یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

نخست وزیر ترکیه در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا احتمال حمله رژیم صهیونیستی را صفر دانست و اعلام کرد که چنين حمله‌اي می‌تواند موجب بروز يک آخر الزمان در کل منطقه ‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از پرس تی وی، نخست وزیر ترکیه در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا احتمال حمله رژیم صهیونیستی را صفر دانست و اعلام کرد که چنين حمله‌اي می‌تواند موجب بروز يک آخر الزمان در کل منطقه ‌شود.

اردوغان در گفت‌وگو با شبکه خبری سي‌ان‌ان امریکا در پاسخ به سوالي درباره احتمال حمله رژيم اسرائیل به ايران به خاطر برنامه انرژي هسته‌اي این کشور گفت: در شرایط کنونی احتمال چنین جنگی وجود نخواهد داشت، چرا که کوچکترین اقدامی از جانب اسرائیل می تواند تمامی منطقه را به نابودی کامل بکشاند.

رژیم صهیونیستی بارها براي اعمال فشار به منظور توقف برنامه انرژي اتمي تهران، ايران را به استفاده از گزينه نظامي تهديد کرده‌ است.

تل آويو ادعا مي‌کند که برنامه انرژي اتمي ايران جنبه نظامي دارد. ايران ضمن رد اين ادعاها، تاکيد دارد که به عنوان يکي از امضاکنندگان پيمان منع گسترش تسليحات اتمي (ان‌پي‌تي) و يکي از اعضاي متعهد آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، حق توسعه و دستيابي به فن‌آوري اتمي براي اهداف صلح‌آميز را دارد.

به تازگی، رژيم تل‌آويو لفاظي‌هاي خصمانه خود را عليه تهران افزايش داده است و با وجود هشدارهاي مقامات امنيتي و اطلاعاتي پيشين و فعلي رژیم تل‌آویو، بنيامين نتانياهو، نخست وزير و ايهود باراک، وزير امور نظامي رژيم اسرائیل اقدامات فتنه‌جويانه‌اي را هدايت مي‌کنند.

مقامات ايران تاکيد کرده‌اند هر گونه تجاوز نظامي به کشور، با پاسخي دندان‌شکن روبرو خواهد شد و هشدار داده‌اند چنين اقدامي منجر به جنگي خواهد شد که دامنه آن فراتر از خاورميانه خواهد بود.


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ منتظر ] [ ]

اوباما دستور اجرایی قوانین تحریمی جدید علیه ایران را که دو ماه پیش در کنگره تصویب شده بود امضا کرد.به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس‌جمور آمریکا دستور اجرایی تحریم‌های جدید علیه ایران را امضا کرد.

اوباما این تحریم‌ها را که توسط کنگره آمریکا تصویب شده است در تابستان به صورت اولیه امضا کرده بود.کنگره آمریکا در ماه آگوست، قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن تحریم‌ها علیه ایران توسعه خواهند یافت.صندوق بین‌المللی پول با پیش‌بینی کاهش 0.9 درصدی رشد اقتصاد ایران در سال 2012 اعلام کرد: به رغم تحریم ها ایران تورم خود را کنترل خواهد کرد و در سال 2013 رشد اقتصادی خواهد داشت.

منبع : فارس 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:51 ] [ منتظر ] [ ]

  در فیلیپین، روز جمعه قبل از عید پاک روزی که حضرت مسیح به صلیب کشیده شد، مراسمی مذهبی برگزار می‌شود که یکی از بزرگترین مراسم مذهبی در فیلیپین است. در این روز توبه‌کنندگان با آزار و شکنجه‌ای که بر بدن خود وارد می‌کنند سعی در یادآوری مصائبی که حضرت مسیح(ع)‌ در ساعات و روزهای آخر عروج خود داشته را دارند و با گریه و اظهار پشیمانی از گناهان از خدا و حضرت مسیح طلب بخشش و مغفرت گناه می‌کنند.

تعدادی از کسانی که در این مراسم شرکت می‌کنند مانند حضرت مسیح(ع) به صورت داوطلبانه خود را به صلیب می‌کشند البته این مراسم با تشریفات و لباس‌های خاصی انجام می‌شود تا بتواند خاطرات آن روزها را کاملاً‌ برای مردم زنده کند.

