زیر پا خواهد گذاشت

چون اگر اینگونه نشود، در رقابت با شبکه هایی مانند "پی ام سی" و "جم کلاسیک" که آن ها نیز مدتی است سریال با دوبله فارسی پخش می کنند، مخاطب خود را از دست خواهد داد و این سطح از زیر پاگذاشتن خطوط قرمز برای مخاطب این سریال های ضعیف و آبکی مطلوبیت نخواهد داشت.


نام این شبکه نیز بیانگر این واقعیت است که باید منتظر شبکه هایی دیگر نظیر فارسی 2 و فارسی 3 یا فارسی 4بود و برای مراحل جدید پرده دری در این شبکه ها آماده شد. و این وظیفه سیاستگذاران فرهنگی و رسانه ای کشور است.



رسانه ملی و تقابل با شبکه های ماهواره ای
رسانه ملی طی چند سال اخیر با راه اندازی شبکه های مختلف و گسترش آنتن های دیجیتال سعی دارد وضعیت فعلی صدا و سیما را چه از لحاظ کمّی و چه از لحاظ کیفی ارتقاء بخشد.

افتتاح شبکه های خبری العالم، پرس تی وی و شبکه های آی فیلم، نمایش، مستند، شما و اخیرا نیز شبکه پویانمایی و ورزش همگی دلایلی است که نشان می دهد صدا و سیما تمام همّ خود را جزم کرده است تا رضایت نسبی مخاطبانش را بدست آورد.
شبکه آی فیلم در میان شبکه های تازه تاسیس از مقبولیت ویژه ای برخوردار شده است. اما نکته ای که در رابطه با این شبکه قابل تامل می باشد، عدم پخش اذان و حتی عدم اعلام اوقات شرعی از این شبکه است؟!
نباید فراموش کنیم صدا و سیما در جمهوری اسلامی تنها ابزاری برای سرگرم نمودن مخاطب نیست، صدا و سیما ابزاری است برای ترویج اصول دین مبین اسلام.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:50 ] [ منتظر ] [ ]

اگر می خواهید با تاثیرات واقعی یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری جهان آشنا شوید به شما توصیه می کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ازی های کامپیوتری تیراندازی اول شخص از ابتدا از جمله پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری بوده اند. در سالهای اخیر به دلیل پیشرفتهای به عمل آمده در زمینه نرم افزارهای طراحی و همچنین معرفی کارت های گرافیکی برتر ، کیفیت بازی های کامپیوتری نیز افزایش یافته است.

یکی از نکات مهم در مورد بازی های تیراندازی اول شخص افزایش بیش از پیش شباهت این بازی ها به واقعیت است. میزان تکان و لگد سلاح ها به همراه قدرت تخریب آنها به شکل عجیبی به واقعیت شبیه است و به شکل خواسته یا ناخواسته باعث شده است تا دقت تیراندازی کودکان و نوجوانان مخاطب این بازی ها شدیدا افزایش یابد.

این مسئله باعث شده است تا دانشگاه ایالتی "اوهیو" دست به انجام تحقیقاتی در مورد اثر این گونه از بازی های کامپیوتری بر روی دقت تیراندازی در کودکان داشته باشد. "برد بوشمن" استاد بخش روانشناسی و ارتباطات این دانشگاه می گوید: استفاده از بازی های کامپیوتری و شبیه سازهای شبیه به آن برای آموزش تیراندازی به نیروهای پلیس و نظامی در دنیا سابقه دارد.

به هر حال این بازی ها که در آن شما با یک سلاح که بسیار به نمونه واقعی نزدیک است به انسان هایی در فضای مجازی شلیک می کنید باعث خواهد شد تا دقت تیراندازی شما نیز افزایش یابد. نکته دیگر این است که این بازی ها برای هر چه شبیه تر شدن به واقعیت طوری طراحی شده اند که برخورد گلوله به اندام حیاتی بدن باعث مرگ سریعتر نفرات مقابل می شود. این مسئله باعث شده است تا بسیاری از کاربران در هنگام بازی به سمت سر شلیک کنند زیرا اصابت یک تیر به سر در این بازی ها باعث مرگ آنی نفرات مقابل شما می شود.