ادمه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:33 ] [ منتظر ] [ ]

بی بی سی فارسی (bbcpersian) امروز در گزارشی از اعتراضات مردم مسلمان به نمایش فیلمی که در آن ساحت مطهر پیامبر گرامی اسلام(ص) مورد جسارت قرار گرفته است، واکنش مسلمانان را "خشونت بار" توصیف کرد و تلاش نمود حرکت اعتراضی توده های مسلمان را فاقد اصالت و عقلانیت جلوه بدهد.



مجری این شبکه گفت: «تظاهرات خشونت بار علیه فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام(ص) وارد چهارمین روز خود شده است. معترضین برخی پنجره ها را شکستند و یک خودرو را آتش زدند. این اعتراضات در لبنان، لیبی، نوار غزه، مالزی، اندونزی و یمن صورت گرفته است. در قاهره نیز معترضینی که می خواستند به سفارت آمریکا نزدیک شوند، با گاز اشک آور روبرو شدند.»





در ادامه، گزارشگر بی بی سی در قاهره مدعی شد: «کسانی که در اعتراضات قاهره شرکت کرده اند می گویند ما همه "بن لادن" هستیم و اگر او تروریست است، ما هم تروریست هستیم[!]»





در گزارش یادشده، اظهارات دو شهروند مصری نیز به نمایش درمی آید که هم صدا با بی بی سی مدعی می شوند: «افکار عمومی با کسانی که در مقابل سفارت اعتراض می کنند همراه نیست... کسانی که در میدان "التحریر" جمع شده اند مدافع اسلام نیستند؛ مدافع اسلام "آنجلینا جولی" است که با حجاب بین مسلمانان آمد. این برای ما افتخار است[!]»

گزارشگر رسانه دولتی انگلیس در خصوص انگیزه و هویت معترضین هم با لحنی توهین آمیز ادعا می کند: «حمله به سفارت آمریکا به اسلامگراها و سلفی ها نسبت داده می شود. در نگاهی نزدیکتر به "سنگ به دستان" ، نشانه ای از انگیزه های سیاسی یا مذهبی به چشم نمی خورد[!] اینها به جوانانی می مانند که هیجان و ماجراجویی به اینجایشان کشانده است[!] و برایشان فرقی نمی کند که بر سر نتیجه مسابقه فوتبال سنگ پرانی می کنند یا توهین به پیامبرشان؟[!]»





اما دم خروس بی بی سی از دریچه دوربین همین شبکه اسلام ستیز بیرون زد؛ آنجا که همین جوانان معترض را در حال اقامه نماز اول وقت به جماعت نشان داد. واقعا در کجای دنیا معترضین در حین "هیجان و ماجراجویی" به عبادت می ایستند؟

البته شبکه بی بی سی پیش تر جوانان معترض انگلیسی را هم که از فوران فقر و نابرابری عاصی شده بودند، عده ای "اراذل و اوباش" خوانده بود!



رفتار بی بی سی و سایر بلندگوهای نظام سلطه دقیقا مصداق کسانی است که دستشان را مقابل خورشید می گیرند تا جلوی تابش آفتاب بر دیگران را بگیرند، حال آنکه تنها خود را از نور محروم ساخته اند.



منبع : جام نیوز 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:23 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)

در بازی Angry Birds Space در قسمت Fry Me To The Moon ، مرحله ی ۱۰، برج میلاد رو مورد هدف قرار میدهید!!

همچنین در قسمت Utopia ، مرحله ی ۹، سیاره ی دشمن کلا به شکل نقشه ی ایران است!!!! و این یعنی اتوپیا! 

ادامه مطلب ...جالب است..

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:19 ] [ منتظر ] [ ]

در حالی که اخیراً در مصر فیلمی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس دخت نبی اکرم (ص) پخش شد، موسسه دینی الازهر و مفتی این کشور به این اقدام موهن و وقیحانه واکنش نشان نداده‌اند که این سکوت آن‌ها به نوعی شرکت در این اقدام زننده به شمار می‌رود.

به گزارش سرویس گوناگون
سیتنا به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اخیراً، در یک فیلم سینمایی به نام «عبده موته» که در مصر منتشر شد به ساحت نورانی اهل بیت علیهم السلام، به ویژه دخت نبی اکرم (ص) اهانت شد.

در این فیلم، رقاصه مصری با نام «دینا» در اقدامی وقیحانه به حضرت فاطمه زهرا (س) و امام حسن و حسین (ع) اهانت کرد.

اقدام وقیحانه این فیلم مصری و رقاصۀ آن خشم بسیاری از مسلمانان، به ویژه شیعیان این کشور را برانگیخته است زیرا مصری‌ها، با همه طوایف و مذاهب، ائمه اطهار علیهم السلام را بسیار مورد احترام قرار می‌دهند.

این رقاصه مصری درباره این اقدام موهن خود مدعی شد مسلمان است و قصد اهانت به اهل بیت رسول الله (ص) را نداشت. بنابراین، پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چرا موسسه دینی الازهر و علمای آن، به ویژه مفتی مصر، در این باره واکنش قاطعی نشان نداده‌اند و سکوت اختیار کرده‌اند؟

در واقع در این مسئله، الازهر و نهادهای دولتی مصر، که به این فیلم اجازه ساخت و پخش داده‌اند، مقصر و مسئول هستند زیرا آن‌ها در جامعه‌ای مسئولیت دارند که مردم آن به ابراز علاقه و محبت به ائمه اطهار علیهم السلام معروف هستند، اما تاکنون سکوت اختیار کرده و حتی این اقدام وقیحانه را محکوم نکرده‌اند.

مردم مصر در طول تاریخ علاقه و محبت خاصی به اهل بیت داشته و دارند. آن‌ها شدیداً به ائمه اطهار (ع) عشق می‌ورزند و ائمه را از سرآمدهای مکتب اسلام می‌دانند و برای زیارت مقدسات اسلامی و زیارتگاه‌های ائمه می‌شتابند. بنابراین، محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی در این کشور از بدیهیات و مسلمات به شمار می‌رود؛ در غیر این صورت مسئولان دینی و نهادهای دولتی مسئول پیامدهای این سکوتشان خواهند بود.

ائتلاف مسلمانان برای دفاع از اهل بیت علیهم السلام نامه شدیداللحنی به احمد الطیب، شیخ الازهر، ارسال کرد و در آن از وی خواست برای متوقف کردن پخش فیلم در سینماهای مصری اقدام کند.

ولید اسماعیل عضو ائتلاف مسلمانان این کشور نیز اقدام سازندگان این فیلم را در استفاده ازرقاص زن برای خواندن شعرهای مدایح اهل بیت (ع) به شیوه تمسخر و اهانت‌امیز محکوم کرد.

در همین حال، بهاء انور محمد، سخنگوی رسمی شیعیان مصری و مدیر «مرکز حقوق بشر مصر الفاطمیه» نیز در این باره اعلام کرد: شیعیان مصر درصدد اتخاذ اقدامات قانونی و ارائه دادخواست برای متوقف کردن پخش این فیلم خواهند شد.

موسسه دینی الازهر مصر مسئولیت فعالیت‌های دینی و مرکز صدور فتوی در مصر به شمار می‌رود که تاکنون در این باره تصمیمی اتخاذ نکرده است و سکوت آن در واقع به نوعی نشان می‌دهند که چنین اقدامی را تایید می‌کند.

برخی از علمای منتسب به الازهر مانند یوسف قرضاوی، روحانی سلفی تندروی مصری مقیم دوحه قطر، در برابر اهانت فیلم آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نیز واکنش قاطعی نشان ندادند و حتی تظاهرات مسلمانان را در برخی کشورهای اسلامی که بیانگر خشم و نفرت آن‌ها از اهانت‌کنندگان بود محکوم کردند.

بسیاری از مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی این اقدام رقاصه مصری را محکوم کرده و از تمام مسلمانان خواسته‌اند به اقدام موهن سازندگان این فیلم مصری، که پس از انتشار فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم در آمریکا صورت گرفته است، واکنش نشان‌دهند.

رقاصه مصری در بخشی از این فیلم و در حال رقص به صورت تمسخرو اهانت‌آمیز شعری با عنوان «یا طاهرة یا أم الحسن والحسین» که مضمون درباره فاطمه زهرا (س) است خوانده است

لعنت خدا وپیامبر برآنها...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:5 ] [ منتظر ] [ ]

(بسم الله الرحمن الرحیم)

علیرضا نوری زاده در برنامه افق که از تلویزیون صدای آمریکا پخش می شد با عصبانیت از پرداختن دکتر احمدی نژاد به موضوع امام زمان در قسمت هایی از سخنرانی خود در سازمان ملل ضمن اظهاراتی عجیب مدعی شد: « آقای احمدی نژاد فقط برای رضایت مقام معظم رهبری بود که اینقدر امام زمان امام زمان می کرد، هیچ روایتی نه در تشیع و نه در تسنن وجود ندارد که امام زمان با عیسی مسیح با هم خواهند آمد»