بازی های سری"Call Of Duty" یکی از بهترین نمونه ها برای این مسئله است.در این بازی و خصوصا در نسخه های جدید آن که به جنگ هایی در زمان حال و با سلاح های امروزی پرداخته می شود از سیستم های کنترلی متفاوتی بهره می برند. در گونه ای از این سیستم های کنترلی از سیستمی شبیه به یک سلاح استفاده می شود که با استفاده از نور لیزر کار کرده و دقیقا به مانند شبیه سازی یک میدان جنگ واقعی است.

در آزمایش صورت گرفته در دانشگاه اوهیو مشخص شده است که افرادی که با استفاده از سلاح های شبیه ساز بازی را انجام داده اند 90 درصد نسبت به افرادی که این بازی ها را انجام نداده اند از دقت بیشتری در تیراندازی برخوردار بودند. در ادامه این آزمایش 151 دانش آموز نوجوان به 3 دسته تقسیم شده اند و هر کدام از این گروها به انجام یک بازی پرداخته اند.

یک گروه به انجام بازی " رزیدنت اویل 4 " پرداختند ، گروه دیگر به انجام بازی تیراندازی بدون خشونت در کنسول "Wii" پرداختند و گروه بعدی هم به انجام بازی "قارچ خور" پرداختند. پس از انجام 20 دقیقه بازی این دانش آموزان به یک سالن تیراندازی با کلت بادی برده شده اند که اندازه و نیروی لگد آن شبیه به یک سلاح کمری 9 میلی متری است. این افراد بایستی 16 گلوله را به آدمکی به ارتفاع 1.8 متر در فاصله 6 متری خود شلیک می کردند. کاربرانی که از سیستم کنترلی شبیه به سلاح استفاده کرده بودند بیشترین اصابت به سر داشتند و توانسته بودند 7 گلوله را با موفقیت به سمت سر شلیک کنند.

نکته جالب این جا است که این گروه بدون این که به آنان گفته شود به سمت سر شلیک کنند این کار را انجام داده بودند و در عین حال به سایر بخش های هدف مورد نظر توجه نداشته و تنها به سمت بالا تنه و خصوصا سر شلیک کرده بودند. سایرین که بازی های غیر خشن را انجام داده بودند به صورت میانگین دو اصابت به سر داشتند.

"آندرس بهرینگ بریویک" مرد نروژی که سال گذشته یکی از خونین ترین حوادث این کشور آرام در شمال اروپا را رقم زد به اعتراف خود از بازی سری "Call Of Duty" برای تمرین تیراندازی استفاده می کرده است و در روز حادثه نیز دوربینی شبیه به دوربین های به کار رفته بر روی سلاح های موجود در بازی را بر روی سلاح خود نصب کرده بوده است.

در مجموع 67 نفر از قربانیان وی به صورت مستقیم مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که در این میان 56 نفر در ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفتند. این آمار برای یک شخص غیر نظامی از لحاظ دقت تیراندازی بسیار عالی است که البته باید گفت این دقت مرگبار او خونین ترین روز نروژ پس از پایان جنگ دوم جهانی را رقم زد.

در نهایت باید گفت که این آزمایشات و همچنین مورد قاتل نروژی نشان می دهد که بازی های کامپیوتری امروزی تا چه اندازه می توانند مخرب بوده و یک کودک و یا نوجوان بی گناه را که حتی به یک سلاح نزدیک هم نشده است به یک تیرانداز دقیق تبدیل کند تا در صورت لزوم از آن در زمان خشم استفاده کرده و نتایجی فاجعه بار به وجود آورد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:47 ] [ منتظر ] [ ]

اخیرا کتابی به نام پندراگن در رده سنی نوجوانان وارد بازار شده که داستان این کتاب درباره جنگ های آخرزمانی و ظهور منجی است. نویسنده این کتاب دی جی مک هیل نام دارد که متاسفانه هنوز فرصت نکرده ام درباره این نویسنده آمریکایی تحقیق کنم. ولی خلاصه کتاب اول به نام تاجر مرگ را در اختیارتان قرار می دهم :

بابی پندراگن پسری چهارده ساله است که در حومه یکی از ایالت های آمریکا زندگی می کند و مانند تمام پسران هم سن و سال خود زندگی بسیار معمولی دارد. یک روز بابی به همراه دایی اش (دایی پرس) از طریق یک ناودان که طرح یک ستاره پنج پر بر روی در آن حکاکی شده به سرزمین ناشناخته ای به نام دندارن می رود.

او در این سفر متوجه می شود که یک پسر معمولی نیست، بلکه او و دایی اش مسافرانی هستند که وظیفه دارند به قلمروهای مختلف در کهکشان ها سفر کنند و دنیا را نجات دهند. در قلمروی دندارن دو قبیله به نام های میلاگو و بدووان زندگی می کنند. در این داستان میلاگویی ها بردگان بدووانی ها هستند و توسط آنها مجبور به انجام کارهای سخت و طاقت فرسا که مهم ترین آنها استخراج سنگی به نام لعاب از معادن است، می شوند.

در جریان استخراج لعاب از معادن، میلاگویی ها موفق به کشف ماده ای منفجره به نام تک می شوند که می توانند به وسیله آن از سلطه بدووانی ها نجات یابند. اما بابی و پرس سعی می کنند که میلاگویی ها را از انجام این کار منصرف کنند. چرا که آنها می دانند میلاگویی ها پس از شکست بدووانی ها، تلاش می کنند که فرمانده کل دندارن بشوند و این مسئله دندارن را به نابودی می کشد.

در این میان فردی به نام سنت دین که شخصیت شرور داستان بوده و سعی در نابودی کل دنیا دارد، به این اختلافات دامن می زند تا جنگ بین میلاگو و بدووان باعث هرج و مرج در دندارن و در نهایت نابودی هالا ( تمام دنیا ) بشود. در نهایت جنگ بین این دو قبیله آغاز می شود و بابی پس از از بین بردن کل ماده منفجره موجود در معادن به جنگ خاتمه داده و دندارن را نجات می دهد.

استفاده از ماده منفجره، تلاش در نابودی این ماده که در نتیجه آن افراد زیادی از دو قبیله از بین می روند و در نهایت نجات دنیا توسط یک پسر آمریکایی شما را به یاد چه چیزهایی می اندازد؟


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ منتظر ] [ ]

وجود قرآن حاکی از آن است که دشمنان شما این کتاب را مطالعه می‌کنند و ریشه مشکلات این کتاب است.

 

به گزارش ظهور، امروزه اهمیت بازی‌های رایانه‌ای و رشد کیفی و کمی آنها به حدی رسیده که دیگر نمی‌توان آنها را مختص به سنین پایین و یا برای گذراندن اوقات فراغت دانست. دیگر تاثیرگذاری این بازی‌ها، چه مثبت و چه منفی، بر کسی پوشیده نیست که بخواهیم آنها را دست‌کم گرفته و ناچیز بپنداریم.

تروریست نشان دادن مسلمانان و توهین به مقدسات آنها در رسانه‌های غربی دیگر در نزد آنها به رویکردی عادی و متداول تبدیل شده است. در جدیدترین این توهین‌ها، می‌توان به بازی معروف Resident Evil 5 (شیطان مقیم) اشاره کرد. این بازی در سال ۲۰۰۹ برای کنسول‌های PS3، Xbox 360، و نیز رایانه‌های شخصی به بازار آمد. سازنده این بازی شرکت ژاپنی Capcom است که در ساخت سری بازی‌های رزیدنت اویل دارای شهره است.

سیاست‌گذاری شرکت‌های سازنده در نسل فعلی کنسول‌های بازی به گونه‌ایست که آنها پس از عرضه بازی دست به انتشار بخش‌های جدیدی از آن می‌زنند که به DLC معروف است. در واقع DLCها بخش‌های جدید قابل دانلودی هستند که بازی‌باز باید از سایت بازی و با پرداخت پول آنها را دانلود کند تا بتواند به بازی این بخش‌های جدید بپردازد.

در یکی از DLCهای بازی رزیدنت اویل ۵ قسمتی وجود دارد که در آن یک جلد قرآن مجید دیده می شود. وجود قرآن در این بازی در واقع حاکی از آن است که دشمنان شما -که شر بوده و باید از بین روند و شیطان در آنها نفوذ کرده است- قرآن مطالعه می‌کنند که خود به نوعی اشاره به مسلمانان دارد. در این بازی حتی کاربر می‌تواند به این قرآن شلیک کرده و به آن توهین کند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:42 ] [ منتظر ] [ ]

بسم رب الحسین(ع)

نام عالم تابی که تا ابد بر تارک آسمان میدرخشد نام حسین(ع) است و بس...