وی در ادامه در اظهاراتی عجیب تر مدعی شد «امام زمان با ۲۱۲ نفر میاد قبلشم دجال قراره بیاد»

این اظهارات در حالی توسط وی بیان می شود که یاد کردن از امام زمان در صحن عمومی سازمان ملل نه تنها باعث رضایت مقام معظم رهبری خواهد شد بلکه قلب تمامی دوست داران آن حضرت در تمام دنیا را شاد خواهد کرد.

همچنین این مطالب در حالی بیان می شود که روایات بسیاری که در کتب شیعه و سنی نقل شده است به مساله ملاقات ایشان (حضرت عیسی) با حضرت حجت اشاره بلکه تصریح دارد. همچنین در روایات متعدد تعداد یاران حضرت حجت در زمان ظهور ۳۱۳ نفر ذکر شده است.

 

در ادامه به چند نمونه اشاره می شود:

در صحیح مسلم که از اصلی‌ترین کتب حدیثی اهل سنت است آمده است که جابر بن عبدالله انصاری از پیامبر(صلی الله علیه وآله)نقل می‌کند که حضرت فرمودند: «دائماً طایفه‌‌ای از امتم بر حق و ظاهرند تا روز قیامت.

سپس فرمود: عیسی بن مریم از آسمان فرود آید. امیر آنها به حضرت عیسی می‌گوید پیش آی و برای ما امامت کن او در جواب می‌گوید: «خیر به راستی بعضی از شما بر بعضی دیگر امیر است به جهت اکرام خدا بر این امت»».(صحیح مسلم، ج۱،صفحه ۱۳۷)

ابو سعید خدری از رسول خدا(صلی الله علیه وآله)نقل می‌کند که آن حضرت فرمودند: «منا الذی یصلی عیسی بن مریم خلفه؛ از ماست کسی که عیسی بن مریم به او اقتدا کرده و نماز می‌گزارد»(مسند احمد، ج۱، ص۸۴)

امام باقر(علیه السلام)فرمودند: …. خداوند عزوجل به واسطه او دینش را ظاهر می‌کند. هر چند مشرکان به آن کراهت داشته باشند. روی زمین جای خرابی نیست مگر آن که آباد می‌شود. و روح الله عیسی بن مریم فرود می‌آید و پشت سر او آقامه نماز خواهد کرد(و ینزل روح الله عیسی بن مریم فیصلی خلفه).(بحار الانوار، ج۵۲، ص۱۹۱، حدیث ۲۴)

شیخ صدوق از امام صادق(ع) نقل می کند که ایشان فرمود: گویی قائم را می نگرم بر فراز منبر کوفه به همراه ۳۱۳ نفر از یارانش، که پیرامونش گرد آمده اند درست به تعداد مجاهدین جنگ بدر. (کمال الدین و تمام الغمه، ص ۶۷۲). ۳۵۰


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:57 ] [ منتظر ] [ ]

 

پیامبر خدا محمد مصطفی ( که درود خدا بر او باد) در روایتی فرمود: روزگاری خواهد آمد که دین خدا تکه تکه خواهد شد. سنت من در نزد آنان بدعت و بدعت در نزد آنان سنت باشد ، شخصیت های بزرگ در نزد آنها حیله گر خوانده می شوند و اشخاص حیله گر در نزد مردم، با شخصیت و وزین خوانده شوند/

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:33 ] [ منتظر ] [ ]

بیچــــارهـ دستــــــی که گدای مجتبــــــی .ع. نیست
یا آن ســـــــــری که خــــاکـ پای مجتبـــــــی.ع. نیست

یا اهـــل العـــــالم ما گــــدای مجتبــــــــــــــــــــــــائیمـ
ما خاکـــ پــای خاکــ پـای مجتبـــــــــــــــــــــــــــــــائیمـ 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:53 ] [ منتظر ] [ ]

بی‌شک جوانان از مهم‌ترین سرمایه‌های یک جامعه به شمار می‌آیند؛ چون فطرت و طبیعت پاک جوانان همواره با هیجان و پویایی همراه است. 

ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 1:39 ] [ منتظر ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 650
بازدید کل : 160027
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-