سلام آقای مهربانی ها ، سلام ای دلداری که دل وا مانده ام را سامان دادی در جاده ی بی کسی ها ،سلام ای امیر بی سری که تا به قیامت بر عالم سروری میکنی و سلام علی شیب الخضیب.

بر سرِزبان افتادن نامت ،مژده ی آغاز فصل عشق است ، آغاز لحظه شماری برای پا گذاشتنت بر دل های عاشق تا پر بگیرند و پرواز کنند به آن سوی زمانه ،فراتر از عقل و منطق و کرانه ها.

ای ستاره ای که مسیر حق به برکت یک نظر چشمان زیبایت روشن نگاه داشته شده و ای قمری که دل همه ی اهل عالم را به جزر و مد می کشانی.دوباره ماه عشق آغاز شد و دوباره دل هر لحظه به دنبال بهانه ای است که بسوزد برایت تا پاک شود و کدام داغ است که می سوزاند و پاک می کند و می شوید جز داغ عشق تو ؟جز عالم تو؟عالمی که در آن واژه ی عشق چهار حرفی است-ح س ی ن- عالمی که زیبارویان آن سوختگانند ،عالمی که تنها یک راه از آن عبور میکند و آن مسیر حب الحسین(ع) است .

راهی که که همه ی عشاقِ محرم در آن گرد می آیند تا افسار حبل الله المتین ، بر گردن آنان و داغ دیدن روی آخرین فرزندت را بر دلشان بنهی ، برخی تا ابد در این راه میروند و برخی همچون منِ سرگشته که تمام عمرم در شک و تردید به سر می بردم رفتنشان یک ماهه است و باز میگردند تا ماه بعد سال بعد....

دلم بی قرار و مشتاق است تا درِ میخانه ی عشق برویش وا شود و جام "نیـــنوا"به او نوشانده ،جامی که تا ابد مرا مست نگه میدارد بدون هیچ خماری و خدا کند که نصیبم شود وگرنه باز دلم به امید گرفتن حواله ی جام از بر مادرت میرود.

این بار دلم پرمی کشد به صحرای بلا جایی که در آن یلی بود و مشک آبش که چون فرزند خویش از آن مراقبت می نمود و کدامین فرزند است که بتواند داغ عمودی بر سر و شمشیر و تیر و نیزه ها را بر بدن و خندیدن بر چشم خونین زیبای پدر را تحمل کند ، و بغض مشک می شکافد و ای کاش اینچنین نمی شد تا شش ماهه ای برای رفتن به پیش عمو این چنین شتاب نکند،کاش بغض در گلوی مشک باقی می ماند تا سردار کربلا مجبور نشود بدن اِرباً اِربا فرزندش را حمل کند

و ای مشک اشکت را نگهدار مگذار امید پدر قطع شود ، پدر تاب اشک ریختن تو را نداشت او افتاد بر زمین اما کمر برادرش خم گشت.

ای مشک نفرین بر تو که ناله ی جانسوز مادری برای غربت فرزندش را نشنیده ای و الا هیچ وقت اشکت در نمی آمد ، ای تویی که با اشکت تمام عالم را سوزاندی، تا آخرین لحظه در آغوش پدرت بودی و هیچگاه به زمین نخوردی اما چطور آن طفل سه ساله را ندیدی که نیمه های شب از "جمل" به زمین افتاد و پدری نبود که او را در آغوش بگیرد آخر او تنها نظاره گر بود ،نه دستی داشت و نه بدنی و نه پای راه رفتنی و هیچ ، تنها به فرزندش که در خاک بی رحم گم شده بود می نگریست ،می گریست می نگریست ، می گریست.

مشک؛ به عمرت دیده بودی نامردانی بزرگ با دستانی بزرگ بروی صورت کوچکی با انگشتان بزرگشان بکوبند و بخندند؟وبخندند....

ندیده بودی و نخواهی دید.اما تو هم حق داشتی اشک بریزی چون من اینها را ندیده ام و تو همه را دیدی....

و حسین (ع) کشته ی اشک است کشته ی اشکِ مشک


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ منتظر ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 159674
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-